Uhh nee, want oude internet kapte ermee, dus eerst nieuwe geinstalleerd, en toen moest ik werken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nooit een cd geloven![]()
Heb je al wel een sollicitatiebrief naar ze toegestuurd?
Succes.. Er staan wel aantal goede brieven op internet. En anders heb ik nog wel een paar mooie voor je!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uhh nee, want oude internet kapte ermee, dus eerst nieuwe geinstalleerd, en toen moest ik werken.
Net thuis en straks naar popfront.
Morgenaaf kan het denk ik, of anders zaterdag. Komt goed.
En zelf een brief schrijven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Succes.. Er staan wel aantal goede brieven op internet. En anders heb ik nog wel een paar mooie voor je!
Schoenen van de schoenenreusquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef navvy het volgende:
Zols St. Babe een hekel heeft aan auto's. pepernoten voor sinterklaas, shoenen van de schoenenreus, heb ik een hekel aan sollicitatiebrieven...........van internet halen, van andere gebruiken.................verzin zelf wat origineels of geniet lekker van de bijstand of ww. Je wordt aangenomen op je kwailiteiten en niet op dom geneuzel in een brief waar misschien wel de verkeerde spatie is gebruikt.
Geen idee. Morgen iig want oefenen vanavond moet ik even kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanaaf nog in PF te vinden of alleen morgen? Weet niet of mijn logee morgen ook nog in Zwolle blijft.. Maar Roland had nog iemand van PF gesmst om ook de stad in te gaan ^^
Hallo een jijquote:
Maar wel veel en dat kan best irritant zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit topic is niet alleen maar popfront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |