abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66381214
Wie kent deze serie nog?
Ik heb goede herinneringen aan de serie/tijd waarin het zich afspeelde.

Iemand misschien nog een idee of deze nog ergens online zijn terug te vinden? Ik heb niks kunnen vinden helaas.
pi_66402140
Dat was echt verschrikkelijk cool! Een serie waarbij niemand wist of het nou gespeeld was of niet. Een beetje zoals bij The Hills alleen dan een totaal andere setting. Allemaal BN'ers van nu speelden er ook in geloof ik.
pi_66404382
Ja, maar het is gewoon nérgens meer helemaal terug te vinden helaas!
Daarna is er ook nog een soort van spin-off geweest; Cut! .

Was inderdaad heet cool!
pi_66405315
Ja! Erg leuk, zeker tijdens het uitzenden zelf, achteraf werd duidelijk dat het allemaal opgenomen/gespeeld was.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_66405401
Egbert jan weeber

En dat wijf met die krullen die je misschien uit zo'n leen-reclame kent speelde er ook in. Dat was ook een leerling Terwijl dat wijf toen al 40 was ofzo

Kutserie trouwens.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_66405904
Die ene was wel een hete
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66408846
http://www.tvopjepc.nl/programma/52

Helaas werken ze niet meer.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:25:34 #8
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66410693
Was een gave serie ja Maar iedereen had toch wel door dat het gespeeld was allemaal? Na een paar afleveringen wel in ieder geval...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:26:57 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66410741
Er zat toch ook zo'n gast in die helemaal doordraaide en uiteindelijk spiernaakt op z'n kamer op foute ABBA-liedjes aan het dansen was?
pi_66411546
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Was een gave serie ja Maar iedereen had toch wel door dat het gespeeld was allemaal? Na een paar afleveringen wel in ieder geval...
Ik dus niet . Ik kwam er pas na afloop, of bij de laatste aflevering achter. Dat heeft de beleving wel een stuk interessanter gemaakt moet ik zeggen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_66411859
Een beetje de voorganger van Spangas Maar ik vond het destijds ook wel tof.. Vooral toen ze op vakantie gingen, wat een drama
Fuck the EBU
pi_66414156
Ik dacht serieus dat Finals! zomer (dus in Spanje) echt was...
Ik heb die een keer met kerst voor het eerst op de televisie gezien. Daarna was het wel duidelijk dat het nep was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')