Staat al eerder in dit topic om, 16:53 uur.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:17 schreef spuitje het volgende:
Heeft er nog iemand een linkje van dat radio gevalletje dingetje van Nowlive??
denk dat ik Sly wel even wil horen vanavond. heel even maar hoor .
Sorry Ian, had niet begrepen dat jij met Sly gaat sparrenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, is dit nieuw ofzo? Dat we met z'n allen leuk "wie?" zeggen als het over Ian gaat?
Godverdomme. In mijn 3 jaar topique ook al, stel vuilakken.
Ik ga meteen ontzettend op mijn rug liggen en om beveiliging roepenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry Ian, had niet begrepen dat jij met Sly gaat sparren
A bientot!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet niet, ik moet nu gaan eten, vraag Ian maar om text en uitleg
Au Revoir![]()
![]()
Dat is een joetoepje van een interview wat hij heeft gedaan, maar geen link naar zijn radio-site en daar was ik naar op zoek. kan het nog even niet vinden en ga ook even niet verder zoeken want Flikken Maastricht begint zo. Stukken leuker dan Sly!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat al eerder in dit topic om, 16:53 uur.
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa
Verder is er een filmpjes topic.
[RLS] Filmpjeshoekje.
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:17 schreef spuitje het volgende:
Dat is een joetoepje van een interview wat hij heeft gedaan, maar geen link naar zijn radio-site e
n daar was ik naar op zoek. kan het nog even niet vinden en ga ook even niet verder zoeken
want Flikken Maastricht begint zo. Stukken leuker dan Sly!!
Beide werken hier niet, maar misschien dat hij vandaag niet uitzendt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor windows: http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx
Anders: http://home.nowlive.eu:8000/listen.pls
Kan het ook op Nowlive vragen, Sly bijt en hapt niet.
Weet niet of hij elke avond radio heeft, dacht 1 keer per week.
Dacht 2 keer per week, donderdag en maandag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef spuitje het volgende:
Beide werken hier niet, maar misschien dat hij vandaag niet uitzendt?
Hell no!quote:
Oke sorry verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:47 schreef Dottey het volgende:
Hell no!
![]()
Met Sly een beetje op een bank hangen.. in mijn vrije tijd...
zoiets zou ik nog niet doen al was het onder dwang!
Dan moet ik toch beter tussen de regels door leren lezen, ik had dat er nou totáál niet uitgehaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke sorry verkeerd ingeschat.
Ik heb nu begrepen dat ene Jasper woensdag met Sly om de tafel zit.
Dus de zitplaats op de bank naast Jaap en Sly blijft niet leeg.
Het loopt al veel langer. Al tijdens DGK en t.t.v. de rel met Huub en Rocket Miljonairs was er wrijving en dat kwam doordat NL'ers op FOK en VOL kwamen kijken en zagen dat iedereen zich daar de ballen uit zijn/haar broek lachte over het OLO-niveau van de gemiddelde Nowliver. De verkenners gingen uitgebreid verslag uitbrengen aan het thuisfront en zo groef iedereen zich in in de eigen loopgraven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hele gedoe is onstaan op de chat van SV , waar de streamers Sly en ene N. zagen rondlopen in huize Vlemmix. Daarna ontstond er een wat rellerige sfeer met het rondstrooien van wat namen en achternamen van de chat-usres. Ook wat gedreig van een NL-aanhanger met aan het slot de mededeling "ik weet waar je woont ". Sly meldde zich op de chat en vond dat diegenen die zoveel commentaar hebben met hem bij Jaap aan tafel moeten gaan zitten, on stream. Kort daarop vroeg Liesbeth aan iemand het nummer van Jaap en zo is het balletje gaan rollen. Zover ik het gehoord heb is Fok! niet eens specifiek genoemd.
Tot zover mijn verslag van de aanleiding zoals ik die gezien heb. (maar ik zie ook niet alles![]()
)
Het is dan ook een SATM waar je u tegen zegtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
dat kwam doordat NL'ers op FOK en VOL kwamen kijken en zagen dat iedereen zich daar de ballen uit zijn/haar broek lachte over het OLO-niveau van de gemiddelde Nowliver.
Joh? nou het zal me benieuwenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Dottey het volgende:
ik vernam juist dat Pietje SV Daar gaat bankvullen.
Toch fijn dat we samen ALLES zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het loopt al veel langer. Al tijdens DGK en t.t.v. de rel met Huub en Rocket Miljonairs was er wrijving en dat kwam doordat NL'ers op FOK en VOL kwamen kijken en zagen dat iedereen zich daar de ballen uit zijn/haar broek lachte over het OLO-niveau van de gemiddelde Nowliver. De verkenners gingen uitgebreid verslag uitbrengen aan het thuisfront en zo groef iedereen zich in in de eigen loopgraven.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we zijn eruit. Ik heb achterlangs vijf Fokkers gevonden die met mij meegaan naar PS2 aanstaande woensdag. We gaan dus met z'n zessen
Nee nee, als Jaap wil kietelen, dan krijgt ie jeuk ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
Het laatste nieuws is dat Sly op dit moment zwaar, zwaar in onmin leeft met Jaap, dus vooralsnog ga ik ervan uit dat ie echt niet bij Jaap in de show gaat zitten woensdag![]()
Dus je kan gewoon alleen gaan Teun
Whehehe, dan ga ik ook kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, we zijn eruit. Ik heb achterlangs vijf Fokkers gevonden die met mij meegaan naar PS2 aanstaande woensdag. We gaan dus met z'n zessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |