quote:
Büyücü seni.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb een glazen bol ik ben een heks
Heb ik ook met jongens. Het siert niemand.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso vind ik het een beetje "", als leuke meisjes van die ranzige, grove woorden in de mond nemen
.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof jij dat zo erg vindt.. schijnheil nummer 1.
WAAROM ZO AARDIGquote:
Sowieso is overmatig schelden een gigantisch zwaktebod.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met leuke jongens.
Laat TM met rust. Dat filmpje is briljant.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aah sende mi beni kiracaktin.. hic dostum yok, suicide..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso is overmatig schelden een gigantisch zwaktebod.
DAT ZOU BETEKENEN DAT IK BILJART BENquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laat TM met rust. Dat filmpje is briljant.![]()
![]()
Ik dacht dat wik dit zei.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bana hep vurdular, hep vurdular, polis amca!
Een zesjarig kind kan je toch gewoon met een hand van je afhoudenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef IHVK het volgende:
Ik werd een keer geterroriseerd door een Turks meisje van 6, uitgescholden geslagen alles.
Dat zegt ook veel over jou.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef IHVK het volgende:
Ik werd een keer geterroriseerd door een Turks meisje van 6, uitgescholden geslagen alles.
Ik kan ook niet tegen, toen ik in Turkije was het welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso is overmatig schelden een gigantisch zwaktebod.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef IHVK het volgende:
Jij bent alleen zesjarige Nederlandse kinderen gewend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een zesjarig kind kan je toch gewoon met een hand van je afhouden?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
DAT ZOU BETEKENEN DAT IK BILJART BEN
MAAR IK BEN DAT NIETTTTTTTtt IK BEDOEL IK BEN DAT FILMPJE NIET NATUURLIJK BEN IK BRILJANT HIHIHIHIIHIHHIHI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |