quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Lindytje het volgende:
Voor PeRi, Iced chai latte en chocolate shake:
[ afbeelding ]
Nagels van vandaag: China GLaze LOL
[ afbeelding ]
Chocolate Shakequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Chocolate Shake op mijn nagels.moet nog even foto`s overzetten van imageschack, dus alleen een linkje
http://img718.imageshack.us/i/dsc01946.jpg/
Smeerde niet zo goed want het was een beetje stroperig, en misschien niet zo`n duidelijk foto maar dan heb je een beetje een impressie
Heh. Heel erg hiermee eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dit moet een Rock chick stijl worden? Brrrrr.
Vind ik er niet bij passen. ;o maarja, wie ben ik.
Ik ga straks nog even langs 2 of 3 winkels van Kruidvat (kom er toch langs, meteen even kijken voor Go snow) en als ik m nog ergens in de uitverkoopbak zie liggen (je weet t nooit..), zal ik m meenemen!quote:
Oh dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even langs 2 of 3 winkels van Kruidvat (kom er toch langs, meteen even kijken voor Go snow) en als ik m nog ergens in de uitverkoopbak zie liggen (je weet t nooit..), zal ik m meenemen!
Daar heb ik de mijne ook gevonden, chocolate shake and iced latte (chai iced latte, iced chai latte?)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even langs 2 of 3 winkels van Kruidvat (kom er toch langs, meteen even kijken voor Go snow) en als ik m nog ergens in de uitverkoopbak zie liggen (je weet t nooit..), zal ik m meenemen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
w00t, m'n nagelwielen uit Hong Kong zijn binnen
Maytheps of zoietsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]mijne dus ook
Bij welke seller heb jij ze gekocht?
eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dit moet een Rock chick stijl worden? Brrrrr.
Vind ik er niet bij passen. ;o maarja, wie ben ik.
Ik vind ze helemaal niks voor mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
ChG holo's
DV8, L8er G8er en BFF zijn naar mij onderweg
Als ik straks creamylicious kan scoren, wil ik wel ruilen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:41 schreef PeRi het volgende:
vecht het maar alvast uit ladies! Heb 3 paars, 2 blauw en 2 roze voor jullie..
Het hele lak-schap is leeg.
Wel heeeeeeel lief van je trouwens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:41 schreef PeRi het volgende:
vecht het maar alvast uit ladies! Heb 3 paars, 2 blauw en 2 roze voor jullie..
Het hele lak-schap is leeg.
Geen probleem, als ze er toch zijn en ik weet dat men ze hier wil, kan ik ze toch makkelijk meenemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel heeeeeeel lief van je trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |