ik beleefde, hij beleefde, wij beleefden?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug?
[..]
Een werkwoord kent alleen maar de tegenwoordige tijd?
Voor iemand die zwaar slechthorend is, construeer je helemaal geen rare zinnen dusquote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow.. toch nog gelijk. Toen ik ging googlen op beleeft zag ik dat dat woordje gewoon bestond. ik beleef, jij beleeft, wij beleven?
Hoe dan ook, ben zwaarslechthorend, ondanks dat ik best goed gevoel voor taal heb maak ik zelf ook wel eens fouten zoals de het en een....
Yadadadaquote:
En wat is het voltooid deelwoord dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik beleefde, hij beleefde, wij beleefden?
Ik help je genoeg op weg jaquote:Help me eens ff joh en zeg meteen wat je wilt zeggen![]()
Anders heb ik het gevoel weer op school te zitten...
Geverbeleefdtquote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is het voltooid deelwoord dan?
wij hebben beleefd. jij en ik hebben leuke tijden beleefd. Oke oke....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is het voltooid deelwoord dan?
[..]
Ik help je genoeg op weg ja!
Een slowtopic bestaat niet. Dus dat is het bij voorbaat al niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef john2406 het volgende:
Is het nou een slowtopic of wat is het?
Moeten we hier dansen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef john2406 het volgende:
Is het nou een slowtopic of wat is het?
Bedankt. Ik praat ook best goed zeggen veel horende mensen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor iemand die zwaar slechthorend is, construeer je helemaal geen rare zinnen dus.
[..]
Yadadada
Als je daar zin in hebt, mede ex-V&A modjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |