Het begon hier ook met hangerig en overgeven, verhoging kwam pas 4 dagen later. Maar wel meteen heel slecht drinken. Drinkt ze wel goed?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef huuphuup het volgende:
Thanks Xenia
ze heeft nu al een paar keer wat overgegeven ooklijkt zich niet zo lekker te voelen maar verder geen verhoging ofzo.
Ff lekker in bad dan maar samen. (ze ruikt zuur nu)
Ik zag vandaag ook al aan advertentie van Tussikind, maar als ik dat zo lees dan heeft Nisykind een wat bredere werking, dus dat zou een optie kunnen zijn. Eerst maar even afwachten wat de ha zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het begon hier ook met hangerig en overgeven, verhoging kwam pas 4 dagen later. Maar wel meteen heel slecht drinken. Drinkt ze wel goed?
Karin heel veel sterkte morgen! (en bij ons werkt die Nisykind Forte echt heel goed lijkt het, misschien voor jullie ook het proberen waard?)
Oh hmm ik weet het niet. Ze drinkt wel rommelig maar ik heb het idee dat dat vooral komt doordat haar neusje vol zit. Ik doe de laatste twee dagen haar neusje sprayen een minuut of vijf voor ik een voeding verwacht, dan gaat het wel redelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het begon hier ook met hangerig en overgeven, verhoging kwam pas 4 dagen later. Maar wel meteen heel slecht drinken. Drinkt ze wel goed?
Karin heel veel sterkte morgen! (en bij ons werkt die Nisykind Forte echt heel goed lijkt het, misschien voor jullie ook het proberen waard?)
ooo sterkte ermeequote:Op woensdag 27 januari 2010 03:54 schreef amaranta het volgende:
Hi. Ben al vanaf 2,30 bezig:'(
ben moe
Hebben jullie wel eens geprobeerd haar gewoon slokjes te geven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha die Oscar, kleine clown!Maar kan me voorstellen dat jij er niet vorlijk van wordt.!
Hoe is het vandaag met de zieke kindjes?
Oh en Isabeau heeft gisteren een beetje uit de fles gedronken op het KDV(toen ze door had dat het de fles was stopte ze accuut, maar toch!!)
Ja, maar dat is ook logisch hoor, kleine kindjes horen uit de borst of uit de fles te drinken. Die geef je niet meteen een lekkere mok zeg maar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dat zou ik nog kunnen proberen BE! (echt ik denk iedere keer dat ik alles geprobeerd heb en dan krijg ik weer zo'n volstrekt logische tip en dan vraag ik me af waarom ik dat zelf nog niet bedacht heb... waarschijnlijk omdat ik zo gebrand ben op dat drinken uit de fles)
Heel leuk is dat inderdaad, Timo deed dat gewoon met zn hand toen hij nog in de wieg naast mijn bed lag.. En een lol dat hij had. Ik verbaas me er nog steeds over dat het kennelijk geen pijn deed.. Het was de reden dat hij naar zn eigen slaapkamertje is verhuisd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef Nijna het volgende:
Weet je wat ook leuk is... met je speen langs de spijlen van je bed rammelen midden in de nacht, vindt mama grappig. Oscar kan er dus ook wat van pretletter...
Douchen is voor watjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Hullo allen![]()
Pfff, kleine mannen met krampjes, best vermoeiend hoor! Ik ben wel heel blij dat we een draagdoek hebben, Stef slaapt nu eindelijkJammer dat ik nog niet zo goed ben in het knopen ervan, maar dat komt vast als ik vaker geoefend heb enzo. En blind kunnen typen is ineens ook een hele waardevolle eigenschap
Alleen dat douchen, tja..
![]()
Sorry, ik heb nog niet bijgelezen!
Ben ook heel benieuwd wat ik ook al weer bij de Prenatal moest hebben, tjonge nou.
Ivan heeft nu precies hetzelfde. Die produceert de laatste dagen aan het eind van de middag vreselijke luiers waardoor we hem soms wel 2 keer schone kleren aan moeten trekken. Hij heeft dan ook last van krampen en sabbelt nu veel op z'n knuistje. In zijn geval zijn er geen tandjes te bespeuren. Ik sta er niet zo bij stil dat het wel eens 'iets' zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef martine1984 het volgende:jeetje wat een hoop zieke kindjes weer
Sterkte!
![]()
Jamie heeft heerlijk geslapen en ik dus ook, van 2215 aan een stuk tot 0545. Kom ik vanmorgen al laat aan op het kdv, heeft meneer zn luier nog even vol gewerkt. Aangezien de leidster het eerste uur altijd alleen is zou Jamie moeten wachten op een schone luier. En dus heb ik het zelf maar gedaan, het was via zn beentje gaan lekken. Romper en broek onder.... en stinken
![]()
. Hij kwijlt ook heel veel en stopt de hele dag zn handen in zn mond om op de sabbellen. Kan hij het zijn dat hij tanden krijgt? Hij is pas 3,5 maand en ik heb tot dus ver nog geen witte puntjes kunnen ontdekken. Gister had hij ook al last van krampen volgens de leidster (heeft hij nooit)
Succes!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef Stiemie het volgende:
En ik heb net met pijn in mijn hart mijn schatjes bij de kinderopvang achtergelaten. Geen idee waarom, maar ik had het er even zo moeilijk mee. Maar het is vandaag echt nuttig dat ze gaan want ik heb straks een sollicitatie voor een hele leuke baan!
Ik weet nu zeker dat de last die Jochem bij de vorige prikjes had, door de RS kwamquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Twinkly het volgende:
Ohh BE ok, dankje. En dat vind ik niet zeuren hoorHet was zo dat hij de vorige keer zo'n pijn had na de prikjes, dat wilde ik voorkomen
![]()
Stiemie ik had eroverheen gelezen, heel veel succes!! Ik duim voo rje dat je de baan krijgt!!!
Oh, dat wel hoor. Maar ik heb er een paar weken terug met de lactatiekundige over gesproken en het eerste wat zij vroeg was "hij is vast 12 weken he?" Het schijnt dus dat veel kindjes dan slordiger gaan drinken en aanhappen. En ik denk dat hij niet uit de fles drinkt omdat hij er boos van wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet goed wat prelogopedie inhoudt, maar is het zo'n raar voorstel dan? Is het niet juist fijn als er gekeken wordt naar de mondmotoriek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |