abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77891036
Ik ben op zoek naar een serie uit de jaren 90 denk ik met allemaal jongeren die in, volgens mij, hun eindexamen jaar zitten en in een pakhuis wonen. Het is gemaakt alsof het een documentaire is, ze praten ook tegen de filmploeg enz enz. T was toen heel controversieel omdat veel mensen dachten dat het echt was en er veel rare dingen gebeurde. Ik weet nog maar een paar voorbeelden
- de huisbaas gluurde naar de meisjes op de wc en de douche
- we volgde een jongen die ging laten testen of die aids had
- een meisje was zwanger geworden van een van de jongens

ik heb zitten zoeken op eindexamen, want ik dacht dat het zo heette... en volgens mij was het te zien op een van de publieke zenders... Tis geen fort alpha maar wel dat soort jongeren!
pi_77892273
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef verslindy het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie uit de jaren 90 denk ik met allemaal jongeren die in, volgens mij, hun eindexamen jaar zitten en in een pakhuis wonen. Het is gemaakt alsof het een documentaire is, ze praten ook tegen de filmploeg enz enz. T was toen heel controversieel omdat veel mensen dachten dat het echt was en er veel rare dingen gebeurde. Ik weet nog maar een paar voorbeelden

ik heb zitten zoeken op eindexamen, want ik dacht dat het zo heette... en volgens mij was het te zien op een van de publieke zenders... Tis geen fort alpha maar wel dat soort jongeren!
ik weet welke je bedoeld, ik heb het ook gezien. Die huisbaas had littekens in zn gezicht, dat weet ik nog wel. Heb hem laatst nog ergens gezien op tv, toen moest ik hier ook al aan denken....nu die naam nog hahaha
pi_77899815
quote:

Nederlandse serie of Engels?
pi_77901515
quote:

Ik ken het niet maar ik vond dit op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Finals...?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:44:49 #80
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_77902652
Heette die serie niet "Cut"?
http://www.tvopjepc.nl/programma/43

[ Bericht 65% gewijzigd door Patch op 11-02-2010 23:01:33 ]
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_77902742
Zo klinkt het wel in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77902799
volgens mij is het finals
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:25:00 #83
214062 Jep.
harharhar.
pi_77925883
Het is volgens mij inderdaad Finals, heb vroeger toen ik jong was ook nog een paar afleveringen gezien..

Toen belande nog zo'n meisje in een buitelandse cel toen ze iets had uitgevreten en nog allemaal dramadingen. Waarschijnlijk kan je die episodes nergens meer vinden, wel jammer. Zou 't nog wel 's terug willen zien.
quote:
"Real-life docu over een groep klasgenoten die elkaars levens vastleggen met een videocamera. In Finals Zomer vertrekken Maarten, Patrick, Iwan en Eric per trein naar het vakantiehuis van Maartens ouders in het Spaanse Sitges."
Misschien dat dit topic je nog kan helpen: [ BNN] Finals

[ Bericht 23% gewijzigd door Jep. op 12-02-2010 17:31:03 ]
//
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:26:40 #84
214062 Jep.
harharhar.
pi_77925937
Op RTL4 was er ook een serie met een man die een dagje meeliep met beroemde mensen.

Waaronder een aflevering met Adele die heel grappig was, alleen heb ik 'm niet meer kunnen vinden. hij had een interview met haar en ze lopen door Londen, heeft iemand deze aflevering of weet iemand hoe 't programma heet?
//
pi_77927608
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:26 schreef Jep. het volgende:
Op RTL4 was er ook een serie met een man die een dagje meeliep met beroemde mensen.

Waaronder een aflevering met Adele die heel grappig was, alleen heb ik 'm niet meer kunnen vinden. hij had een interview met haar en ze lopen door Londen, heeft iemand deze aflevering of weet iemand hoe 't programma heet?
Van der Vorst ziet sterren?

edit --> ik kan er alleen maar een promo van vinden, dan zie je haar iig wel lopen

[ Bericht 27% gewijzigd door kvd op 12-02-2010 18:43:47 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:46:13 #86
214062 Jep.
harharhar.
pi_77940811
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Van der Vorst ziet sterren?

edit --> ik kan er alleen maar een promo van vinden, dan zie je haar iig wel lopen

Jaaa! Dankje, nu weet ik de naam in ieder geval. Ik zal 's 'ff zoeken, bedankt!
//
pi_77943709
Omdat ik er zelf niet op kan komen dan maar even hier.
Ben op zoek naar de volgende film die ongeveer zo begint (iig het echte verhaal):

er is een feestje en een meisje gaat samen met een jongen naar bed.
Meisje begint zoals afgesproken met een paar andere meiden te doen alsof ze dood is.
Ze rijden naar een of andere afgelegen plek waar ze het voor dood spelende meisje willen gaan "begraven".
De jongen vind in de achterbak een heel mooi stuk gereedschap en steekt dat in het voor dood spelende meisje haar hart wat vanaf dat moment dus wel dood is.
Ze gooien het meisje in een put en het feest kan beginnen.

Wie weet de naam, ik kan er echt niet meer opkomen
pi_77943741
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Razorback het volgende:
Omdat ik er zelf niet op kan komen dan maar even hier.
Ben op zoek naar de volgende film die ongeveer zo begint (iig het echte verhaal):

er is een feestje en een meisje gaat samen met een jongen naar bed.
Meisje begint zoals afgesproken met een paar andere meiden te doen alsof ze dood is.
Ze rijden naar een of andere afgelegen plek waar ze het voor dood spelende meisje willen gaan "begraven".
De jongen vind in de achterbak een heel mooi stuk gereedschap en steekt dat in het voor dood spelende meisje haar hart wat vanaf dat moment dus wel dood is.
Ze gooien het meisje in een put en het feest kan beginnen.

Wie weet de naam, ik kan er echt niet meer opkomen
Sorority Row.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77943768
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sorority Row.
Top bedankt, geniale film
pi_77962779
Ik zoek een film over een kerel in wiens hoofd mensen kunnen komen, dat wordt dan een soort van attractie. Volgens mij is het een vrij bekende film maar ik kan niet op de naam komen. Iemand een idee welke film dat kan zijn?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:47:54 #91
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77962830
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zoek een film over een kerel in wiens hoofd mensen kunnen komen, dat wordt dan een soort van attractie. Volgens mij is het een vrij bekende film maar ik kan niet op de naam komen. Iemand een idee welke film dat kan zijn?
being john malkovich?
Bedankt Hans.
pi_77962884
Die bedoelde ik! Dankje!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:56:07 #93
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77963021
Bedankt Hans.
pi_77983656
Ik zoek een film waar de volgende scene in voor komt:

kroeg in Rusland, groepje Joden, groepje Russen. Allebei maken ze hun eigen volksmuziek, de Joden Hava Nagila dacht ik, de Russen weet ik niet. Ze krijgen bijna ruzie en het dreigt te escaleren, maar uiteindelijk dansen ze allemaal samen.

De film is een verfilming van een oud bekend theaterstuk, over een man in Rusland met 4 dochters, oid. Film uit jaren 70 gok ik. Iemand?
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:30:04 #95
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_77995308
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:32 schreef jakkop het volgende:
Ik zoek een film waar de volgende scene in voor komt:

kroeg in Rusland, groepje Joden, groepje Russen. Allebei maken ze hun eigen volksmuziek, de Joden Hava Nagila dacht ik, de Russen weet ik niet. Ze krijgen bijna ruzie en het dreigt te escaleren, maar uiteindelijk dansen ze allemaal samen.

De film is een verfilming van een oud bekend theaterstuk, over een man in Rusland met 4 dochters, oid. Film uit jaren 70 gok ik. Iemand?
Anatevka?
Fiddler on the Roof?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_78007938
Fiddler on the Roof, DANK!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_78007942
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_78022582
Wat zoek ik?

Nou, de titel van een Franse film(reeks)
Het speelt zich af in het Parijs van de toekomst waar bendes in grote delen de dienst uitmaken, de held bevecht oa de bendes om zijn zusje te redden.
De films zijn max 7 jaar oud denk ik.

Iemand?
pi_78022625
Banlieu 13?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')