Dus als de PC beta de 28ste komt...Zullen de demo's voor de PS3/Xbox360 voor die tijd uitkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Binnekort demo voor xbox en ps3 en daarna Beta voor PC
AIX pwned. Speel elke dag wel een potje in een Blackbirdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben zeer benieuwd
Net begonnen met AIX, maar WTF is dat voor een mod
Mijn fout. Er is nog geen officiële datum maar de demo komt februari uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef -CRASH- het volgende:
Voor de PC'ers
Normaal doen we niet aan geruchten, sinds we meer van zekerheid houden. Maar dit was toch wel een interessant stukje wat we vandaag binnenkregen over de PC Beta. De PC Beta gaat, anders dan de PS3 Beta, via een team van testers genaamd Combat Testing. Iedere speler zal dus straks op 28 januari moeten registeren bij hun. Zie hieronder een officieel woord van Combat Testing.
BRON: Badcompany2.nl
uit het vorig topic
[..]
Dus als de PC beta de 28ste komt...Zullen de demo's voor de PS3/Xbox360 voor die tijd uitkomen
Mogelijkheden te over. Maar drawdistance en dergelijke verneuken soms echt de gameplay...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
AIX pwned. Speel elke dag wel een potje in een Blackbird
Vanilla heeft balans, AIX in een grote server heeft gewoon teveel shit erin zitten.quote:
Bij Vanilla wordt je ook gebaseraped en staat indereen in de rij bij het vliegveld om in een jager te stappen terwijl alle vlaggen veroverd worden door de tegenstanderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vanilla heeft balans, AIX in een grote server heeft gewoon teveel shit erin zitten.
Maar bij vanilla ligt het iig voornamelijk aan de spelers als dat gebeurd, met name de helicopters en harriers zijn in AIX echt veel te machtig en blijven dan bij de laatste vlag hangen om daar zoveel mogelijk punten mee te scoren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Bij Vanilla wordt je ook gebaseraped en staat indereen in de rij bij het vliegveld om in een jager te stappen terwijl alle vlaggen veroverd worden door de tegenstander.
Hypetrain!!!!1!!quote:
Presentquote:
Ik vind heb de 5770 wel, ik zie het wel tegenmoet.. Ik heb geen monster pc. Maar ik kan hem iig wel fatsoenlijk draaien. Misschien niet full, maar toch..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:07 schreef Dibble het volgende:
Op de PS3 zitten wel wat enkele DX11 features. Aangezien OpenGL vooroploopt op DirectX heb ik liever dat ze de PS3 poorten naar de PC dan de 360 versie. ( Als ze voor het poorten gaan natuurlijk).
Btw niet iedere DX11 kaart is goed natuurlijk. Een 5750 zal altijd trager blijven dan een 260GTX bijv. Vroeger was de 6600GT van nVidia ook trager dan de 9800XT van Ati. De 6600Gt has wel SM3.0 ondersteuning maar miste gewoonweg de kracht ervoor om het vloeiend op je scherm te toveren. Minstens 5850 is nodig als je full throttle wil gaan.
Mijn moederbord is er helaas te oud voor en ondersteunt dit niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Dibble het volgende:
Zou me geen zorgen maken hoor. Als je later een crossfire bordje pakt en nog een 5770 bij prikt wat tegen die tijd misschien ook goedkoper zal zijn heb je nog steeds een goede investering.
Schiet je zo een 5870, GTX285 voorbij.
De charts liegen er niet om.
Eerst spelen, dan drukmakenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Dibble het volgende:
Zou me geen zorgen maken hoor. Als je later een crossfire bordje pakt en nog een 5770 bij prikt wat tegen die tijd misschien ook goedkoper zal zijn heb je nog steeds een goede investering.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eerst spelen, dan drukmaken
Binnen nu en een tweetal maanden komt Nvidia weer met een nieuwe kaart... Die is ook wel ernstig...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Dibble het volgende:
Tuurlijk... Alpha testers.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Dibble het volgende:
ZIjn er mensen die het momenteel op de PC spelen ergens op de wereld of start de Beta uitsluitend de 26e?
?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je dat spel nou pre-orderen voor de xbox 360, limited edition...
Dan zou ik hem daar bestellen..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef DutchErrorist het volgende:
69 euro... Dat is afzetterijBij amazon.de is hij 58 euro
Ik wacht nog wel even 2 wekenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan zou ik hem daar bestellen..![]()
Ik kon verder ook niet zoveel vinden, wel raar eigenlijk.
Niemand?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand hoe ik straks EADownloadManager kan omzeilen..? Ik wil niet via dat kut programma het spel downloaden die mij verplicht dat ik em in de achtergrond moet draaien.
Dat kan, maar ik gebruik dat niet. Maar het probleem is...word mijn key dan niet banned? of een IP block . Want EADownloadMananger is ook een DRM tool. (checkt op juist activatie en moet in je achergrond draaien) Wat ik dus niet wil! Ik heb de battlefield preodered in de EAStore.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef Dibble het volgende:
torrent?
Omg.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Dibble het volgende:
Nieuw filmpje
Ze moeten wel kappen met kutbox gameplay te showen de hele tijd.
Bekijk deze YouTube-video
Weet iemand wat ze met de laatste zijn bedoelen? ( Hoort trouwens bij het filmpje)quote:Squad Rush Summary
Gamemode: Squad Rush puts a squad of four players versus another squad of four players for a max of eight player matches in this intense one crate/two base infantry only version of the Rush gamemode.
How To Access "Squad Rush" at Launch
North America: All customers that pre-order from GameStop (local retail store or website) on Xbox 360 and PlayStation 3 will have an Exclusive Access* for 30 days to play the "Squad Rush" gamemode and any friends they bring with them. This means you can always play with your friends if you have the Exclusive Access* never forcing you to split from them, plus those that have this Exclusive Access* are a bit more popular... even if only for 30 days. ;-)
Rest of The World: No Exclusive Access, as we will make it available at launch (no extra cost) and you can also invite any of your American buddies to play as well.
* No Exclusive Access on PC, as we'll make the gamemode available at launch (no extra cost) instead.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:58 schreef Dibble het volgende:
7 min singleplayer Gameplay
Interview met de devs van wat PC exclusive features zijn
http://uk.gamespot.com/pc(...)-bach-interview?hd=1
Hoooly shit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:58 schreef Dibble het volgende:
7 min PURE singleplayer Gameplay
Interview met de devs van wat PC exclusive features zijn
http://uk.gamespot.com/pc(...)-bach-interview?hd=1
=-FOK-=quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien leuk om een fun clan op te richten namens fok?
Moeten we nog even bezien. Of een andere naam mag ook. Pink Tacos.quote:
cool story bro... nu terug naar de xbox grotjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Sharpdressedman het volgende:verkeerde forum
Maar de gewone xbox headset, gelukkig was ik al opzoek naar een betere... maar voor nu wel lastig
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
cool story bro... nu terug naar de xbox grotje
Als het iets met pink is, then i'm outquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Willen jullie wel een funclan? Hoeft niet perse in de naam van FOK ofzo. of gewoon een andere grappige naam, maar als jullie het niets vinden dan doe ik er ook niet aan mee.
ik heb ook al een clan, maar een fokclan kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als het iets met pink is, then i'm out
Zal wsl wel nCF worden bij mij, net als in BF2
Ik weet ook niet meer hoe het zat. Kies je eenmalig, of kun je er een tag aanhangen. De ene keer die en de andere de andere? Terwijl de punten blijven ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ik heb ook al een clan, maar een fokclan kan toch geen kwaad?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe het zat. Kies je eenmalig, of kun je er een tag aanhangen. De ene keer die en de andere de andere? Terwijl de punten blijven ofzo?
Want dan MOET er gewoon een -=FOK=- komen!
Heb jij dedicated server? Zou wel tof zijn idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Dibble het volgende:
We hebben iig een dedicated servers dus opties dus laat je fantasie los
Ah zo oké. My bad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Dibble het volgende:
Nee dat niet :p. Maar toeb BF2 uitkwam zei Dice ook dat je alleen servers bij bepaalde bedrijven kon huren enz maar later bleek dat je huis,tuin en keuken servertje ook mee kon. ALS de game goed wordt en er veel animo is zal er vast wel een slimme techneut uit GAM/DIG naar voren stappen om er eentje op te zetten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef SoldMayor het volgende:
Dit lijkt me wel vet om met Fok!. te gaan doen
Ja die is wel vetquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dit filmpje was ik net voor je aan het opzoeken, dit is dat voertuig waar ik het over had
Het topic op Fok! ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Er was nooit gezegd dat je geen dedicated servers op kon zetten. Dat kon vanaf de beta namelijk al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Dibble het volgende:
Nee dat niet :p. Maar toeb BF2 uitkwam zei Dice ook dat je alleen servers bij bepaalde bedrijven kon huren enz maar later bleek dat je huis,tuin en keuken servertje ook mee kon. ALS de game goed wordt en er veel animo is zal er vast wel een slimme techneut uit GAM/DIG naar voren stappen om er eentje op te zetten.
We zijn ook niet dood, we drinken gewoon bierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Dibble het volgende:
Vroeger had je de BOF clan met BF2. 'Band of Fok!kers' vind ik ook wel stoerder klinken. Subsite bestaat zelfs nog http://www.bandoffokkers.nl/forum/
Schitterend om te lezen, alsof we ineens 5 jaar terug in de tijd vliegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel cool. Zullen we zoiets doen dan?Tenminste als andere mensen ook mee willen doen..! Het gaat om de fun, dus ik denk zonder clanmatches?
Kunnen we ff een OP maken ofzo. Ik kan trouwens ook wel ff logo ontwerpen ofzo en een website als het nodig is.
Edit: moet wel een beetje multiclan worden dan, gewoon een funclan. Niet voor serieuze doeleinden. Gewoon lekker knallen ofzo samen op een publieke server en elkaar de huid uit schelden. Dus ook andere clans zijn allowed denk ik dan..
We hebben zelfs modjes omgekocht met die arm patches.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Schitterend om te lezen, alsof we ineens 5 jaar terug in de tijd vliegen.
Dit is het logo van BoF
[ afbeelding ]
We hebben zelfs armpatches met dit logo
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Schitterend om te lezen, alsof we ineens 5 jaar terug in de tijd vliegen.
Dit is het logo van BoF
[ afbeelding ]
We hebben zelfs armpatches met dit logo
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, zullen we ook maar even een apart 360/PS3 topic maken? Ik heb niet zoveel zin om te lezen wat voor videokaarten de PC gamerts hebben.
Puik idee denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, zullen we ook maar even een apart 360/PS3 topic maken? Ik heb niet zoveel zin om te lezen wat voor videokaarten de PC gamerts hebben.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef Edwinuss het volgende:
Dan moet je de briljante shooters gaan spelen die speciaal voor de PC uitkomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Dibble het volgende:
MW2 loopt soepel in HD maar volgens mij is dat een van de laatste games die mijn PC vol kan trekken. Normaal ook aangezien het een cheap ass console port is.
Geen idee of wij meedoen, maar er zullen geheid mensen zijn van BoF die het spel gaan spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi logo.zijn jullie in? Moeten straks ff kijken wie er allemaal nog meer willen, ik heb ook een andere clan dus.
@Dibble waar heb jij preordered dan? Ik heb bij de EAStore gepreorderd. Ziet er wel tof uit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je de briljante shooters gaan spelen die speciaal voor de PC uitkomen
Daar hoef je ook maar een console voor te kopen en dat spelquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
Die zijn er niet (meer) omdat de consoles alles hebben afgepakt.!
Zoals ik op de schietbaan ooit zei "Dit gaat beter met muis... En toetsenbord."quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar hoef je ook maar een console voor te kopen en dat spel![]()
Je hoeft niet elke week te kijken of er een nieuwe videokaart is![]()
Die consoles ondersteunen elke game die voor dat platform uitkomen![]()
Stel je voor; niet meer druk maken of je het nog wel kan draaien, niet meer druk maken of je de volgende videokaart wel kan aanschaffen.
Goed idee, dat ik daar zelf niet op ben gekomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel cool. Zullen we zoiets doen dan?Tenminste als andere mensen ook mee willen doen..! Het gaat om de fun, dus ik denk zonder clanmatches?
Kunnen we ff een OP maken ofzo. Ik kan trouwens ook wel ff logo ontwerpen ofzo en een website als het nodig is.
Edit: moet wel een beetje multiclan worden dan, gewoon een funclan. Niet voor serieuze doeleinden. Gewoon lekker knallen ofzo samen op een publieke server en elkaar de huid uit schelden. Dus ook andere clans zijn allowed denk ik dan..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed idee, dat ik daar zelf niet op ben gekomen![]()
Dan kunnen we daarna gaan karten, uit eten gaan, bier drinken, BBQen, airsoften en dan afsluiten in Little Creek
BoF!Zal eens kijken naar BC2 maar ik speel alleen onder de [BoF!] tag
Met het ontbreken van muis en toetsenbord op de PS3 kan ik leven...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zoals ik op de schietbaan ooit zei "Dit gaat beter met muis... En toetsenbord."
Grafisch maakt het allemaal geen ruk meer uit, alleen ik blijf voor een FPS toch een sterke voorkeur voor de PC hebben. (alleen jammer dat de mogelijkheden van de PC anno 2010 gewoon steeds minder worden gebruikt)
Als je weer wat en hoe je moet upgraden kun je goedkoop uit zijn hoor. Consoles zijn duurder als je kijkt naar het totaal pakket. Console = 200 euro met alle benodigde accessoires. Games zijn duurder. Op de XBOX ben je nog eens 50 euro per jaar kwijt aan internettoegang, en dan heb je ook nog een LCd/plasma nodig omdat het op een normale tv ER NIET UIT ZIET.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Met het ontbreken van muis en toetsenbord op de PS3 kan ik leven...
Maar het vervelende van de PC is het iedere keer maar weer moeten updaten van de hardware.
Dat kost altijd weer handenvol geld
Niet ranked alhoewel daar vast na verloop van tijd wel hacks voor zijn komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Dibble het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs de beta dedicated server nog gedraaid. Zo kwam ik met BoF besmet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet ranked alhoewel daar vast na verloop van tijd wel hacks voor zijn komen.
Als BoF! hadden we een van de eerste NL BF2 servers onder ons beheer. Elk kwartaal betaalde 20 man een euro of 15 en dan kon de server weer drie maanden vooruit. Uiteindelijk toch een jaar of 2 volgehouden. Mooie tijd.
BoF!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben zelfs modjes omgekocht met die arm patches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
![]()
Bier en Tieten Homo's JoeHoe Stijve Stengels!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Weer int leven roepen suggereert dat we dood zijn. Er wordt bijna geen BF2 meer gespeeld maar buiten dat zijn we springlevend. Fietsen, BBQs, bier drinken, avondjes ouwehoeren etc. etc..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Very nice.
Maar gaan jullie nou BoF! weer het leven inroepen (uitzondering diegene die nog spelen.) Of hoe gaan jullie dat doen? Doen jullie wel/niet? Of laten we het gewoon zo zoals het is.
Ik zeg niet dat jullie dood zijn/waren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Weer int leven roepen suggereert dat we dood zijn. Er wordt bijna geen BF2 meer gespeeld maar buiten dat zijn we springlevend. Fietsen, BBQs, bier drinken, avondjes ouwehoeren etc. etc..
Het grootste voordeel van een funclan vind ik dat je gelijkgestemde mensen aantrekt. Mensen die een spelletje leuk vinden maar geen zin hebben in de verplichting. Mensen die een biertje boven een clanwar zetten.
Het organiseren van meetings etc is de reden waarom BoF! dit jaar z'n 5 jarig jubileum kan vieren. Verschillende mensen kan ik ondertussen ook tot m'n vriendengroep rekenen.
Naast het organiseren van meetings is er nog een succesfactor; iemand die zich niet afvraagt wie iets op gaat zetten maar het ook gewoon gaat doen. Ik ben er in het verleden mee begonnen en heb gaandeweg ook veel ondersteuning gekregen en dat maakt BoF! zo leuk.
Maar goed omdat ik tegenwoordig int Xbox kamp val ga ik me niet in een PC stuk storten
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef FJD het volgende:
Kom op zeg, ik ben geen wijfIk val niet over een formulering
Ik vind ut hier ook gezellig anders..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu snappen jullie ook waarom we naar ONZ zijn gebonjourd. We waren te gezellig voor GAM
[..]
Zijn we toch weer terug in GAMquote:
Beta he begint morgen.... Demo weet ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn we toch weer terug in GAM
Anyway, over het spel, ouwehoeren doen we wel in ONZKomt er nog iets van een demo voor de release? Heb nog niet echt gezocht. Hopelijk ist spel regio vrij, scheelt toch weer geld tov NL gameshops.
Tegenwoordig kan je FPS ook op console spelen met muis en tobo hoor, maar dan zonder aimbots en wallhacks... XFPS Pro, verkrijgbaar voor Xbox en ook voor PS3, console aansturen via PC.. Het is niet helemaal 100% gelijk aan pc (je mist traploos/eindeloze muisinstellingen) maar het is een hele verbetering voor de mensen die niet kunnen wennen aan de joypadsquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk wachten op BF3. Maar misschien laat ik me door andere wel verleiden om toch ook maar BF:BC2 te kopen.
Consoles vind ik helemaal niks, ik heb ze wel, maar voor schietspelletjes kan ik er niet aan wennen
Alleen GoW en Halo serie op de xbox.
We zullen zien, dat is het mooie van het "Geen verplichtingen"
quote:Betreft: Bètatoegang tot de pc-versie van Battlefield Bad Company 2
Beste klant!
Bedankt voor het reserveren van Battlefield Bad Company™ 2 in de EA Store™. Voordat het spel wordt uitgebracht, willen we je graag toegang tot de bèta geven! Hieronder vind je de bètacode voor Battlefield Bad Company 2 en de toegangsinstructies.
[ code verwijderd ]
(vanaf 28 januari 6pm CET, 12pm EST, 9am PST en 5:00 pm GMT)
Instructies
STAP 1: Bezoek een van de volgende sites om de bètaclient van de pc-versie van Battlefield: Bad Company™ 2 te downloaden.
[ link removed ]
STAP 2: Download en installeer de client.
STAP 3: Zodra de client is geïnstalleerd, start je deze en klik je op de knop 'Aanmelden'. Er wordt gevraagd om je aan te melden met je EA-account. Als je geen EA-account hebt, kun je er op hetzelfde scherm één aanmaken. (Je kunt je EA-account ook HIER aanmaken.)
STAP 4: Voer tijdens de aanmeldingsprocedure de unieke bètacode voor de pc-versie in om je deelname aan de bèta te verifiëren. Zonder verificatie kun je niet spelen en geen toegang krijgen tot multiplayermenu's.
*Na gebruik wordt de code gekoppeld aan je EA-account en is deze niet meer geldig voor nieuwe registraties.
**Als je op een van de opties in het multiplayermenu klikt terwijl je nog niet bent aangemeld, wordt de dialoog 'Aanmelden' geopend
Speel ze!
Het team van EA Store™.
Hoe bedoel je? Als beta tester "werkzaam" bij EA?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Solique het volgende:
Net erachter gekomen dat beta tester bij EA dus bij deze beta niet geldig is.![]()
Net pre-order maar afgerond, ligt als het goed is op releasedag op mijn mat.
Ah joh! Deze game wordt 10000000xxxxx beter dan MW.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Dibble het volgende:
Ik heb besloten toch even af te wachten met de beta en kijk wel naar filmpjes en de feedback wat op fora wordt gegeven. Heb de volle prijs voor MW2 betaald en raak'm nu haast niet meer aan, wil niet weer dezelfde fout begaan, maar dit lijkt veel belovend.:p
Wegens het winnen van NFS toernooien en compo's ooit een keer mijn e-mail adres moeten opgeven als er private beta's waren. Ontving nog wel eens beta's, maar laatste 1 a 2 jaar al weinig meer ontvangen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als beta tester "werkzaam" bij EA?Waar heb je hem gepreoderd?
post straks maar eens even wat screenshotsquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah joh! Deze game wordt 10000000xxxxx beter dan MW.
Bij dit soort beta's mag je (officieel) geen pics en captures maken. Maar je zal vanzelf van mensen wel pics vinden en video's op youtube.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
post straks maar eens even wat screenshots
voor zover ik weet zitten wij in CETquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:01 schreef Dibble het volgende:
1200 hrs (12 p.m.) EST, 1800 hrs (6 p.m.) CET, and 0900 hrs (9 a.m.) PST
Nog een paar uurtjes dus. We zitten in PST toch?
Dat is niet mogelijk zover ik weet. Ik heb bij EAStore besteld.. (preoder) Digitale Downloadquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:45 schreef Timminater het volgende:
hmmm, ik wil wel een pre-order doen, want ik wil het doosje erbij hebben, maar enige wat ik kan vinden zijn non-limited editions met een beta key.
en ik wil gewoon de limited edition (vanwege die unlocks) en een beta key natuurlijk.
iemand een suggestie waar ik het vinden kan ?
waarom zou je hem cancelen... Welke heb je dan besteldquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Is het mogelijk om een pre-order op STEAM te cancelen?
is dit serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:21 schreef Dibble het volgende:
Dus dan beginnen de amerikanen nog later en in het oosten kunnen ze het eerst aan de slag?
Demo al uit dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben de demo aan het downloaden voor de X360
http://www.gustavhalling.(...)beta-codes/#commentsquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef bigbass het volgende:
even een tvp voor als iemand een linkje tegen komt waar keys weg worden gegeven zonder pre-order
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Dibble het volgende:
http://www.gamearena.com.au/news/read.php/5055344?latest=1 hier 3000 maar is al afgelopen
Koop het spel nou maar!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Dibble het volgende:
http://www.gamearena.com.au/news/read.php/5055344?latest=1 hier 3000 maar is al afgelopen
en nu hopen. Wel faal trouwens dat de recaptcha niet werkt als je via de badcompany2 site wil registreren...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef Dibble het volgende:
Wij geven vandaag 10k beta keys weg op http://www.badcompany2.com en www.i3d.net
http://gathering.tweakers(...)ge/33366032#33366032
![]()
Probleem is dat je dat account aan moet maken via de i3D page, omdat de recapcha daar aan is gelinkt. Het domein battlefield2.com kent hij niet, dus zie je geen plaatje en geeft hij een foutmelding...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef Dibble het volgende:
http://news.badcompany2.com/showthreadbc2.php?&t=144558
Je maakt een account aan en gaat dan naar dit topic, daar moet je in replyen.
Hoe bedoel je? Ik zie de website wel gewoon enzo, maar als je wilt posten moet je geregistreed zijn en de register button op deze site doet het niet omdat je de recapcha niet kan zien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Dibble het volgende:
Werkt dit dan ook niet voor jou?
http://forum.badcompany2.(...)t-your-beta-key.html
je moet nog een half uurtje wachtenquote:
het is me inmiddeels dus wel gelukt door via i3D.com te gaan, en de recapcha gaf ook aan dat hij het domein niet herkende en dat het daardoor fout ging. In plaats van dat ze doorverwezen naar het i3D.com registratieform, hebben ze het hele ding gekopieerd en doet hij het dus niet meer, maargoed, post is gemaakt en fingers zijn crossed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Dibble het volgende:
probeer je cookies en cache te deleten misschien dat dat helpt.
CantFazeMe kan iig straks aan de slag :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |