abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77143114
Ladies, Wil jullie nog bedanken voor julie reacties op mijn geknutsel van gisteren! Maar het topic was al gesloten dus kon daar niet meer reageren
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:39:01 #53
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77143223
Hehehe, ik voorzie een kruidvat ban voor ons allemaal als we zo blijven gappen
Knoei
pi_77143245
Neeeeee ik breek net mijn nagel bij het opruimen
pi_77143482
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Daph_ het volgende:
Neeeeee ik breek net mijn nagel bij het opruimen
Neee!! Kan je 'm nog lijmen??
pi_77143660
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Neee!! Kan je 'm nog lijmen??
Nee, stukje was eraf Was zo'n schuine breuk, heb de schade gelukkig kunnen beperken met mijn vijl.. Nagel is nu iets langer dan nubbinlengte .
pi_77143797
Even opscheppen...

En ja, het gaat nátuurlijk om de Atlantis op mijn nagels

pi_77143839
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Tammymara het volgende:
Even opscheppen...

En ja, het gaat nátuurlijk om de Atlantis op mijn nagels

[ afbeelding ]
wanneer heb je die laten zetten?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:53:37 #59
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77143990
Ik ga binnenkort maar naar de dokter, want het is echt heel erg met het afbrokkelen van mijn nagels. Misschien ligt het aan een te kort aan vitamines
pi_77144084
Progje:
Gisteravond laat.
Zitten allemaal opgedroogde korstjes op waar ik niet aan durf te komen
pi_77144312
Nieuwe lakjes... 3 halen 2 betalen bij trekpleister, daar hebben ze dus wel Catrice!

Essence zwart, Catrice nagelriemolie, Catrice nail hardener, Catrice C03, Catrice 200, Catrice 030, Catrice 090

De linker is in het echt wijnroder dan op de foto.
I had a signature once. It was awful.
pi_77144324
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga binnenkort maar naar de dokter, want het is echt heel erg met het afbrokkelen van mijn nagels. Misschien ligt het aan een te kort aan vitamines
Dat kan, eet je voldoende groente en fruit? Graanproducten? Eiwitten? Dierlijke producten?
pi_77144339
quote ipv edit
pi_77144446
Ze hadden hier trouwens de Go Snow collectie, het hele Essence-schap was bijgewerkt! Echt mega veel kleurtjes en lakjes, maar helaas geen stempelsetjes en had verder niets op het oog.... En helaas ook geen Gosh flakes hier.
pi_77144469
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:03 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

Dat kan, eet je voldoende groente en fruit? Graanproducten? Eiwitten? Dierlijke producten?
Groente en fruit eet ik dagelijks, geen 400 gram tho. Graan, ook, eiwitten. Dénk het wel, weet alleen niet waar het allemaal in zit, en dierlijke producten ook Maar mijn moeder heeft een vitamine D tekort, en mijn tante ook, en volgens hun kunnen je nagels daardoor heel slecht worden. En het zou zomaar kunnen dat ik dat tekort ook heb, maar ik ga niet zomaar pillen slikken

En ik ga proberen een maandje niet te lakken. Misschien dat dat helpt.
pi_77144510
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuwe lakjes... 3 halen 2 betalen bij trekpleister, daar hebben ze dus wel Catrice!

Essence zwart, Catrice nagelriemolie, Catrice nail hardener, Catrice C03, Catrice 200, Catrice 030, Catrice 090
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik moet die zilver hebben.
pi_77144895
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Groente en fruit eet ik dagelijks, geen 400 gram tho. Graan, ook, eiwitten. Dénk het wel, weet alleen niet waar het allemaal in zit, en dierlijke producten ook Maar mijn moeder heeft een vitamine D tekort, en mijn tante ook, en volgens hun kunnen je nagels daardoor heel slecht worden. En het zou zomaar kunnen dat ik dat tekort ook heb, maar ik ga niet zomaar pillen slikken

En ik ga proberen een maandje niet te lakken. Misschien dat dat helpt.
Ik weet niet precies waar nagels uit opgebouwd zijn al zeggen de meeste sites dat het een eiwit is. En ik kan me dan voorstellen dat als je eiwit inname (al zit dat bij de meeste mensen wel goed) niet voldoende is en een aantal b vitamines ook niet (die eiwit uit voeding afbreken zodat je lichaam deze weer kan gebruiken om eiwit aan te maken die het wel kan gebruik) dat het invloed kan hebben op je nagels. Vitamine D is voornamelijk voor je botten en tanden maar zou zo invloed kunnen hebben op je nagels. Weet ik eigenlijk niet.

Groente, belangrijk! vitamine b, net als graanproducten (200 gram groente en 5 stuks brood per dag bijvoorbeeld).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77145077
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:18 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waar nagels uit opgebouwd zijn al zeggen de meeste sites dat het een eiwit is. En ik kan me dan voorstellen dat als je eiwit inname (al zit dat bij de meeste mensen wel goed) niet voldoende is en een aantal b vitamines ook niet (die eiwit uit voeding afbreken zodat je lichaam deze weer kan gebruiken om eiwit aan te maken die het wel kan gebruik) dat het invloed kan hebben op je nagels. Vitamine D is voornamelijk voor je botten en tanden.

Groente, belangrijk! vitamine b, net als graanproducten (200 gram groente en 5 stuks brood per dag bijvoorbeeld).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit B in? Alleen in graan dan? Want ik denk dat ik dat wel genoeg eet. 200 gram groente kom ik denk ik wel aan. En dat brood ook wel

Ja, dat weet ik Ook daarom wil ik het testen, het zou wel heel toevallig zijn als mijn moeder en mijn tante het hebben, zomaar. Je wordt er ook zo moe van enzo. Mijn moeder zegt wel dat ik gewoon haar pillen moet slikken, maar nah, is niet slim
pi_77145086

Het gaat niet zo goed met mijn niet-meer-velletjes-pulken
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77145332
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie geen mishandelde velletjes geloof ik!
Schattig design
pi_77145376
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Waar zit B in? Alleen in graan dan? Want ik denk dat ik dat wel genoeg eet. 200 gram groente kom ik denk ik wel aan. En dat brood ook wel

Ja, dat weet ik Ook daarom wil ik het testen, het zou wel heel toevallig zijn als mijn moeder en mijn tante het hebben, zomaar. Je wordt er ook zo moe van enzo. Mijn moeder zegt wel dat ik gewoon haar pillen moet slikken, maar nah, is niet slim
Nee, doe maar niet.. als je wel voldoende binnenkrijgt en je neemt haar pillen dan kan het weer zijn dat je te veel binnenkrijgt en kalkafzettingen in je lichaam krijgt. Lijkt me ook niet fijn.

Vitamines B (waarvan er een hele reeks bestaat) komen voornamelijk voor in:

Melk en melkproducten, vlees, vleeswaren, groente, fruit, brood en graanproducten, aardappelen, peulvruchten ei, vis.
pi_77145435
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:28 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ik zie geen mishandelde velletjes geloof ik!
Schattig design
Als je em uitvergroot zie je dat vooral mijn pink verwaarloosd is
Maar dat komt wel weer goed
pi_77145709
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kan nooit kwaad om dat te laten testen ja.
En als je echt tekorten hebt zou je ook Biotine eens kunnen proberen, heb het zelf ook wel gebruikt (ben strikt vegetarier), maar ik krijg er een slechte huid van. Nagels werden wel erg sterk Google er maar eens op.
pi_77145872
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Kan nooit kwaad om dat te laten testen ja.
En als je echt tekorten hebt zou je ook Biotine eens kunnen proberen, heb het zelf ook wel gebruikt (ben strikt vegetarier), maar ik krijg er een slechte huid van. Nagels werden wel erg sterk Google er maar eens op.
Daar las ik ook net allemaal positieve effecten van. Zowel bij mensen als bij paarden en varkens
pi_77146301
Een vraagje, ik zit te dubben of ik nu wel of niet een gellaagje over mijn nagels zal zetten.

Op zich zijn ze best sterk en hard, alleen scheuren ze dus altijd in, nét aan de zijkant waar mijn nagel loskomt van mijn vinger zeg maar. Super irritant want ik heb meteen een scheur die vaak even lekker doorscheurt in mn vinger (au ) en ik kom er alleen maar vanaf door het eruit te vijlen of te knippen..maar vaak scheurt het daarna alsnog door en moet mn nagel eraf.

Wat ik me afvraag is eigenlijk of zo`n gellaagje er ook zonder nagellak nog een beetje natuurlijk uitziet? Ik vind het namelijk ook wel lekker om eens au naturel te gaan zeg maar, zonder nagellak.. of blank lakje..
Moet ik er erg veel moeite voor doen? Ik ben namelijk heel erg van het gemakkelijke en heb geen zin om constant met gel bezig te zijn en zo.. fröbelen is leuk maar heb er ook wel eens een week geen tijd voor en ook dan wil ik dat mn nagels er wel een béétje om aan te zien zijn.

Beetje in dubio..hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
pi_77146564
Ik heb acryl... geen gel..
Maar ook acryl over mijn eigen nagels..

De eerste 2/2.5 weken kun je prima rondlopen zonder lakje
Daarna vind ik zelf de uitgroei niet meer zo mooi.
Maar dat los je al op met een simpel kleurtje (licht roze of zo) en dat blijft echt heel lang zitten, want sinds ik acryl nagels hebt, "chipt" mijn nagellak amper nog

Je kan het natuurlijk dan ook weer gelijk laten bijwerken, maar dat kost tijd en geld
Ik laat ze meestal na 3.5 week ongeveer bijwerken
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:59:39 #78
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77146631
Ik ben persoonlijk geen fan van gelnagels. Heb ze twee keer laten zetten, tweede keer was een soort van noodactie, maar ze zijn er niet af te halen, en het kostte me echt mijn nagels. Terwijl ik met acryl nagels nooit problemen heb gehad.
Maar denk dat het ook wel persoonlijk is, ken ook weer mensen die liever gel hebben.
Ik ga nu gewoon voor gelakt of gestemepeld.
En als ik echt heel netjes moet, en mijn nagels zijn te kort kruidvat plaknagels
pi_77147490

OPI - Lincoln Park after Dark Suede met een topcoat overheen en de tippainter van Essence gebruikt. Op mn duim zit ook zo'n sterretje. De tippainter licht nu erg op, maar dat is irl veel donkerder.

Het idee heb ik gestolen van iemand hier, weet niet meer wie .
Whatever I want.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:26:24 #80
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77147670
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Je zou niet zeggen dat ie lastig lakt, mooi!!
Dankje!
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi!! Heb je die essence ook van de trekpleister??!!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:30:45 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77147855
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk nailartje!
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]

OPI - Lincoln Park after Dark Suede met een topcoat overheen en de tippainter van Essence gebruikt. Op mn duim zit ook zo'n sterretje. De tippainter licht nu erg op, maar dat is irl veel donkerder.

Het idee heb ik gestolen van iemand hier, weet niet meer wie .
Sjiek!!

Hiervan toevallig gejat??
SPOILER
pi_77147893
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef progje het volgende:
Ik heb acryl... geen gel..
Maar ook acryl over mijn eigen nagels..

De eerste 2/2.5 weken kun je prima rondlopen zonder lakje
Daarna vind ik zelf de uitgroei niet meer zo mooi.
Maar dat los je al op met een simpel kleurtje (licht roze of zo) en dat blijft echt heel lang zitten, want sinds ik acryl nagels hebt, "chipt" mijn nagellak amper nog

Je kan het natuurlijk dan ook weer gelijk laten bijwerken, maar dat kost tijd en geld
Ik laat ze meestal na 3.5 week ongeveer bijwerken

quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:59 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben persoonlijk geen fan van gelnagels. Heb ze twee keer laten zetten, tweede keer was een soort van noodactie, maar ze zijn er niet af te halen, en het kostte me echt mijn nagels. Terwijl ik met acryl nagels nooit problemen heb gehad.
Maar denk dat het ook wel persoonlijk is, ken ook weer mensen die liever gel hebben.
Ik ga nu gewoon voor gelakt of gestemepeld.
En als ik echt heel netjes moet, en mijn nagels zijn te kort kruidvat plaknagels
Ik wil het graag zelf doen met zo`n DIY pakketje van een site. Weet dat er meer dames zijn hier die dat wel eens gedaan hebben. Ik wil een dun laagje maar ben bang dat ik me na een week al ga ergeren aan de uitgroei en als ik dan besluit om alles er maar af te halen (mocht ik het na een maand ofzo toch zat zijn) dat ik dan mn nagels een beetje verkloot heb en het maanden duurt voordat die weer een beetje fatsoenlijk zijn.

Moeilijk moeilijk..
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:42:28 #83
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77148332
Oh, en ik heb nog een iced chai latte op de kop kunnen tikken... iemand interesse?? (ik heb m zelf al, maar toch maar meegenomen voor als iemand van hier m wil hebben.. ?)
pi_77148392
Leuke lakjes komen er weer voorbij.

PeRi, ik vind de suedes met een topcoat erover altijd zo leuk!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:47:44 #85
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_77148528
Is zo'n DIY set met een uvlamp?
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_77148592

Mijn bestelling van alice en jo.
Art de lautrec 10B, Barry M cyen bleu, Barry M grey en barry m bleu glitter

en de grijze! mijn favoriet!
pi_77148607
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Lindytje het volgende:

Sjiek!!

Hiervan toevallig gejat??
SPOILER
Die van jou kende ik nog niet . Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt .
Whatever I want.
pi_77148652
Mooie nagels weer allemaal
Succes allemaal weer met de nagels, pakjes en andere leuke dingen!
En sterkte voor degene met de minder leuke dingen.

vrijdag 22 januari 2010 @ 17:50:58 #89
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77148657
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef PeRi het volgende:

[..]

Die van jou kende ik nog niet . Er was nog iemand die ook zoiets had en ook een paars bloemetje op had geplakt .
Die kende ik dan weer niet

Edit: je hebt n pm trouwens
pi_77148659
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Anne-Martine het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeh die grijze is erg mooi!
Whatever I want.
pi_77148681
ik ben een echte upload noob. maar me foto's krijg ik echt niet kleiner..
pi_77148690
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die grijze! *swoon*
pi_77148748
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een setje van Broadway. Twee laagjes over elkaar lakken en klaar(zonder lamp dus), maar dat is geen aanrader. Na een paar dagen kreeg ik er allemaal kleine barstjes in en de hoekjes braken af. Het zag er niet uit.
Misschien heb ik wel te veel/weinig activator of gel gebruikt. Maar ik heb nog niet echt zin gehad om het nog eens te proberen.
Uhuh, met zo`n lamp. MinderMutsig gebruikte het volgens mij..en Puckzzz ook?
Maar zonder lamp ging dus niet zo goed..hmmm... mijn twijfel wordt alleen maar groter
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:58:08 #94
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77148907
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, dat grijs!
pi_77148990
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef mmascha het volgende:
Ik heb ook zo'n broadway setje, en bij mij blijft het alleen fatsoenlijk als ik het met de tips doe. Als ik alleen een laagje gel erop doe brokkelt alles zo af.

@PeRi: Leuk zo met die streepjes!
pi_77149014
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die grijze is geweldig
pi_77149161
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef PeRi het volgende:

[..]

Romika
pi_77149209
Aaaah, binnenkort weer bij laten werken. Straks even naar de stad denk ik.
pi_77149321
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb nog een iced chai latte op de kop kunnen tikken... iemand interesse?? (ik heb m zelf al, maar toch maar meegenomen voor als iemand van hier m wil hebben.. ?)
ja, hier!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:11:28 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77149330
Oeh!!! Yay!!!!
Ik heb zojuist bijna de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
pi_77149337
bibi, pm je mij je adres ff?
dan kan ik je go snow lakjes opposten
pi_77149344
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh!!! Yay!!!!
Ik heb zojuist de hele OMG collectie ( 9 lakken) van China Glaze gescoord voor 30 euro!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')