Die grijze! *swoon*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling van alice en jo.
Art de lautrec 10B, Barry M cyen bleu, Barry M grey en barry m bleu glitter
[ afbeelding ]
en de grijze! mijn favoriet!
Uhuh, met zo`n lamp. MinderMutsig gebruikte het volgens mij..en Puckzzz ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Is zo'n DIY set met een uvlamp?
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
Mooi, dat grijs!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n broadway setje, en bij mij blijft het alleen fatsoenlijk als ik het met de tips doe. Als ik alleen een laagje gel erop doe brokkelt alles zo af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Is zo'n DIY set met een uvlamp?
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
die grijze is geweldigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romikaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die van jou kende ik nog niet. Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt
.
ja, hier!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb nog een iced chai latte op de kop kunnen tikken... iemand interesse?? (ik heb m zelf al, maar toch maar meegenomen voor als iemand van hier m wil hebben.. ?)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh!!! Yay!!!!![]()
Ik heb zojuist de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
Haha je hebt geluk dat ik nog geen salaris binnen heb, anders had ik er ook op geboden! Zag het staan op MPquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh!!! Yay!!!!![]()
Ik heb zojuist bijna de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
Haha, ben jij ook zo'n fanatieke speurder naar lakjes op MP??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha je hebt geluk dat ik nog geen salaris binnen heb, anders had ik er ook op geboden! Zag het staan op MP
Maar ik gun ze je
Ik kijk meestal om de dag even, vind het ook gewoon leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ben jij ook zo'n fanatieke speurder naar lakjes op MP??
Ik kijk zo eens in de zoveel dagen eens of er weer iets nieuws op staat, en ik zag ze daar dus ook!
Ja, precies!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kijk meestal om de dag even, vind het ook gewoon leuk om te kijken
Nope! Opsturen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was de iced chai latte al vergeven?
Tof!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh!!! Yay!!!!![]()
Ik heb zojuist bijna de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
Ik vind het echt een vreselijk kleurtje, heb hem gekocht helaas spijt van, maar hij was maar 90 cent achquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was de iced chai latte al vergeven?
Maar als je hem kwijt wil ben ik wel prullenbak hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk kleurtje, heb hem gekocht helaas spijt van, maar hij was maar 90 cent ach
Ahhh dat zuigt!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
Mijn Excellijst is helemaal naar de kak.. Mijn opmerkingenveld is niet meegesprongen toen ik vorige keer merken op a-z sorteerde.. KAK! Niet leuk
Haha sorry maar het is mijn enige nude lakje, handig voor sollicitatiegesprekken, want door mijn gele nagels wil ik niet naakt de deur uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je hem kwijt wil ben ik wel prullenbak hoor![]()
Wat hou je dan bij in Excel? Welke lakken je hebt, hebt gehad en hoe ze lakken en eruit zien bij je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:36 schreef Daph_ het volgende:
Mijn Excellijst is helemaal naar de kak.. Mijn opmerkingenveld is niet meegesprongen toen ik vorige keer merken op a-z sorteerde.. KAK! Niet leuk
Daar is ie dan inderdaad erg handig voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha sorry maar het is mijn enige nude lakje, handig voor sollicitatiegesprekken, want door mijn gele nagels wil ik niet naakt de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |