O gelukkig, een beetje maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had dat hele doorgestreepte niet door, vond het een beetje jammer dat je suggereerde dat ik dat expres zou hebben gedaan.
No biggie.
Acht trappen? Dan heb je toch verplicht een lift? Tenzij het gebouw ouder is dan 30 jaar. Niet dat een lift iets kan met Jaap, maar toch!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga Jaap ook thuis uitnodigen. Parkeren hier voor de deur kost 4 euro per uur. Mocht-ie het daar al niet van aan zijn hart krijgen dan zullen die 8 trappen het wel doen!
Je weet ook niet wat er van hem geworden zou zijn als hij geen forum had gejat om als trapveldje te dienen.quote:
Het pand is van eind 19e eeuw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Acht trappen? Dan heb je toch verplicht een lift? Tenzij het gebouw ouder is dan 30 jaar. Niet dat een lift iets kan met Jaap, maar toch!
Excuse me?quote:
Tuurlijk. No biggie, immersquote:
Vertelde Vlemmix, dat ie gewoon mede inititiatiefnemer was maar dat hij op de achtergrond moest blijven, iets wat ie niet meer wilde bij TBO2.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan is van beroep bunkerbouwer dus zal best wel ideeen gehad hebben over The Bunker.
Geheel offtopic hier, open er maar een topic over.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:19 schreef Stefan het volgende:
Precies.
De Bunker was op zich ook best een goed uitgangspunt, 8 mensen dien SAMEN moesten overleven tegen de kijker. De uitwerking was imho wat minder omdat jan en alleman zich met het format ging bemoeien, zoals Huub die er een treitershow van ging maken enzo.
Dan gaat ie gewoon los. Als dat programma 4,5 uur duurt kan ie lekker leeglopen lijkt mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
Maar er wil dus niemand. Ben benieuwd hoe Sly het zonder de gewenste controrse zal doen; ook best interessant.
Dat moest dus 'controverse' zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon los. Als dat programma 4,5 uur duurt kan ie lekker leeglopen lijkt mij.
Ah okay. Qua concept heeft Johan geen enkele vinger in de pap gehad namelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Stefan het volgende:
Vertelde Vlemmix, dat ie gewoon mede inititiatiefnemer was maar dat hij op de achtergrond moest blijven, iets wat ie niet meer wilde bij TBO2.
Ik denk dat Johan weer eens overdreef. Ik geloof echt wel dat t Brams idee was maar dat het is uitgewerkt tijdens brainstormsessies.
Ja, maar wie zegt dat er uberhaubt een gevecht komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:25 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed dat hij weinig te vertellen zal hebben. Sly is volgens mij niets als hij niet in een gevecht verwikkeld is.
Nou, het lijkt me sterk dat je zó'n user vindt aangezien deze oproep alleen hier is geplaatstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat er uberhaubt een gevecht komt.
Stel dat de oproep werkt. Een FOK!user gaat. Weet en of geeft niks om NoLife en Sly. "
Jaap:
FOK!user: waarom maken jullie steeds ruzie met NoLife?
FOK!user:
Euuuh? Jullie?
Jaap
Ja, FOK!
FOK!user:
ik maak nooit ruzie met iemand, weet niet eens wie Sly is
Jaap
Dat is die man daar
FOK!user
Zegt me niks
Jaap
Oh. Maar heb je er een mening over?
FOK!user
Waarover
Jaap
NoLife?
FOK!user
Neuuh
Jaap:
oh
Nog 4 uur en 28 minuten te gaan.
Hoezo? Ik heb ook geen mening over SLY en NoLife. Ik kom er nooit, ik hoor alleen van jullie dat hij een soort Adolf Hitler is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me sterk dat je zó'n user vindt aangezien deze oproep alleen hier is geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |