Neee!! Kan je 'm nog lijmen??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Daph_ het volgende:
Neeeeee ik breek net mijn nagel bij het opruimen
Nee, stukje was erafquote:
wanneer heb je die laten zetten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Tammymara het volgende:
Even opscheppen...
En ja, het gaat nátuurlijk om de Atlantis op mijn nagels![]()
[ afbeelding ]
Dat kan, eet je voldoende groente en fruit? Graanproducten? Eiwitten? Dierlijke producten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga binnenkort maar naar de dokter, want het is echt heel erg met het afbrokkelen van mijn nagels. Misschien ligt het aan een te kort aan vitamines
Groente en fruit eet ik dagelijks, geen 400 gram tho. Graan, ook, eiwitten. Dénk het wel, weet alleen niet waar het allemaal in zit, en dierlijke producten ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:03 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Dat kan, eet je voldoende groente en fruit? Graanproducten? Eiwitten? Dierlijke producten?
Ik moet die zilver hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuwe lakjes... 3 halen 2 betalen bij trekpleister, daar hebben ze dus wel Catrice!
Essence zwart, Catrice nagelriemolie, Catrice nail hardener, Catrice C03, Catrice 200, Catrice 030, Catrice 090
[ afbeelding ]
De linker is in het echt wijnroder dan op de foto.
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies waar nagels uit opgebouwd zijn al zeggen de meeste sites dat het een eiwit is. En ik kan me dan voorstellen dat als je eiwit inname (al zit dat bij de meeste mensen wel goed) niet voldoende is en een aantal b vitamines ook niet (die eiwit uit voeding afbreken zodat je lichaam deze weer kan gebruiken om eiwit aan te maken die het wel kan gebruik) dat het invloed kan hebben op je nagels. Vitamine D is voornamelijk voor je botten en tanden maar zou zo invloed kunnen hebben op je nagels. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Groente en fruit eet ik dagelijks, geen 400 gram tho. Graan, ook, eiwitten. Dénk het wel, weet alleen niet waar het allemaal in zit, en dierlijke producten ookMaar mijn moeder heeft een vitamine D tekort, en mijn tante ook, en volgens hun kunnen je nagels daardoor heel slecht worden. En het zou zomaar kunnen dat ik dat tekort ook heb, maar ik ga niet zomaar pillen slikken
En ik ga proberen een maandje niet te lakken. Misschien dat dat helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:18 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar nagels uit opgebouwd zijn al zeggen de meeste sites dat het een eiwit is. En ik kan me dan voorstellen dat als je eiwit inname (al zit dat bij de meeste mensen wel goed) niet voldoende is en een aantal b vitamines ook niet (die eiwit uit voeding afbreken zodat je lichaam deze weer kan gebruiken om eiwit aan te maken die het wel kan gebruik) dat het invloed kan hebben op je nagels. Vitamine D is voornamelijk voor je botten en tanden.
Groente, belangrijk! vitamine b, net als graanproducten(200 gram groente en 5 stuks brood per dag bijvoorbeeld).
Waar zit B in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen in graan dan? Want ik denk dat ik dat wel genoeg eet. 200 gram groente kom ik denk ik wel aan. En dat brood ook wel
![]()
Ja, dat weet ikOok daarom wil ik het testen, het zou wel heel toevallig zijn als mijn moeder en mijn tante het hebben, zomaar. Je wordt er ook zo moe van enzo. Mijn moeder zegt wel dat ik gewoon haar pillen moet slikken, maar nah, is niet slim
![]()
Ik zie geen mishandelde velletjes geloof ik!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet zo goed met mijn niet-meer-velletjes-pulken![]()
Nee, doe maar niet.. als je wel voldoende binnenkrijgt en je neemt haar pillen dan kan het weer zijn dat je te veel binnenkrijgt en kalkafzettingen in je lichaam krijgt. Lijkt me ook niet fijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar zit B in?Alleen in graan dan? Want ik denk dat ik dat wel genoeg eet. 200 gram groente kom ik denk ik wel aan. En dat brood ook wel
![]()
Ja, dat weet ikOok daarom wil ik het testen, het zou wel heel toevallig zijn als mijn moeder en mijn tante het hebben, zomaar. Je wordt er ook zo moe van enzo. Mijn moeder zegt wel dat ik gewoon haar pillen moet slikken, maar nah, is niet slim
Als je em uitvergroot zie je dat vooral mijn pink verwaarloosd isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zie geen mishandelde velletjes geloof ik!
Schattig design
Kan nooit kwaad om dat te laten testen ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar zit B in?Alleen in graan dan? Want ik denk dat ik dat wel genoeg eet. 200 gram groente kom ik denk ik wel aan. En dat brood ook wel
![]()
Daar las ik ook net allemaal positieve effecten van. Zowel bij mensen als bij paarden en varkensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad om dat te laten testen ja.
En als je echt tekorten hebt zou je ook Biotine eens kunnen proberen, heb het zelf ook wel gebruikt (ben strikt vegetarier), maar ik krijg er een slechte huid van. Nagels werden wel erg sterkGoogle er maar eens op.
Dankje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat ie lastig lakt, mooi!!
Mooi!! Heb je die essence ook van de trekpleister??!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuwe lakjes... 3 halen 2 betalen bij trekpleister, daar hebben ze dus wel Catrice!
Essence zwart, Catrice nagelriemolie, Catrice nail hardener, Catrice C03, Catrice 200, Catrice 030, Catrice 090
[ afbeelding ]
De linker is in het echt wijnroder dan op de foto.
[ afbeelding ]
Leuk nailartje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet zo goed met mijn niet-meer-velletjes-pulken![]()
Sjiek!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Lincoln Park after Dark Suede met een topcoat overheen en de tippainter van Essence gebruikt. Op mn duim zit ook zo'n sterretje. De tippainter licht nu erg op, maar dat is irl veel donkerder.
Het idee heb ik gestolen van iemand hier, weet niet meer wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef progje het volgende:
Ik heb acryl... geen gel..
Maar ook acryl over mijn eigen nagels..
De eerste 2/2.5 weken kun je prima rondlopen zonder lakje
Daarna vind ik zelf de uitgroei niet meer zo mooi.
Maar dat los je al op met een simpel kleurtje (licht roze of zo) en dat blijft echt heel lang zitten, want sinds ik acryl nagels hebt, "chipt" mijn nagellak amper nog
Je kan het natuurlijk dan ook weer gelijk laten bijwerken, maar dat kost tijd en geld
Ik laat ze meestal na 3.5 week ongeveer bijwerken
Ik wil het graag zelf doen met zo`n DIY pakketje van een site. Weet dat er meer dames zijn hier die dat wel eens gedaan hebben. Ik wil een dun laagje maar ben bang dat ik me na een week al ga ergeren aan de uitgroei en als ik dan besluit om alles er maar af te halen (mocht ik het na een maand ofzo toch zat zijn) dat ik dan mn nagels een beetje verkloot heb en het maanden duurt voordat die weer een beetje fatsoenlijk zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:59 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben persoonlijk geen fan van gelnagels. Heb ze twee keer laten zetten, tweede keer was een soort van noodactie, maar ze zijn er niet af te halen, en het kostte me echt mijn nagels. Terwijl ik met acryl nagels nooit problemen heb gehad.
Maar denk dat het ook wel persoonlijk is, ken ook weer mensen die liever gel hebben.
Ik ga nu gewoon voor gelaktof gestemepeld.
En als ik echt heel netjes moet, en mijn nagels zijn te kort kruidvat plaknagels
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Lindytje het volgende:
Sjiek!!
Hiervan toevallig gejat??Die van jou kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt
.
Whatever I want.
Die kende ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die van jou kende ik nog niet. Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt
.
Oeh die grijze is erg mooi!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling van alice en jo.
Art de lautrec 10B, Barry M cyen bleu, Barry M grey en barry m bleu glitter
[ afbeelding ]
en de grijze! mijn favoriet!
Die grijze! *swoon*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh, met zo`n lamp. MinderMutsig gebruikte het volgens mij..en Puckzzz ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Is zo'n DIY set met een uvlamp?
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
Mooi, dat grijs!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n broadway setje, en bij mij blijft het alleen fatsoenlijk als ik het met de tips doe. Als ik alleen een laagje gel erop doe brokkelt alles zo af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Is zo'n DIY set met een uvlamp?
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
die grijze is geweldigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romikaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die van jou kende ik nog niet. Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt
.
ja, hier!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb nog een iced chai latte op de kop kunnen tikken... iemand interesse?? (ik heb m zelf al, maar toch maar meegenomen voor als iemand van hier m wil hebben.. ?)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh!!! Yay!!!!![]()
Ik heb zojuist de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |