ja kom anders zelf eens des nachts op de chat, het is er errug gezellig.. en andere dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunt u ons hier al parafraserend deelgenoot van maken?
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Maanvis het volgende:
ja kom anders zelf eens des nachts op de chat, het is er errug gezellig.. en andere dingen
hou je niet van mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.
Ze heeft o.a. beweerd dat zij het karakter Terror Jaap heeft gecreëerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Niet dat ik je haat. Maar houden van? Neuh.quote:
Maf mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft o.a. beweerd dat zij het karakter Terror Jaap heeft gecreëerd.
Ze heeft het meest gelachen met Sylvia. Amanda en Natasia zijn goede mensen omdat zij het zegt en de kinderen van Dennix en Nadia en die van Huub en Claire zijn héél erg belangrijk voor haar, ondanks dat ze die kinderen nog nooit gezien heeft.
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Wil Johan nou zenders gaan embedden? TV by proxy, zeg maar?
Peter houdt niet van vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Van 7-9 uur luisteren er niet veel mensen , dat is zinloos voor de radioshow.
Alsido: Ja.
Peter N. : Ze op hun werk zijn of geen internet in hun auto hebben.
Alsido: We gaan zo alles opschrijven , invullen.
Peter N. : Voor mij is het handigste dat ik om 20:00 uur begin met de radioshow.
Alsido: En er ook iemand bij krijgt.
Peter N. Als ik een optreden in het land heb of bij een kermis dan ben ik sowieso 3 uren onderweg.
Alsido : Mocht je wat later zijn.
Peter N. : Dennis Bax dat is een replica van Peter.
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.quote:
Heb je het filmpje niet op je harde schijf staan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest 'm maar es mirrorren naar Clipser en er een torrentje van maken.
Zou toch zonde zijn als dit pareltje voor het publiek verloren zou gaan.![]()
Ik snap het nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.
Dan wordt het vast Sterren.nlquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zenders op het internet doorprikken naar de stream van SV. Dan krijgen we dus geen SV te zien maar zo'n zender.
Ik ben gezegend met een gezonde allergie voor Palma, dus ik heb niet alles mee kunnen krijgen, maar ik zag dat ze schreef dat zij eigenlijk Terror Jaap had uitgevonden, omdat zij degene zou zijn geweest die voor het eerst met eieren gooide in DGK. Daarmee zou zij Jaap hebben geïnspireerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat je schaamte maar varen hoor. We zijn toch niet meer te redden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chatten zonder dat er iets on stream te zien is, vind ik nog kanslozer dan mezelf die chat met beeld.
Nou, een presentatrice uit Curaçao die een relatie heeft met een Metalhead, die de nieuwe clip van Marianne Weber aankondigt vind ik wel National Geographic-waardig.quote:
En dan herhaalt-ie ook nog eens alles een keer of watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef Laysa het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waar die man het over heeft...hak------> tak
'Curiosities from the Animal Kingdom'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, een presentatrice uit Curaçao die een relatie heeft met een Metalhead, die de nieuwe clip van Marianne Weber aankondigt vind ik wel National Geographic-waardig.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je het filmpje niet op je harde schijf staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |