quote:
fuk you kutkop dat is niet dik dat is normaalquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
fuk you kutkop dat is niet dik dat is normaal![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
fuk you kutkop dat is niet dik dat is normaal![]()
Haha wat een schattig bolletje pretvetquote:
quote:
hahahaaaa jaa is vies he maar die plaatjes zijn wel grapig met altijd zo zwart vierkant en grote wite tekst en onder dat is dan klijne witte tekst hahaha altijd grapigquote:
ja vin ik ook. ik snap ze vaak niet maar iedereen lacht dan en dan doe ik ook maar lachen. hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
hahahaaaa jaa is vies he maar die plaatjes zijn wel grapig met altijd zo zwart vierkant en grote wite tekst en onder dat is dan klijne witte tekst hahaha altijd grapig
hahahahahahahaaaaaa die lijkt wel op spidemenquote:
hahahahahahaaaaa dat kan tog nie!!!!!!??????????????????????quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
hahahahahahahaaaaaa die lijkt wel op spidemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bats.Bats..Bats...Baaats!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Deze zijn echt te erg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
MoobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien
quote:
Je weet dat je teringirritant bent, TS?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
hahahahahahaaaaa dat kan tog nie!!!!!!??????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Gotrick het volgende:
Bohh TS, was dit je moeder niet?
Ze is er wel op vooruit gegaan hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef ToT het volgende:Friggin' gross topic!
On topic:
[ afbeelding ]
Een grappig platje van een dik persoon!
Wil je 'm uitleggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:50 schreef Overdrive het volgende:
[..]
![]()
't Duurde effe, maar toen had ik 'm ook...
Ze heeft er zelfs 2 van!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Kijk die dikke buik dan![]()
[ afbeelding ]
Gadverdamme, kun je dat niet in een spoiler doen??????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Kijk die dikke buik dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
WAT EEN VETZAK!!11!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef SilverladyFan het volgende:
Mm swj maakt er een kwaliteitstopic van.
Kussende dames mogen wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef ToT het volgende:
Twizu, je hebt nu al 2 notes gekregen voor het CONTINU plaatsen van die gay kiss in diverse topics. S.v.p. er nu een keer mee ophouden, de lol is er nu wel van af!
Duh, natuurlijk!quote:
Zie TTquote:
ik denk dat je self supe dik benquote:
Ik vind ze gewoon zo lief samen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk!
(Maar niet zoals hij doet telkens weer het zelfde plaatje in talloze verschillende topics. De lol is er nu wel van af.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien
Ben jij zwakzinnig, waarom kun jij niet spellen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Klaploper het volgende:
homos zijn ook mensen waarom mogen ze niet op fok dit vind ik best slecht sensuur propegonda homos hebben ook gevoel tog (nee ik ben neit homo)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Klaploper het volgende:
homos zijn ook mensen waarom mogen ze niet op fok dit vind ik best slecht sensuur propegonda homos hebben ook gevoel tog (nee ik ben neit homo)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet hij toch expres? ;Oquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben jij zwakzinnig, waarom kun jij niet spellen?
Verrekte kloon!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Klaploper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef Klaploper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
steor hoor met je pist0len hahaha met een 0 net als je naam zet is een stoere foto hier neerquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]
steor hoor met je pist0len hahaha met een 0 net als je naam zet is een stoere foto hier neer
Krijg geen kinderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]
steor hoor met je pist0len hahaha met een 0 net als je naam zet is een stoere foto hier neer
Hij is nog een kind.quote:
hahahahahaahaaa ja ik heb nog wel vader en moeder maar ik ben wel al niet meer kleiner als 18 hoorr1!!quote:
Geworden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een bagger is dit geworden zeg.
Slotje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
okokok nog 1 kans om goed topic te maken ja??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
Je hebt gelijk.quote:
ja dat ben ik ja wat??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij heeft TS deze gemist:
[ afbeelding ]
ze????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Neuh niet bijzonders, ik vind ze wel geil
ja ik ben niet super dun maa ik heb niet tieten en die zie ik ook neit op de foto hoorr ah bah nu wel wat de fok dat heb ik niet gedaan!quote:
Ik ben bang dat het toch echt jij was die dat extra broodje frikandel naar binnen werkte....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
wat de fok dat heb ik niet gedaan!
Die heb je uit mijn topic gejat jongquote:
Slap aftrekseltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Klaploper het volgende:
Meer! Ik heb me nog niet afgetrokken vandaag.
wie is datquote:
Dat kan ie vast ook wel, maar hij doet nu net alsof hij een pittige lekker gekke vrouw isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |