abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77306785
Thanks Xenia

ze heeft nu al een paar keer wat overgegeven ook lijkt zich niet zo lekker te voelen maar verder geen verhoging ofzo.
Ff lekker in bad dan maar samen. (ze ruikt zuur nu )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:36:54 #202
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77307089
Late reactie voor Trix: dat veel kunnen drinken hadden wij ook met Thomas toen we vanwege de reflux over gingen op bv via fles. Hij klokte zo 220 cc weg, maar ging dan wel meer spugen. In ons geval was het vanwege zijn zuigbehoefte dat hij zoveel dronk, met 150 cc was hij ook tevreden. En zoals jullie hebben kunnen zien groeide hij daar ook hard genoeg op

Hoe het nou kwam dat de nacht zo slecht ging weet ik eigenlijk niet. Misschien nog overprikkeld van zondag? Hij viel snel genoeg tegen mijn schouder in slaap telkens, maar werd iedere keer wakker als ik hem dan plat wilde leggen. Zijn eigen beb, mijn bed, vasthouden en samen gaan liggen, allemaal niet goed.

BE ik wou nog even zeggen dat ik duim dat de positieve trend zich gaat doorzetten wb Oscar's hoofdje.
En beterschap voor alle zieken, zowel de kleine als de grote mensen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77308441
Ik heb vanmiddag vrij genomen om bij mijn zieke kleine vriendje te kunnen zijn. Samen zijn we in het grote bed gekropen, toen we wakker werden was Lars veranderd in een kleine gloeiworm, 39.6 graden....
Verder is het nog steeds behoorlijk hoesten, piepen en huilen.
O ja en slecht drinken. Maar hij is nog niet uitgedroogd.
Morgen weer naar de huisarts.....ik hou mijn hart vast voor wat er komen gaat....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77308603
Jee Karin dat zal spannend worden zeg! Succes morgen voor jou en je kleine vriendje
pi_77309191
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef huuphuup het volgende:
Thanks Xenia

ze heeft nu al een paar keer wat overgegeven ook lijkt zich niet zo lekker te voelen maar verder geen verhoging ofzo.
Ff lekker in bad dan maar samen. (ze ruikt zuur nu )
Het begon hier ook met hangerig en overgeven, verhoging kwam pas 4 dagen later. Maar wel meteen heel slecht drinken. Drinkt ze wel goed?

Karin heel veel sterkte morgen! (en bij ons werkt die Nisykind Forte echt heel goed lijkt het, misschien voor jullie ook het proberen waard?)
pi_77309739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Xenia het volgende:

[..]

Het begon hier ook met hangerig en overgeven, verhoging kwam pas 4 dagen later. Maar wel meteen heel slecht drinken. Drinkt ze wel goed?

Karin heel veel sterkte morgen! (en bij ons werkt die Nisykind Forte echt heel goed lijkt het, misschien voor jullie ook het proberen waard?)
Ik zag vandaag ook al aan advertentie van Tussikind, maar als ik dat zo lees dan heeft Nisykind een wat bredere werking, dus dat zou een optie kunnen zijn. Eerst maar even afwachten wat de ha zegt.
Ik geef Lars nu ook maar steeds een zetpil om de koorts laag te houden (en een 120 mg zetpil heeft gelukkig wel effect!) maar wat moet ik nou voor morgen?
Want dan gaat hij natuurlijk gezellig lopen doen bij de dokter, door die zetpil.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77311468
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef Xenia het volgende:

[..]

Oh hmm ik weet het niet. Ze drinkt wel rommelig maar ik heb het idee dat dat vooral komt doordat haar neusje vol zit. Ik doe de laatste twee dagen haar neusje sprayen een minuut of vijf voor ik een voeding verwacht, dan gaat het wel redelijk.

Ze heeft wel eens beter en makkelijker gedronken maar ik moet zeggen dat ik me nog niet echt zorgen maak. Alleen dat hoestje klinkt zo sneu voor haar, echt alsof ze een kriebeltje in haar keel heeft en die weg probeert te kuchen.
Ze ligt nu op bed, nadat we samen uitgebreid gebadderd hebben en ze heeft net nog wat gedronken dus ik hoop dat ze nu een nachtje goed slaapt, dan knapt ze hopelijk een beetje op gewoon van het slapen an sich zeg maar.

Karin wat naar zeg beterschap voor je mannetje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77313749
Karin heel veel succes morgen! Ik hoop dat Lars vannacht wat opknapt. En ik denk dat ik gewoon geen zetpil zou geven, dan oogt ie maar wat zieker. Wel sneu natuurlijk, maar wel beter te beoordelen door de arts. Ik hoop voor jullie dat het allemaal mee valt.
Huup, hopelijk is het bij jou ook een gewone ordinaire verkoudheid en niks anders.

Ik klop het effe af, Driekus lijkt voor het eerst sinds weken (echt van voor Kerst al) geen snotneus meer te hebben. En hij begint echt op mij te lijken want snotneus weg en eczeem gesignaleerd op zijn wangetjes. Ach, hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben.

Goede nacht allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:03:47 #209
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77315102
Ach nee Huup gij ook al. Of nouja Amelie dan.... Hopelijk valt het mee. Ik duim voor jullie allemaal.

Morgen heb ik mijn vrije dag. Ik ben benieuwd of Thomas me laat uitslapen... Vast niet! Hij is de laatste tijd vrij consequent half 6 wakker.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77315423
dikke voor alle zieke kindjes

en truste voor alle mama's
  woensdag 27 januari 2010 @ 03:43:48 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77321109
he wat sneu al die zieke kindjes.. allemaal heel veel beterschap en hoop dat ze snel weer opknappen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 27 januari 2010 @ 03:54:53 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77321136
Hi. Ben al vanaf 2,30 bezig:'(
ben moe
  woensdag 27 januari 2010 @ 04:07:45 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77321167
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:54 schreef amaranta het volgende:
Hi. Ben al vanaf 2,30 bezig:'(
ben moe
ooo sterkte ermee
ik ben ook moe.... moet zo Evie nog doen...
zo raar is dat; ik word wakker omdat Evie wakker is en geluidjes maakt enzo; dus ik denk; dan ga ik vast beneden kolven; kan ik haar daarna ophalen (net voordat ze echt gaat huilen zeg maar) en nu slaapt ze weer... en dit is niet de eerste keer haha
pi_77321239
Hè meiden, ik mag hopen voor jullie dat je alweer lekker in je bed ligt... Ga ik zo ook weer doen

Karin dikke voor jou en je vriendje straks bij de ha... Wat klote dat hij maar niet beter wil worden.

En een algemene voor alle ziekjes!
  woensdag 27 januari 2010 @ 07:43:01 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77321646
ik ben dr alweer uit
maar ga zo nog wel weer proberen te slapen na de voeding.. ben moe en heb de hele dag van alles te doen..
(mijn zus is jarig en vanavond heb ik een bijscholing...)
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:44:50 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77322369
Jeetje wat sneu zeg, al die zieke kleine kindjes...

Bij ons geen zieke kindjes, alleen een zeer blij een vrolijk manneke! Al een paar nachten achter elkaar om 4 uur 's nachts!
En gewoon een uur lang liggen gillen en kraaien en keten in bed en niet in slaap te krijgen.
Op zich prima natuurlijk, ware het niet dat hij zoveel herrie maakt dat ik er dus niet weer terug van in slaap val en we bang zijn dat Sasha er wakker van wordt...
Ik hoop dat hij snel weer doorheeft dat doorslapen veel fijner is.
pi_77322594
Hahaha die Oscar, kleine clown! Maar kan me voorstellen dat jij er niet vorlijk van wordt.!

Hoe is het vandaag met de zieke kindjes?

Oh en Isabeau heeft gisteren een beetje uit de fles gedronken op het KDV (toen ze door had dat het de fles was stopte ze accuut, maar toch!!)
pi_77322769
Blij en vrolijk is goed (maar niet om 4.00 uur )

Een beginnetje, Sorbo?

Zo, kinderen zitten op school en vanmiddag om 12.30 eerste kinderfeestje van David Ik moet nog wat dingetjes voorbereiden...
pi_77322821
Jeetje wat een ziekenboeg hier! Sterkte voor iedereen.

BE, wat goed dat Oscar zijn hoofdje weer wat ronder is geworden!

Sorboo, wat balen dat de fles nog steeds niet gaat, gelukkig haalt ze het in de avond in en niet in de nacht... Tja hier is het het ziekenhuis gelukt om haar aan de fles te krijgen maar dat kan ik je niet aanraden.
En over dat afvallen ik vond de borstvoeding daarvoor juist wel fijn. Ik kon normaal eten en viel toch af. Dus op dat gebied baal ik een beetje andersom... Nu moet ik weer echt op dieet om af te vallen.

Ooohhh ik zie nu dat ze een paar slokjes heeft gehad, het is een begin!

Hier gaat het met ups en downs. Gister heeft ze haar minimum van 600 ml niet gehaald en zonet dronk ze ook maar 20 ml dus ik wacht nog even volgende fles af en is dat weer niets dan ga ik maar weer eens bellen... pffff, ik zou het toch zo fijn vinden als dat hele drinken geen zorg meer was. Nu draait de hele dag om het voeden, krijgt ze genoeg enz..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77322897
Vervelend he? Om daar zo mee bezig te zijn, terwijl je daar helemaal niet steeds op wilt focussen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:23:19 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77323130
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha die Oscar, kleine clown! Maar kan me voorstellen dat jij er niet vorlijk van wordt.!

Hoe is het vandaag met de zieke kindjes?

Oh en Isabeau heeft gisteren een beetje uit de fles gedronken op het KDV (toen ze door had dat het de fles was stopte ze accuut, maar toch!!)
Hebben jullie wel eens geprobeerd haar gewoon slokjes te geven?
Soms als Oscar aan het eind een beetje aan het rommelen is met het laatste restje van de fles (is dan een soort van cappuccino schuim ) dan draai ik de speen eraf en giet ik kleine beetjes in zijn mondje. Vindt hij helemaal prachtig.
pi_77323147
Sproetje, is het alleen nog het drinken wat een probleem is? Of ook nog koorts of hoesten of verkouden of diarree of iets dergelijks?
Want Xeentje lijkt beter te zijn, behalve dan dat ze nog steeds te weinig drinkt en dat ze poept tijdens iedere fles.
pi_77323520
Dat zou ik nog kunnen proberen BE! (echt ik denk iedere keer dat ik alles geprobeerd heb en dan krijg ik weer zo'n volstrekt logische tip en dan vraag ik me af waarom ik dat zelf nog niet bedacht heb... waarschijnlijk omdat ik zo gebrand ben op dat drinken uit de fles)
pi_77323552
Hoera voor Xeentje!
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:47:44 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77323749
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dat zou ik nog kunnen proberen BE! (echt ik denk iedere keer dat ik alles geprobeerd heb en dan krijg ik weer zo'n volstrekt logische tip en dan vraag ik me af waarom ik dat zelf nog niet bedacht heb... waarschijnlijk omdat ik zo gebrand ben op dat drinken uit de fles)
Ja, maar dat is ook logisch hoor, kleine kindjes horen uit de borst of uit de fles te drinken. Die geef je niet meteen een lekkere mok zeg maar.
Want ik kon wel goed merken aan Oscar dat gewoon zomaar slikken zonder eerst daaraan voorafgaand zuigen wel iets was wat hij even moest oefenen zeg maar.
pi_77323852
Ik ga het proberen! Wat je zegt daar kan ik me idd ook wel wat bij voorstellen. 't Is allemaal een kwestie van oefenen! (daarom heb ik er nog steeds wel vertrouwen in dat het ooit goed gaat komen met die fles)
pi_77324180
Goeiemorgen

Wat een boel zieke kindjes zeg... Timo en ik zijn ook niet helemaal fit, hij is al een week heel erg spugerig en hangerig. En samen zijn we enorm verkouden.. Vannacht werd hij om de haverklap wakker omdat hij zn speen miste..

voor alle zieke kindjes..

Sorbo wat is je meisje toch lekker eigenwijs, maar gewoon blijven proberen, het zal vast wel een keer gaan lukken met die fles
pi_77324250
Weet je wat ook leuk is... met je speen langs de spijlen van je bed rammelen midden in de nacht, vindt mama grappig . Oscar kan er dus ook wat van pretletter...

Beterschap voor de zieke kindjes!

Isabeau woehoe!!!!!
Fake it till you make it...
pi_77324500
Isabeau het begin is er Goede tip BE van die slokjes! Ga ik ook proberen als Esmee ineens vindt dat ze zo wel genoeg heeft gehad, maar de halve fles zit nog vol. Ze geeft prima aan als ze echt niet meer wil, maar soms is er gewoon teveel afleiding (wat wil je ook als je zus besluit dat ze best spontaan een dansuitvoering kan geven of een hele volle duplo-krat omkiepert tijdens de fles ) en dan drinkt ze ook niet verder.

Een voor alle zieke kindjes. Pff dan is de zomer echt een leuker seizoen hoor, weg met al die snottebellen!

Als ik al die spenen-kwijt verhalen hoor, ben ik zo blij dat Esmee geen speen wil. Nu alleen Linde nog van haar speen afhelpen

En ik heb net met pijn in mijn hart mijn schatjes bij de kinderopvang achtergelaten. Geen idee waarom, maar ik had het er even zo moeilijk mee. Maar het is vandaag echt nuttig dat ze gaan want ik heb straks een sollicitatie voor een hele leuke baan!
pi_77324516
jeetje wat een hoop zieke kindjes weer Sterkte!

Jamie heeft heerlijk geslapen en ik dus ook, van 2215 aan een stuk tot 0545 . Kom ik vanmorgen al laat aan op het kdv, heeft meneer zn luier nog even vol gewerkt. Aangezien de leidster het eerste uur altijd alleen is zou Jamie moeten wachten op een schone luier. En dus heb ik het zelf maar gedaan, het was via zn beentje gaan lekken. Romper en broek onder.... en stinken . Hij kwijlt ook heel veel en stopt de hele dag zn handen in zn mond om op de sabbellen. Kan hij het zijn dat hij tanden krijgt? Hij is pas 3,5 maand en ik heb tot dus ver nog geen witte puntjes kunnen ontdekken. Gister had hij ook al last van krampen volgens de leidster (heeft hij nooit)
pi_77324528
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef Nijna het volgende:
Weet je wat ook leuk is... met je speen langs de spijlen van je bed rammelen midden in de nacht, vindt mama grappig . Oscar kan er dus ook wat van pretletter...
Heel leuk is dat inderdaad, Timo deed dat gewoon met zn hand toen hij nog in de wieg naast mijn bed lag.. En een lol dat hij had. Ik verbaas me er nog steeds over dat het kennelijk geen pijn deed.. Het was de reden dat hij naar zn eigen slaapkamertje is verhuisd.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:25:19 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77324708
Oh Martine, dat klinkt idd wel een beetje als tandenpoep idd!
Maar het feit dat ze het hebben wil nog niet zeggen dat ze eraan komen.
Oscar had laatst een enorme dikke paarse bult op zijn tandvlees, ik dacht echt zeker dat zijn boventand eraan kwam maar nu is het helemaal rustig weer.
pi_77324793
Stiemie! Succes, ik zal voor je duimen!
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:42:01 #234
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77325182
Nou, ik kan me aansluiten bij de zieken Was er op wachten, er waren er al een boel ziek geweest bij ons in huis en het kon ook niet zo zijn dat ik gespaard zou blijven. Lekker verkouden en flink spierpijn ook erbij Elyas is ook niet fit. Verstopt neusje en voor zijn doen huilerig. Maar goed, gaat wel weer over. Zomer is wat dat betreft dan zeker beter, maar dan hebben we hier weer last van hooikoorts en heel, héél veel muggen... weet niet wat ik erger vind
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:57:36 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77325755
Hullo allen

Pfff, kleine mannen met krampjes, best vermoeiend hoor! Ik ben wel heel blij dat we een draagdoek hebben, Stef slaapt nu eindelijk Jammer dat ik nog niet zo goed ben in het knopen ervan, maar dat komt vast als ik vaker geoefend heb enzo. En blind kunnen typen is ineens ook een hele waardevolle eigenschap Alleen dat douchen, tja..

Sorry, ik heb nog niet bijgelezen!

Ben ook heel benieuwd wat ik ook al weer bij de Prenatal moest hebben, tjonge nou.
3!
pi_77326248
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Hullo allen

Pfff, kleine mannen met krampjes, best vermoeiend hoor! Ik ben wel heel blij dat we een draagdoek hebben, Stef slaapt nu eindelijk Jammer dat ik nog niet zo goed ben in het knopen ervan, maar dat komt vast als ik vaker geoefend heb enzo. En blind kunnen typen is ineens ook een hele waardevolle eigenschap Alleen dat douchen, tja..

Sorry, ik heb nog niet bijgelezen!

Ben ook heel benieuwd wat ik ook al weer bij de Prenatal moest hebben, tjonge nou.
Douchen is voor watjes

Sterkte meid
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:12:28 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77326279
Fijn hè die draagdoek... Elyas kan nog zo verdrietig zijn, maar ik hijs hem in de doek en hij is stil. Drie maal raden hoe ik er nu bij zit al is een draagdoek minder als je zelf spierpijn hebt
pi_77326302
Goeiemoge allen!

Isabeau, ga je dan toch uit de fles drinken meid... goed zo!
Nog een extra -je voor alle zieke en verkouden kindjes hier.
Karin, hoe gaat het met Lars....?
Jeuj voor Xeentje!
Trix, dat knopen komt vast goed... en met Stef ook natuurlijk, maar lastig is het wel.

Hier ligt mevrouw weer lekker naar de beestjes van de wipper te meppen en heen en weer te schommelen. Lekker ding! Ze had gisteravond weinig zin om te gaan slapen, maar uiteindelijk gaf ze het toch op en was ze weg... Wel hebben we weer een beetje uitgeslapen!
Oh en al die leuke babygym dingen, daar moet ik ook eens naar gaan kijken. We hebben van mijn collega's een flinke prenatalcadeaubon gekregen waar we wat leuke dingen voor kunnen uitzoeken. Ook meteen maar eens een mobiel voor aan de box kopen dan.
pi_77326995
Wow Minke al aan het spelen, wat is ze al groot!
Beterschap voor alle zieke kindjes
En Xeentje weer beter!!!!!!!!!! En nu toch een hele lange tijd gezond blijven hoor!
Voor Isabeau die een beetje uit de fles gedronken heeft. Nu nog het echte werk meis!
Wat fijn dat je een draagdoek hebt voor Stef Icantrix, dat helpt hier ook heel goed. Alleen wel lastig douchen idd

Wij zijn net weer terug van het consultatiebureau. Niels is weer helemaal goedgekeurd
Hij is nu 60 cm lang en weegt 6330 gram. We moesten er zijn op een tijdstip dat hij normaal slaapt, dus hij was "niet zo vrolijk" En toen kreeg hij ook nog zijn tweede set prikken. Thuis viel hij na het voeden, en een paracetamolletje voor het geval dat, als een blok in slaap in zijn bedje.
Voor het slordig drinken en niet uit de fles willen drinken raadde de cb-arts aan om contact op te nemen met een prelogopediste Ze vond het een teken dat Niels zijn mondspieren niet goed gebruikt. En dat we maar beter niet aan de Rapley methode van voedselintroductie kunnen beginnen met zijn mond... 0_o
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ver gezocht.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77327137
Echt Twinkly, ik ben zó klaar met die malloten van de consultatiebureaus. Trek alsjeblieft lekker je eigen plan.
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:55:46 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77328065
Dat gaat wel gelijk tien stappen verder om meteen Rapley ook maar af te keuren dan.
Lijkt me dat je dat dan toch ook over laat aan de prelogopediste.

Persoonlijke zeur-note over je 'paracetamolletje voor het geval dat'.
Het is, dacht ik, beter om dat niet te doen, want op deze manier kan je niet werkelijk zien of Niels last ervan heeft of niet. Als hij ergens last van heeft wordt dat nu meteen onderdrukt en kan je dus ook niet meer reageren mocht het wel nodig zijn.
Beter is het dan om te wachten tot hij echt merkbaar pijn of koorts krijgt zeg maar.
pi_77328266
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef martine1984 het volgende:
jeetje wat een hoop zieke kindjes weer Sterkte!

Jamie heeft heerlijk geslapen en ik dus ook, van 2215 aan een stuk tot 0545 . Kom ik vanmorgen al laat aan op het kdv, heeft meneer zn luier nog even vol gewerkt. Aangezien de leidster het eerste uur altijd alleen is zou Jamie moeten wachten op een schone luier. En dus heb ik het zelf maar gedaan, het was via zn beentje gaan lekken. Romper en broek onder.... en stinken . Hij kwijlt ook heel veel en stopt de hele dag zn handen in zn mond om op de sabbellen. Kan hij het zijn dat hij tanden krijgt? Hij is pas 3,5 maand en ik heb tot dus ver nog geen witte puntjes kunnen ontdekken. Gister had hij ook al last van krampen volgens de leidster (heeft hij nooit)
Ivan heeft nu precies hetzelfde. Die produceert de laatste dagen aan het eind van de middag vreselijke luiers waardoor we hem soms wel 2 keer schone kleren aan moeten trekken. Hij heeft dan ook last van krampen en sabbelt nu veel op z'n knuistje. In zijn geval zijn er geen tandjes te bespeuren. Ik sta er niet zo bij stil dat het wel eens 'iets' zou kunnen zijn.

voor de moeders van de zieke baby's.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:00:32 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77328295
Wat fijn dat Xeentje beter is...!

Een voor alle zieke beebs en mama's.

Alexa heeft sinds gisteren haar duim ontdekt... Ze kan nu zelf gaan tutten dus! Legde haar gisteren om half negen in bed, om negen uur opeens een kraai, kom ik boven, ligt ze gewoon lekker te tutten op haar eigen duim I f*cking love her. En vanochtend werd ze pas om 0900 weer wakker voglens manlief
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_77328558
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:17 schreef Stiemie het volgende:

En ik heb net met pijn in mijn hart mijn schatjes bij de kinderopvang achtergelaten. Geen idee waarom, maar ik had het er even zo moeilijk mee. Maar het is vandaag echt nuttig dat ze gaan want ik heb straks een sollicitatie voor een hele leuke baan!
Succes!
pi_77328662
Ohh BE ok, dankje. En dat vind ik niet zeuren hoor Het was zo dat hij de vorige keer zo'n pijn had na de prikjes, dat wilde ik voorkomen

Stiemie ik had eroverheen gelezen, heel veel succes!! Ik duim voo rje dat je de baan krijgt!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77328819
Ik weet niet goed wat prelogopedie inhoudt, maar is het zo'n raar voorstel dan? Is het niet juist fijn als er gekeken wordt naar de mondmotoriek?
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:14:25 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_77328902
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Twinkly het volgende:
Ohh BE ok, dankje. En dat vind ik niet zeuren hoor Het was zo dat hij de vorige keer zo'n pijn had na de prikjes, dat wilde ik voorkomen

Stiemie ik had eroverheen gelezen, heel veel succes!! Ik duim voo rje dat je de baan krijgt!!!
Ik weet nu zeker dat de last die Jochem bij de vorige prikjes had, door de RS kwam Van deze prikjes heeft ie helemaal geen last gehad
Stiemie, hopelijk heb je net zoveel succes als ik van de week had, ik duim voor je!

En prelogopedie? Ow please Als je Jochem een grotere speen geeft, dan knoeit hij ook veel, met een kleinere speen doet hij dat niet. Ligt het dan een de mondspieren of aan een verkeerde speen
(Maarja, de kleine speen zuigt ie echt helemaal in elkaar, dus dan maar met een slabbetje werken toch? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:15:51 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_77328961
Oja en alsof je met drie maanden al gaat beginnen met Rapley

Ja, hij mag zelf je borst vastpakken en hem proberen in zijn mond te krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77329034
Maar wat kan er dan wel op duiden dat er problemen zijn met de mondmotoriek? Of is die hele prelogopedie-business kwakzalverij?

Ik vind dit bijvoorbeeld vrij plausibel klinken:

"Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij een pre-logopedist: een logopedist die gespecialiseerd is in de behandeling van eet- en drinkproblemen (nog voordat het spreken begint). Zij is bij ons thuis komen observeren en constateerde dat Ieke problemen heeft met het afwisselen van zuigtechniek bij borst- en flesvoeding. Hoewel bij mondonderzoek bleek dat de zuigreflex nog aanwezig was, had Ieke moeite met het omsluiten van de speen met de tong. De tong maakte allerlei zijwaartse bewegingen in de mond, waardoor de speen steeds uit de mond schoot of kokhalzen opriep . Hierdoor werd Ieke onrustig en begon dan uiteindelijk te huilen. We hebben tips en adviezen gekregen over de houding tijdens de voeding en hoe we het zuigen kunnen stimuleren als we Ieke de fles willen geven." (Bron)
pi_77329141
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet goed wat prelogopedie inhoudt, maar is het zo'n raar voorstel dan? Is het niet juist fijn als er gekeken wordt naar de mondmotoriek?
Oh, dat wel hoor. Maar ik heb er een paar weken terug met de lactatiekundige over gesproken en het eerste wat zij vroeg was "hij is vast 12 weken he?" Het schijnt dus dat veel kindjes dan slordiger gaan drinken en aanhappen. En ik denk dat hij niet uit de fles drinkt omdat hij er boos van wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')