quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef Kentoet het volgende:
Nonnetje gezien en een grote groep kleine zwanen die over kwamen vliegen
leuk topic
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef sararaats het volgende:
een grote groep meeuwen, al vraag ik me af wat die op den buiten komen doen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef Symphonic het volgende:
Er zat net een bonte specht in de tuin en er zit nu een Vlaamse Gaai op de schutting.
De meest bijzondere vogel die ik dit jaar in het wild heb gezien is trouwens een koppeltje Hoppen.
Weliswaar in Portugal, maar echt mooie vogels
Mooi hoor, vooral al die ganzen. Zelf heb ik nog nooit rotganzen gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:06 schreef MiVer het volgende:
Geweest in "Prunjepolder / Schelphoek met inlagen" op Schouwen.
Lokatie: Prunjepolder / Schelphoek
3 Lepelaars, Rotganzen, Brandganzen, Rietganzen, Smienten, 3 Krakeenden, 6 Nijlganzen, Kramsvogels, Bergeenden, veel Buizerds, Grauwe kiekendief, Veel wulpen en grutto's, en onbekende "Ruiters" waar ik slecht in ben.
Fotos zonder telelens, maar voor het idee:
Het gebied (aan de inlagen kant):
[ afbeelding ]
Lepelaars:
[ afbeelding ]
Nijlganzen:
[ afbeelding ]
Smienten:
[ afbeelding ]
Rotganzen:
[ afbeelding ]
Brandganzen (meer voor het idee van de polders)
[ afbeelding ]
Ja mijn fout. Was Blauwe kiekendief. Iig een adult mannetje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooi hoor, vooral al die ganzen. Zelf heb ik nog nooit rotganzen gezien.
Maar klopt het wel van die grauwe kiekendief? Volgens mij zitten die in Afrika namelijk nu... Heb je geen blauwe gezien?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:37 schreef vronie het volgende:
Pachtige vogels allemaal.
Maar van dit bericht krijg ik kippenvel.
http://buurtlink.nl/1695J(...)/Gezocht+Valkparkiet
Mooi zijn diequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ja mijn fout. Was Blauwe kiekendief. Iig een adult mannetje.
Het was niet zo moeilijk. Ze kwamen laag overvliegen en ik had een verrekijker bij me. Ik zie ze wel vaker hier, ook wel samen met wilde.quote:Vraagje aan jou: Jij zag overvliegende Kleine zwanen. Hoe heb je die herkend? Aan het geluid?
OKquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooi zijn die![]()
[..]
Het was niet zo moeilijk. Ze kwamen laag overvliegen en ik had een verrekijker bij me. Ik zie ze wel vaker hier, ook wel samen met wilde.
Toen ze kwamen overvliegen maakten ze wel geluid, maar ik ben niet zo'n geluidenkenner...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |