abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78929762
Ik zoek een filmpje van een auditie bij (....) got talent, een dame in net-verpakking die een nogal seksuele dans gaat doen. Gisteren stukje gezien bij RTL boulevard en was wel benieuwd naar de ongecensureerde (en volledige) versie... iemand?
pi_78929820
... met net-verpakking bedoel ik een catsuit van fishnet zeg maar...
pi_78929848
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78931483
haha tnx !
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:59:42 #180
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78955132
Hoi. Ik loop al tijden met een animatiefilm in mijn hoofd.
Het is een klei stopmotion. Waarschijnlijk gemaakt in Ukraine of een ander oostblok land.
Het is een beetje in de stijl van Wallace and Grommit.

Ik kan me er niet veel van herinneren, maar volgens mij gaat het over het leven van een persoon. Hij groeit op en leeft zijn leven. Ik kan me herinneren dat hij ergens in de film begon met roken. Als hij oud is geworden komt hij in het bejaarden tehuis of een andere instelling terecht daar waar hij vrolijk door blijft roken. Soms zit hij in het bushokje en heeft hij een vriend die ook in die instelling zit. De complete film word aan elkaar gepraat door een voiceover.

Hij duurt volgens mij niet langer dan tien minuten ongeveer. Ooit uitgezonden bij de VPRO maar ik kan me het niet herinneren wanneer dat was.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:18:48 #181
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78955706
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:59 schreef MOD het volgende:
Hoi. Ik loop al tijden met een animatiefilm in mijn hoofd.
Het is een klei stopmotion. Waarschijnlijk gemaakt in Ukraine of een ander oostblok land.
Het is een beetje in de stijl van Wallace and Grommit.

Ik kan me er niet veel van herinneren, maar volgens mij gaat het over het leven van een persoon. Hij groeit op en leeft zijn leven. Ik kan me herinneren dat hij ergens in de film begon met roken. Als hij oud is geworden komt hij in het bejaarden tehuis of een andere instelling terecht daar waar hij vrolijk door blijft roken. Soms zit hij in het bushokje en heeft hij een vriend die ook in die instelling zit. De complete film word aan elkaar gepraat door een voiceover.

Hij duurt volgens mij niet langer dan tien minuten ongeveer. Ooit uitgezonden bij de VPRO maar ik kan me het niet herinneren wanneer dat was.
Buurman en Buurman?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Buurman_en_Buurman
Bedankt Hans.
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:24:45 #182
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78955837
Haha nee dat dan weer niet Het ging echt over het leven van zo een kerel die ouder word en in een tehuis komt uiteindelijk.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79031779
Hey,

Ik loop al een hele tijd na te denken over de naam van een nederlandstalige (geen idee of ie ook echt nederlands was) jeugdserie die haast wel gemaakt moet zijn geweest tussen 1980 en 2003 oid, waarschijnlijk jaren 90. Het was qua vormgeving heel apart aangezien de karakters helemaal zwart en volgens mij rigide waren, het zag er AFAIK uit alsof ze voor een wit doek met een licht erop bewogen werden. Over het verhaal weet ik niet heel veel meer maar een heks speelde zowiezo een rol en verder was er ook een stekelvarken en andere dieren meen ik. IIRC werd de heks in het begin neergezet als kwaad maar werd langzamerhand duidelijk dat ze wel ok was. Volgens mij speelde het zich voor een groot gedeelte af in een bos, die dus ook volledig in het zwart was meen ik.

Kan iemand mij hiermee helpen?
pi_79031851
Ik weet wel waar je het over hebt volgens mij...ligt op het puntje van mijn tong..zo frustrerend haha..ging ook over een boek/dagboek ofzo toch?

edit: Ik Mik Loreland!

Dat was degene die ik bedoelde in ieder geval..hopelijk hebben we het over dezelfde serie. Heks heette Karbonkel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79031913
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik weet wel waar je het over hebt volgens mij...ligt op het puntje van mijn tong..zo frustrerend haha..ging ook over een boek/dagboek ofzo toch?
Hey, geen flauw idee eigenlijk, het is al zo lang geleden. Staat me niet meer bij jammer genoeg, sorry. Volgens mij werd er wel voorgelezen, ja, weet ik bijna zeker, er was een narrator die het verhaal vertelde.
pi_79031933
Zie edit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_79032094
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Zie edit
Nope dat was hem niet, hoewel die ook tof was:P. Het speciale aan de serie wat ik zoek is dat het heel simpel in de vormgeving was, maar erg daadkrachtig. De karakters leken op uitgezaagde stukken alluminium oid die voor een wit scherm gehouden werden, op welk een wit licht geschenen werd. Een soort van poppenkast was het, geen echte mensen. De heks was erg lang, had een flinke neus en kin en misschien een hoed, dat weet ik niet heel goed meer. Een op twee benen lopend stekelvarken oid speelden volgens een hoofdrol.

Toch bedankt!
pi_79032186
Jammer, dan weet ik het echt niet. Succes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_79034067
Ik weet welke serie je bedoelt, heb alleen geen flauw idee hoe die heet ...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_79035194
De boze heks.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:41:03 #191
158452 IQM
I am the one
pi_79035735
'Verhalen van de boze heks', om precies te zijn.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_79037226
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:31 schreef Croupouque het volgende:
De boze heks.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef IQM het volgende:
'Verhalen van de boze heks', om precies te zijn.
DUIZENDMAAL DANK, dear god this is awesome!
pi_79046902
Help!

Ik ben op zoek naar een ongelooflijk oude film, heb hem gezien toen ik heel klein was:

Het is een Science Fiction. Er komen buitenaardse wezens op aarde. Volgens mij verschuilen ze zich ondergronds.
Mensen worden naar ze toegelokt (geloof ik). Er wordt dan wat met ze gedaan en daarna worden ze weer in hun
eigen leven teruggezet, maar dan wel met een pleister in hun nek.
Op een gegeven moment is het duidelijk dat mensen met een pleister in hun nek bij de buitenaardse wezens horen.

Ik vond dit zo'n afgrijselijke film, dat ik nog steeds bang ben voor mensen met een pleister in hun nek!

Wie weet welke het is??
pi_79052005
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:29 schreef Blossom86 het volgende:
Help!

Ik ben op zoek naar een ongelooflijk oude film, heb hem gezien toen ik heel klein was:

Het is een Science Fiction. Er komen buitenaardse wezens op aarde. Volgens mij verschuilen ze zich ondergronds.
Mensen worden naar ze toegelokt (geloof ik). Er wordt dan wat met ze gedaan en daarna worden ze weer in hun
eigen leven teruggezet, maar dan wel met een pleister in hun nek.
Op een gegeven moment is het duidelijk dat mensen met een pleister in hun nek bij de buitenaardse wezens horen.

Ik vond dit zo'n afgrijselijke film, dat ik nog steeds bang ben voor mensen met een pleister in hun nek!

Wie weet welke het is??
Ja! Dat weet ik nog. Ik was ook vrij jong, toen die een keer werd uitgezonden. Ik heb weken mensen in de nek zitten kijken.

Ik kan hem zo snel even niet vinden. Ik dacht een tijdje dat het Invasion of the Body Snatchers was, maar daar zitten volgens mij geen pleisters in. Zal vanavond nog eens zoeken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:11:37 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79065574
Is het niet Invaders from Mars?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 08:14:11 #196
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_79088757
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Is het niet Invaders from Mars?

Mijn eerste gedachte iig.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_79102428
edit: oeps grapje
  zondag 14 maart 2010 @ 11:40:39 #198
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_79120863
Ik zoek niet echt een film maar de naam van een acteur.Hij speelde in de jaren 50/60/70? in zwart/wit geloof ik meestal in lachfilms. Ik zie hem zo voor me, een beetje sul met krulhaar.Hij was geloof ik ook ambassadeur van iets geloof ik (Amnesty) en ik denk dat zijn naam iets met Kane is. Zit er al de hele tijd naar te zoeken maar kan niks vinden.En een naam van films weet ik ook niet.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:13:35 #199
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79121669
Danny Kaye?

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:11:42 #200
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_79123584
Ja mijn dank is groot.Ik zoeken op Kane maar niks vinden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')