Ja, en dat terwijl het hier tegenwoordig ook maar een saaie, zoetsappige bedoening is...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Hij leest hier wel, dat blijkt ook de laatste tijd weer veel.
Hier welquote:
Ik denk er nog over na, hoewel dit niet meespeelt in de overwegingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je morgen zou komen zou je weten dat het niet zo is
We worden oud Leandra.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het hier tegenwoordig ook maar een saaie, zoetsappige bedoening is...
Vroeger, toen we nog wel eens een relletje in FB hadden waar mensen popcorn voor pakten, toen was het nog wat, maar tegenwoordig met al die neuzen dezelfde kant op is het ook nix meer
Komt ook door de zand-in-de-kut moderatie hier, stelletje teringlijers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het hier tegenwoordig ook maar een saaie, zoetsappige bedoening is...
Vroeger, toen we nog wel eens een relletje in FB hadden waar mensen popcorn voor pakten, toen was het nog wat, maar tegenwoordig met al die neuzen dezelfde kant op is het ook nix meer
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij zijn open, eerlijk en intelligent
Zelfs daar krijg je geen notes meer voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt ook door de zand-in-de-kut moderatie hier, stelletje teringlijers.
Vroeger kon ik Disana door 4 topics schoppen zonder dat er meteen wat van gezegd werd, nu vang ik notes voor enkele posts.
Dat had je nou net even anders moeten schrijven om het geloofwaardig te doen overkomen: Het is "interligent"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij zijn open, eerlijk en intelligent
Ik had in mijn eentje altijd minimaal drie mensen tegenover me, meestal wel een stuk of vijf. Dus zo'n pretje was het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar damn Disana.... jij en ik allebei giftig oud worden, het had zo mooi kunnen zijn
Dat is te Googelen maar dat mag je zelf doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:17 schreef spuitje het volgende:
Heeft er nog iemand een linkje van dat radio gevalletje dingetje van Nowlive?? denk dat ik Sly wel even wil horen vanavond. heel even maar hoor
Don't push usquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt ook door de zand-in-de-kut moderatie hier, stelletje teringlijers.
Vroeger kon ik Disana door 4 topics schoppen zonder dat er meteen wat van gezegd werd, nu vang ik notes voor enkele posts.
En toch was het wel leuk als we het samen niet eens waren.... als anderen zich er niet mee bemoeiden enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in mijn eentje altijd minimaal drie mensen tegenover me, meestal wel een stuk of vijf. Dus zo'n pretje was het niet.
Discussie is natuurlijk leuk. Maar over SV is er nog helemaal niets te bedenken waarover we het oneens kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch was het wel leuk als we het samen niet eens waren.... als anderen zich er niet mee bemoeiden enzo
Nee, plus dat mensen voor of tegen je gaan zijn als je een discussie hebt, zul je zien dat een van beiden die NL-meute als aanhanger krijgt.... daar ben je klaar meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Discussie is natuurlijk leuk. Maar over SV is er nog helemaal niets te bedenken waarover we het oneens kunnen zijn
Vanaf morgen avond ben ik je favoriete user. Ik ben namelijk heel schattig irl.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Don't push us
Anders kan je het meet-napraattopic alleen nog maar lezen
En Ramlove z'n favoriete user gaat woensdag naar de Jaapshowquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf morgen avond ben ik je favoriete user. Ik ben namelijk heel schattig irl.
Goed mogelijk, maar niet om met Sly in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ramlove z'n favoriete user gaat woensdag naar de Jaapshow
Nee, jij gaat om te Slymen met Slyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed mogelijk, maar niet om met Sly in discussie te gaan.
Wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Ramlove z'n favoriete user gaat woensdag naar de Jaapshow
Wat, is dit nieuw ofzo? Dat we met z'n allen leuk "wie?" zeggen als het over Ian gaat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |