Geen leger...een footballspeler. De office linebacker Terry Tate. Zijn meerdere filmpjes van. Inderdaad bruut grappig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef BriaNL het volgende:
goeiemiddag allemaal,
ik zoek een filmpje die op youtube staat,
Het is een behoorlijk kort filmpje. Het gaat over een kantoor waar net iemand van het leger is aangenomen om iedereen in de gaten te houden. Als iemand een regel breekt ofzoiets word diegene bruut getackelt etc.
was echt donders grappig (vond ik):P
iemand enig idee hoe het filmpje heet?
Deze ken ik idd wel, maar deze bedoel ik niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Xessive het volgende:
[..]
Geen leger...een footballspeler. De office linebacker Terry Tate. Zijn meerdere filmpjes van. Inderdaad bruut grappig.
Stand by Me?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Avtosh het volgende:
Ik zoek de volgende 2 films
-Een jongen wordt thuis genegeerd en loopt met zijn vrienden ergens heen over de spoorbrug (herinner ik me nog) later komen ze een andere groep jongeren tegen die een stuk ouder zijn. Er ontstaat gevecht en werd er daar ook een dode lichaam gevonden.
Graag gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef Avtosh het volgende:
[..]
Ja dat is hem! Bedankt[ afbeelding ]
Below?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Avtosh het volgende:
-horror film in een onderzeeboot.
Er gebeuren rare dingen in dat onderzeeër, mensen verdwijnen etc spookachtig.
Deadly Heroes?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Avtosh het volgende:
-een groep Navy Seals gaan naar een eiland waar terroristen zitten.
Iemand van de groep amerikanen, een vrouw was ook gekidnapt door de terroristen.
Toen de navy seals op het eiland aankwamen werden de terroristen stiekem 1 voor 1 vermoordt.
Ik zou zeggen Belowquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Avtosh het volgende:
Ik zoek de volgende 2 films
-horror film in een onderzeeboot.
Er gebeuren rare dingen in dat onderzeeër, mensen verdwijnen etc spookachtig.
Die 1e film is een bekend verhaal/film. De 2e film, zoveel onderzee horror films zijn er niet, dus denk niet dat er zoveel omschreven moet worden.
Edit: nog een film
-een groep Navy Seals gaan naar een eiland waar terroristen zitten.
Iemand van de groep amerikanen, een vrouw was ook gekidnapt door de terroristen.
Toen de navy seals op het eiland aankwamen werden de terroristen stiekem 1 voor 1 vermoordt.
Sorry voor de vage omschrijvingen als je meer info nodig hebt zal ik mijn best doen om meer info te geven.
Dat is hem! Het was lang geleden en die hoofdrolspeler leek mij altijd Charlie Sheen, dus dit moet hem zijn. Alleen nog een download link vinden.quote:
Alsjeblieft.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Avtosh het volgende:
[..]
Dat is hem! Het was lang geleden en die hoofdrolspeler leek mij altijd Charlie Sheen, dus dit moet hem zijn. Alleen nog een download link vinden.
Bedankt victorinox! Tof dat binnen een half uur 3 films zijn gevonden die ik anders nooit zou vinden[ afbeelding ]
Bleek uiteindelijk Shark te zijn op RTL4quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef kvd het volgende:
[..]
het zal vast iets zijn op Net 5, daar is 'detective avond, alle andere zenders hebben afgelopen zaterdag films uitgezonden. Misschien staat het op deze link:
http://www.mijn-tv-gids.b(...)elevision-NET-5.html
De 2e is "Nothing But Trouble" met Dan Aykroyd, Chevy Chase, John Candy en Demi Moore.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik zoek 2 films.
1tje was ik echt totaal vergeten maar ik droomde vannacht iets over een groot huis en mensen die er niet hoorde, en toen schoot deze film me binnen.
film 1:
Een jong donker jochie gaat met een iets oudere gast mee inbreken in een huis.
Bij binnenkomst word volgens mij die oudste gast gepakt door een hond en ontsnapt de jongste.
Hij probeert te ontkomen en word ondertussen door de eigenaar van het huis achterna gezeten. (zo'n vieze kerel in een leren pak met een shotgun)
Uiteindelijk blijkt dat er allemaal mensen in de muren wonen waar van hun tong is afgesneden.
film 2:
Deze word wat moeilijker denk ik.
Er staat me nog bij dat een groep jongeren in een auto pech krijgen.
Vervolgens komen ze op een heel groot terrein terecht, soort van schroothoop.
Dan gaan ze het huis binnen dat op dit terrein staat en gebeuren er allemaal vage dingen, komisch, dat wel.
Wat me nog bijstaat van de bewoner is dat hij er vies uit ziet en zijn neus op een gegeven moment net een lul lijkt.
Volgens mij komt er ook nog een 2de groep op het terrein, een groep negers die ook dat vage huis binnen gaan.
Volgens mij is dat huis 1 grote attractie.
Wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |