Als een forum alles dichtspijkert zodat alleen geregistreerde users iets kunnen zien, hoef ik in ieder geval er helemaal niks van te zien. Fok! is voor iedereen toegankelijk en te bekijken. Dan valt er ook niks te lekken en zo kan het iets wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het liep al veel langer Ruud... eigenlijk vanaf het moment dat de eerste NL spijt-optanten zich op FOK! gingen melden, en Sly vervolgens ook nog mensen ging bannen die hier zaken postten die ze op NL gezien hadden.
Nu komt het elkaar met die chat op SV ook nog werkelijk tegen en dat zijn dan niet alleen FOK!kers die denken van "ach, ze weten niet beter" maar ook mensen die niet meer welkom op NL zijn en al sinds dat moment op FOK! zitten.
Sly kan het moeilijk hebben dat er dingen van zijn forum gelekt worden en op FOK! besproken of openbaar gemaakt worden, en dat veroorzaakt vooral dat een groep van NL een bloedhekel aan FOK! en FOK!kers heeft.
Dat zou episch zijn, als Yvonne Sly even op de streams gaat uitleggen wat voor onbenullig klein pisventje het is met zijn zielige forumpjequote:
Is dat 27? Heb ik avonddienstquote:
Oeh, 21 minuten later, post op zeker gelezen door een FA en geen note erbij...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
Ik mag het beleid hier openlijk belachelijk vinden, ik mag Danny een lul vinden en ik mag Gert een incapabele mod vinden en dat ook allemaal zeggen.... zonder dat het banwaardig is.
* Leandra gaat ff d'r notes checken...
én je mag me gewoon een kutwijf noemen hier ook nogquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, 21 minuten later, post op zeker gelezen door een FA en geen note erbij...
Toch mooi om op een forum te zitten waar het gewoon wel kan
Als ik je een kutwijf zou vinden dan zou ik dat ook rustig doen, maar helaas....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
én je mag me gewoon een kutwijf noemen hier ook nog
Ik zou eerder zeggen schat, en dat zich er dan enkelen melden met "slijmerd" interesseert me ook geen zakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slijm, slijm.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik je een kutwijf zou vinden dan zou ik dat ook rustig doen, maar helaas....
Slijmerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slijm, slijm.
Sly zou dit leuk vinden
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:44 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als we regelen dat Tabula Rasa wordt verplaatst naar een dag die jou wel goed uitkomt, wil je er dan nog eens over denken?
En dan na Sly in drie minuten afgedroogd te hebben, verder gaan met Jaap. Dat varkentje kan ook wel een wasbeurt gebruiken.
Als ik Sly een kutwijf zou vinden dan zou ik hem ook gewoon een kutwijf noemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slijm, slijm.
Sly zou dit leuk vinden
Slyme slymequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slijm, slijm.
Sly zou dit leuk vinden
Als Sly zo graag in gesprek wil met Fok!users laat hij dan gewoon hier komen en het gesprek aan gaan. Hoe moeilijk kan iets zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk gaat dit ook helemaal nergens over gewoon. Laat Sly lekker spartelen en denken dat hij belangrijk is.
*denkbeeldig stofje van schouder weg wist
Daarom gaat Yvonne dus nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik een kutwijf was zou ik aanstaande woensdag met Sly in debat gaan.
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.... waarschijnlijk denkt hij dat hij hier geen account kan/mag aanmaken of per direct een ban heeft als het wel lukt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als Sly zo graag in gesprek wil met Fok!users laat hij dan gewoon hier komen en het gesprek aan gaan. Hoe moeilijk kan iets zijn?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.... waarschijnlijk denkt hij dat hij hier geen account kan/mag aanmaken of per direct een ban heeft als het wel lukt.
Ja Ramlove, zeg het maar.....quote:
Als je morgen zou komen zou je weten dat het niet zo isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja Ramlove, zeg het maar.....
Je blijkt stiekem Sly undercover te zijn en durft er nu niet meer voor uit te komen??
Geweldig dat het kan hèquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
Hij leest hier wel, dat blijkt ook de laatste tijd weer veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |