Nooit die spammail ontvangenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nooit die spammail ontvangen?
Ik heb 'm ondertussen al stuk of 20 keer ontvangen, word al sinds 2000 verzonden ofzo
Ik heb een spamfilter, dus nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nooit die spammail ontvangen?
Ik heb 'm ondertussen al stuk of 20 keer ontvangen, word al sinds 2000 verzonden ofzo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:25 schreef jogy het volgende:
Er is ook een vrus gevonden! Het is nog niet tegengehouden door McAfee maar het is heul verschrikkelijk! Als je een mailtje opent met een loveletter4u dan neemt ie je pc over, spuugt ie in je gezicht en urineert hij over je dekbedovertrek! Stuur dit door naar iedereeeeeeeen!.
Ik heb ook een spamfilter maar geen stupidfilterquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Waarom zou je willen teren op geld van iemand anders? Dat geeft toch geen goed gevoel?
Het word volgensmij ook niet als spam gemarkeerd, aangezien het een gewone mail is met wat blabla erin van domme contactpersonen in je msnlijst.quote:
Daar hebben 900.000 uitkeringtrekkers anders totaal geen moeite meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Waarom zou je willen teren op geld van iemand anders? Dat geeft toch geen goed gevoel?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Goed gevoel Schmoed gevoel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Mwah, hangt er vanaf, als ik erop Kan teren is het genoeg om me er goed over te voelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Ja, nu gratis te vinden op usenet en torrentsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij deelt gratis Windows uit?
Principes, ik zou het zelf niet willen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar hebben 900.000 uitkeringtrekkers anders totaal geen moeite mee
En wat te denken van de vele huisvrouwen die Nederland rijk is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar hebben 900.000 uitkeringtrekkers anders totaal geen moeite mee
Niemand. Totdat het een keer nodig is. Dan sta je met je puppy oogjes en je open handje vooraan in de rij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Principes, ik zou het zelf niet willen.
En een advocaat zei dat het waar was, het moet dus wel echt zijn!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef afcajos het volgende:
Open je ogen toch eens. Dit is echtIk heb al 3 miljoen bij mogen schrijven op mijn bankrekening
Oh en Otis2.0 zei het!!!!11!! Nog meer reden om het te gelovenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG ADVOCAAT!?!? DAN MÓET HET WEL ECHT ZIJN![]()
!!!
Die kwam vlak voor die PM van jou.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Ensaf het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie die cheque kregen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG ADVOCAAT!?!? DAN MÓET HET WEL ECHT ZIJN![]()
!!!
nah ik vind van nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:48 schreef JuiceJuice het volgende:
goed topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |