Nee, maar het is leuk om gingers te bashen. Just for the fun of it.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je hetzelfde gezegd als het een lelijk blondje of een lelijke bruinharige was geweest?
Ronald Weasley.quote:
Moeten ze alle namen dan maar hetzelfde laten in de Nederlandse vertalingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ronald Weasley.
Nederlandse versie.
Ik vind de namen juist leuk en gepast bedacht bij de Nederlandse versie. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ronald Weasley.
Nederlandse versie.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind de namen juist leuk en gepast bedacht bij de Nederlandse versie. Maar dat is mijn mening.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens tegen z'n gezicht:
[ afbeelding ]
Ik weet niet. Ben jij dik en behaard?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Stelling: Turken zijn dik en behaard
Wat is dat woord ook alweer voor wanneer je dingen zegt als 'groen gras'? Stating the obvious in ieder gevalquote:
ja en jij?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben jij dik en behaard?
Dat verwachtte ik wel van jou. Zelf ben ik niet dik, maar wel behaard.quote:
Mierenneuken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dat woord ook alweer voor wanneer je dingen zegt als 'groen gras'? Stating the obvious in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |