abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77179160
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zo werkt dat dus, anticperende corruptie: Wat ga je doen na de politiek?

Daar moet je dus al tijdens je Nederlandse politieke carriere voor zorgen en daar zit het geld en/of de mooie baantjes: Zeg ja tegen Europa, ja tegen de JSF, ja tegen vaccineren, ja tegen het rookverbod, ja tegen privatisering, ja tegen uitverkoop, ja tegen marktwerking, ja tegen multinationals, ja tegen vervuilers, ja tegen de banken en verzekeraars, alles mag, controles afschaffen, ja tegen iedereen die je na je huidige politieke carriere een baan te bieden heeft.
Hoe zou het rookverbod Klink aan een betere baan helpen? Het is immers de tabakslobby die dit frustreert.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77179170
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is een van de redenen waarom ik die commissie de Wit weldegelijk interessant vind...ook al vinden veel mensen het een wassen neus.
Ik wil gewoon horen hoe iedereen de schuld een stapje hoger neerlegt. Triest maar waar.
Hoe bedoel je dat 'een stapje hoger'?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77180330
met de hoop dat Wellink hem strks verdedigt/spaart bij DSB onderzoek?

grote hounden bijten elkaar niet
pi_77180635
Overigens, voor de mensen die geinteresseerd zijn in dat oldboys netwerk kan ik dit boek aanbevelen
pi_77180939
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens, voor de mensen die geinteresseerd zijn in dat oldboys netwerk kan ik dit boek aanbevelen
[ afbeelding ]
Ik ken dat boek. Heb het zelfs gelezen. Volgens mij zegt het dat het old boys network aan het verdwijnen is....
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77181132
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ken dat boek. Heb het zelfs gelezen. Volgens mij zegt het dat het old boys network aan het verdwijnen is....
Klopt. Heb het zelf niet helemaal gelezen, maar ik had les van Meindert Fennema op het moment dat ie het uitbracht. Toen had ie er wat over verteld en heb ik er een tijdje in zitten lezen. Het beschrijft in principe de opkomst van buitenlandse bestuurders en vrouwen binnen het Nederlandse bedrijfsleven, waardoor die traditionele bestuursnetwerken minder hecht zijn geworden. En daardoor ook minder macht hebben wat je terugziet in dit soort dingen
pi_77181190
Maar in dit geval (Zalm die zijn maatjes optrommeld om Schiphol aan zijn maatjes te verkopen) gaat die vlieger klaarblijkelijk niet op...
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77183799
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe zou het rookverbod Klink aan een betere baan helpen? Het is immers de tabakslobby die dit frustreert.
Een roker gaat gemiddeld jaren eerder dood, en maakt daardoor gemiddeld 60.000 euro minder aan zorgkosten op een mensenleven. Kosten die weer andermans baten zijn, dat soort bedragen, daar kun je niet tegenaan roken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:49:22 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77183893
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een roker gaat gemiddeld jaren eerder dood, en maakt daardoor gemiddeld 60.000 euro minder aan zorgkosten op een mensenleven. Kosten die weer andermans baten zijn, dat soort bedragen, daar kun je niet tegenaan roken.
En Zalm rookt
Zijn we tenminste eerder van die LUL af
pi_77183918
Die mensen zijn allemaal niet te vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')