Niets natuurlijk. Als hij zou willen praten, ooit, ever, met wie dan ook, dan zou het geen bans op zijn forum regenen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het lijkt weer meer dan duidelijk dat NL een probleem met FOK! heeft, en niet andersom, wat moet er dan helemaal uitgepraat worden?
Ik denk dat je je moet registreren. Maar als Sly hier meeleest is je daar geen lang leven beschoren dus kies een goede nicknamequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net even wezen kijken daar, voor het eerst, en zag dat het RLS-subforum helemaal leeg is. Of moet je je daarvoor eerst registreren?
Het hele gedoe is onstaan op de chat van SV , waar de streamers Sly en ene N. zagen rondlopen in huize Vlemmix. Daarna ontstond er een wat rellerige sfeer met het rondstrooien van wat namen en achternamen van de chat-usres. Ook wat gedreig van een NL-aanhanger met aan het slot de mededeling "ik weet waar je woont ". Sly meldde zich op de chat en vond dat diegenen die zoveel commentaar hebben met hem bij Jaap aan tafel moeten gaan zitten, on stream. Kort daarop vroeg Liesbeth aan iemand het nummer van Jaap en zo is het balletje gaan rollen. Zover ik het gehoord heb is Fok! niet eens specifiek genoemd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen battle tussen FOK! en NL, maar liggen een hoop FOK!kers dubbel om het niveau van de NL users. Persoonlijk vind ik het ook uitermate lachwekkend, en weet ik gelijk dat ik daar helemaal niets te zoeken heb, al was het alleen maar omdat ik met zoveel domheid binnen de korste keren ruzie heb omdat ze niet in staat zijn te bevatten wat ik bedoel.
Helaas komen ze wel deze kant op zodra ze daar tegen een ban aangelopen zijn.
Hoewel mijn aliassen het in de regel nog best lang volhouden heb ik geen enkele behoefte mij daar te registreren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet registreren. Maar als Sly hier meeleest is je daar geen lang leven beschoren dus kies een goede nickname
FOK! heeft he-le-maal niets met NL, in alle opzichten..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het lijkt weer meer dan duidelijk dat NL een probleem met FOK! heeft, en niet andersom, wat moet er dan helemaal uitgepraat worden?
En toch snap ik dat van die bans niet....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets natuurlijk. Als hij zou willen praten, ooit, ever, met wie dan ook, dan zou het geen bans op zijn forum regenen.
Dat wilde ik eigenlijk met mijn verslagje ook zeggen. dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! heeft he-le-maal niets met NL, in alle opzichten..
Flauwekul.
Sly wil alleen maar mensen die hem steunen, zo gaat dat in pauperland.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch snap ik dat van die bans niet....
Ik mag het beleid hier openlijk belachelijk vinden, ik mag Danny een lul vinden en ik mag Gert een incapabele mod vinden en dat ook allemaal zeggen.... zonder dat het banwaardig is.
* Leandra gaat ff d'r notes checken...
Als je een forum hebt, wat heeft het dan voor zin om er een Kim Il Jong beleid op na te houden als je echt groot wilt worden??
Dat is Mao destijds wel gelukt, maar dat zou nu ook niet meer lukken.
Ik snap simpelweg niet wat Sly wil.
Wil hij een groot forum of wil hij als een dictator kunnen regeren?
In het laatste geval kan hij er zeker van zijn dat het eerste een droom blijft.
Alleen met Yvonne moet je uitkijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch snap ik dat van die bans niet....
Ik mag het beleid hier openlijk belachelijk vinden, ik mag Danny een lul vinden en ik mag Gert een incapabele mod vinden en dat ook allemaal zeggen.... zonder dat het banwaardig is.
* Leandra gaat ff d'r notes checken...
Die had ik ook expres niet genoemd natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen met Yvonne moet je uitkijken
Nee, daarvoor bedreigde een anonieme chatter, die later ook onder de usernames nowlive en Sly-nowlive bleek te chatten, Hidiho in een privébericht. Daarmee is het allemaal begonnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hele gedoe is onstaan op de chat van SV , waar de streamers Sly en ene N. zagen rondlopen in huize Vlemmix. Daarna ontstond er een wat rellerige sfeer met het rondstrooien van wat namen en achternamen van de chat-usres. Ook wat gedreig van een NL-aanhanger met aan het slot de mededeling "ik weet waar je woont ". Sly meldde zich op de chat en vond dat diegenen die zoveel commentaar hebben met hem bij Jaap aan tafel moeten gaan zitten, on stream. Kort daarop vroeg Liesbeth aan iemand het nummer van Jaap en zo is het balletje gaan rollen. Zover ik het gehoord heb is Fok! niet eens specifiek genoemd.
Tot zover mijn verslag van de aanleiding zoals ik die gezien heb. (maar ik zie ook niet alles![]()
)
Dan moet hij niet verontwaardigd zijn dat een hoop mensen op een ander forum dat lachwekkend vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly wil alleen maar mensen die hem steunen, zo gaat dat in pauperland.
Mensen die hem tot aan hun oksels in zijn vette reet kruipen! Hem cadeaus sturen, zijn internet bealen, een nieuwe pc voor hem kopen, inclusief bureau en stoel etc. etc. dat soort mensen wil Sly!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly wil alleen maar mensen die hem steunen, zo gaat dat in pauperland.
Welneequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen met Yvonne moet je uitkijken
Ja en dat ze er niet over prakkizeren op te komen draven bij hem en Jaapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet hij niet verontwaardigd zijn dat een hoop mensen op een ander forum dat lachwekkend vinden.
Hahahaha, misschien moet ik voor het eerst maar eens luisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mensen die hem tot aan hun oksels in zijn vette reet kruipen! Hem cadeaus sturen, zijn internet bealen, een nieuwe pc voor hem kopen, inclusief bureau en stoel etc. etc. dat soort mensen wil Sly!
En als hij vanavond weer een radio uitzending heeft krijgen we er allemaal van langs
Ja, maar wij zijn de werkelijke paupers; als wij onze führer forumeigenaar daar van moeten voorzien dan hebben we geen geld meer om onze kinderen te eten te geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mensen die hem tot aan hun oksels in zijn vette reet kruipen! Hem cadeaus sturen, zijn internet bealen, een nieuwe pc voor hem kopen, inclusief bureau en stoel etc. etc. dat soort mensen wil Sly!
En als hij vanavond weer een radio uitzending heeft krijgen we er allemaal van langs
Okee Maanvis, dat verhaal heb ik ook gehoord, maar de directe aanleiding voor de plannen voor de komende Jaap-show is toch dat relletje wat ik hierboven beschreef?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daarvoor bedreigde een anonieme chatter, die later ook onder de usernames nowlive en Sly-nowlive bleek te chatten, Hidiho in een privébericht. Daarmee is het allemaal begonnen.
Dat klopt, maar het zal natuurlijk grotendeels over die aantijgingen gaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee Maanvis, dat verhaal heb ik ook gehoord, maar de directe aanleiding voor de plannen voor de komende Jaap-show is toch dat relletje wat ik hierboven beschreef?
Gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk gaat dit ook helemaal nergens over gewoon. Laat Sly lekker spartelen en denken dat hij belangrijk is.
*denkbeeldig stofje van schouder weg wist
Het liep al veel langer Ruud... eigenlijk vanaf het moment dat de eerste NL spijt-optanten zich op FOK! gingen melden, en Sly vervolgens ook nog mensen ging bannen die hier zaken postten die ze op NL gezien hadden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee Maanvis, dat verhaal heb ik ook gehoord, maar de directe aanleiding voor de plannen voor de komende Jaap-show is toch dat relletje wat ik hierboven beschreef?
Ga jij woensdag?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
FOK! heeft he-le-maal niets met NL, in alle opzichten..
Flauwekul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |