Nu maar hopen dat Marian er ook bij is woensdag anders kun je zelfs die thee wel op je buik schrijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Bummersdan krijgen we dus een thee met een koekje show
Ik had dat hele doorgestreepte niet door, vond het een beetje jammer dat je suggereerde dat ik dat expres zou hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Gert het volgende:
En ik had mijn post al aangepast. Als je de tekst niet uit de bron maar vanaf het forum kopieert, vallen vet, schuin en doorgestreept weg. Maar nogmaals: no big deal!
Dan ken je LS niet. Die is in staat om de hele tent te verbouwen als je hem bijvoorbeeld verteld dat het mooi weer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Bummersdan krijgen we dus een thee met een koekje show
LS mag ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hey Sly, als je hier meeleest, vieze vette butthufter, doe eens een ontoerekeningsvatbaar zijn kunstje?
Likkende Lassie!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was toch ook een Fok!ker naar DGK geweest om Amanda te beledigen en in haar tieten te knijpen? Kan die niet met Sly gaan vechten?
Okee, voor de zekerheid door gemaild aan Slaai en we hebben een vrijwilliger, Teun gaat, succes verzekerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:Hey Sly, als je hier meeleest, vieze vette butthufter, doe eens een ontoerekeningsvatbaar zijn kunstje?
LS is wel ok, maar die heeft van die lekkere "foute interpreteer buien", die maken het feest in no time compleet.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Ik wil best met Sly praten, maar ik wil daarvoor minimaal een aanbod van 50 cent de km reiskosten en ¤ 150,- per uur schoon. Dan wil ik er wel over nadenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, voor de zekerheid door gemaild aan Slaai en we hebben een vrijwilliger, Teun gaat, succes verzekerd
We verschillen van meningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
LS is wel ok, maar die heeft van die lekkere "foute interpreteer buiten", die maken het feest in no time compleet.
Dan valt Driek Oplopers ook af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dun. Als Sly één keer voorover leunt is Lassie plat.
Ik dacht dat ie wou meetcrashen en dat je daarom een geheime locatie had.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |