ik weet welke je bedoeld, ik heb het ook gezien. Die huisbaas had littekens in zn gezicht, dat weet ik nog wel. Heb hem laatst nog ergens gezien op tv, toen moest ik hier ook al aan denken....nu die naam nog hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef verslindy het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie uit de jaren 90 denk ik met allemaal jongeren die in, volgens mij, hun eindexamen jaar zitten en in een pakhuis wonen. Het is gemaakt alsof het een documentaire is, ze praten ook tegen de filmploeg enz enz. T was toen heel controversieel omdat veel mensen dachten dat het echt was en er veel rare dingen gebeurde. Ik weet nog maar een paar voorbeelden
- de huisbaas gluurde naar de meisjes op de wc en de douche
- we volgde een jongen die ging laten testen of die aids had
- een meisje was zwanger geworden van een van de jongens
ik heb zitten zoeken op eindexamen, want ik dacht dat het zo heette... en volgens mij was het te zien op een van de publieke zenders... Tis geen fort alpha maar wel dat soort jongeren!
Nederlandse serie of Engels?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef verslindy het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie uit de jaren 90 denk ik met allemaal jongeren die in, volgens mij, hun eindexamen jaar zitten en in een pakhuis wonen. Het is gemaakt alsof het een documentaire is, ze praten ook tegen de filmploeg enz enz. T was toen heel controversieel omdat veel mensen dachten dat het echt was en er veel rare dingen gebeurde. Ik weet nog maar een paar voorbeelden
ik heb zitten zoeken op eindexamen, want ik dacht dat het zo heette... en volgens mij was het te zien op een van de publieke zenders... Tis geen fort alpha maar wel dat soort jongeren!
Ik ken het niet maar ik vond dit op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Finals...?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef verslindy het volgende:
Misschien dat dit topic je nog kan helpen: [ BNN] Finalsquote:"Real-life docu over een groep klasgenoten die elkaars levens vastleggen met een videocamera. In Finals Zomer vertrekken Maarten, Patrick, Iwan en Eric per trein naar het vakantiehuis van Maartens ouders in het Spaanse Sitges."
Van der Vorst ziet sterren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Jep. het volgende:
Op RTL4 was er ook een serie met een man die een dagje meeliep met beroemde mensen.
Waaronder een aflevering met Adele die heel grappig was, alleen heb ik 'm niet meer kunnen vinden. hij had een interview met haar en ze lopen door Londen, heeft iemand deze aflevering of weet iemand hoe 't programma heet?
Jaaa! Dankje, nu weet ik de naam in ieder geval. Ik zal 's 'ff zoeken, bedankt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Van der Vorst ziet sterren?
edit --> ik kan er alleen maar een promo van vinden, dan zie je haar iig wel lopen
Sorority Row.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Razorback het volgende:
Omdat ik er zelf niet op kan komen dan maar even hier.
Ben op zoek naar de volgende film die ongeveer zo begint (iig het echte verhaal):
er is een feestje en een meisje gaat samen met een jongen naar bed.
Meisje begint zoals afgesproken met een paar andere meiden te doen alsof ze dood is.
Ze rijden naar een of andere afgelegen plek waar ze het voor dood spelende meisje willen gaan "begraven".
De jongen vind in de achterbak een heel mooi stuk gereedschap en steekt dat in het voor dood spelende meisje haar hart wat vanaf dat moment dus wel dood is.
Ze gooien het meisje in een put en het feest kan beginnen.
Wie weet de naam, ik kan er echt niet meer opkomen
being john malkovich?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zoek een film over een kerel in wiens hoofd mensen kunnen komen, dat wordt dan een soort van attractie. Volgens mij is het een vrij bekende film maar ik kan niet op de naam komen. Iemand een idee welke film dat kan zijn?
Anatevka?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:32 schreef jakkop het volgende:
Ik zoek een film waar de volgende scene in voor komt:
kroeg in Rusland, groepje Joden, groepje Russen. Allebei maken ze hun eigen volksmuziek, de Joden Hava Nagila dacht ik, de Russen weet ik niet. Ze krijgen bijna ruzie en het dreigt te escaleren, maar uiteindelijk dansen ze allemaal samen.
De film is een verfilming van een oud bekend theaterstuk, over een man in Rusland met 4 dochters, oid. Film uit jaren 70 gok ik. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |