Mooi idee!! Schrijf eens een brief aan Hirsch Ballin en Balkenende. Houdt ons via dit forum op de hoogte over de briefwisseling en andere resultaten. Maken we er een sticky topic van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nog geen honderste deel van wat we nog kunnen verwachten, verwacht ik.
Maar goed, het kwartje zal toch wel ooit vallen, dat hier iets aan gedaan moet worden.
Ik pleit nogmaals voor heropvoedingsinstellingen voor ALLE criminele jeugd, waar ze tot hun 21ste/23ste (discutabel) een opleiding volgen of een vak leren. Gebasseerd op het systeem van privileges verdienen en ontnomen worden. Maar in elk geval van de straat af.
Criminelen boven de 21 met meerdere nationaliteiten, moet de Nederlandse ontnomen kunnen worden. Zij krijgen dan, na het uitzitten van hun straf, gewoon een verblijfsvergunning en mogen 10 jaar bewijzen dat ze zich wel kunnen gedragen. Na die 10 jaar kunnen ze weer Nederlander worden. Gaan ze eerder de fout in dan worden ze berecht zoals iedere andere buitenlander die hier woont met verblijfsvergunning. Risico op uitzetten, dus.
Criminelen boven de 21 met alleen een Nederlandse nationaliteit mogen met elk vergrijp zwaarder bestraft worden. Overval, eerste keer 15 maanden zitten. Tweede keer, 30 maanden zitten. Derde keer 60 maanden zitten. Enz.....
In beide gevallen is er een prikkel om het maar liever niet meer te doen.
Ik begin het ook zo beu te worden. Alsof er niks anders meer bestaat dan criminele Marokkanen. En surprise surprise, ze bezetten ook de eerste plaats qua misdaad in ons land.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
Het was alleen maar even kijken of er 'Marokkaanse jeugd' stond. En uiteraard was daar sprake van
Zij zijn immers de kwaadaardige tumoren in deze maatschappij welke hardhandig verwijderd dienen te worden zo lijkt het
Mijn 'antipathie' tegen de Marokkanen wordt er in ieder geval niet minder op vrees ik
Eerlijk gezegd word ik er doodziek van dat elk artikel tegenwoordig draait om rel Marokkanen![]()
Alsof gastarbeiders naar Europa zijn gehaald om te experimenteren of de multikultuur werkt of niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Regal het volgende:
Rustig aan mensen, het is maar een incident hoor. Dat weten jullie toch zelf ook wel?...![]()
![]()
Hoeveel incidenten moeten er nou in hemelsnaam nog komen om mensen eindelijks eens wakker te kunnen schudden? De multikul werkt niet. In Nederland niet, in Frankrijk niet, in Duitsland niet, oftewel, in heel Europa niet. Wanneer zien mensen dit nou eens in?
jaaaa, want ome Wilders gaat alle problemen oplossen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:36 schreef KUMA66 het volgende:
Mijn stem voor Geert.
Meer woorden wil ik niet vuil maken aan dat volkje.
Je vergeet een stapje. Dat is namelijk dat dat soort lui eerst moeten worden opgepakt om ze te kunnen veroordelen wegens bepaalde vergrijpen. En daar schort het nogal aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsof gastarbeiders naar Europa zijn gehaald om te experimenteren of de multikultuur werkt of niet.![]()
Niet moeilijk doen, gewoon simpel; bij het eerste vergrijp fikse geldboete, bij het tweede vergrijp fikse geldboete en een paar maanden brommen en bij het derde vergrijp het land uitschoppen en paspoort innemen.
De laatste keer dat ik keek was ik geen kwaadaardige tumor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
Het was alleen maar even kijken of er 'Marokkaanse jeugd' stond. En uiteraard was daar sprake van
Zij zijn immers de kwaadaardige tumoren in deze maatschappij welke hardhandig verwijderd dienen te worden zo lijkt het
Mijn 'antipathie' tegen de Marokkanen wordt er in ieder geval niet minder op vrees ik
Eerlijk gezegd word ik er doodziek van dat elk artikel tegenwoordig draait om rel Marokkanen![]()
Je leest niet goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:12 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was ik geen kwaadaardige tumor.
Gezien je enge rethoriek waarmee je mensen vergelijkt met "tumoren die hardhandig verwijdert dienen te worden", lijkt me dat jij hier de enige bent die kwaadaardig van aard is.![]()
Die kutrelmarokkanen dienen hardhandig aangepakt te worden, dmv de politie of burgerknokploegen. De vervuiler betaalt dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:12 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was ik geen kwaadaardige tumor.
Gezien je enge rethoriek waarmee je mensen vergelijkt met "tumoren die hardhandig verwijdert dienen te worden", lijkt me dat jij hier de enige bent die kwaadaardig van aard is.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)se-raddraaiers.dhtmlquote:Zaltbommel zucht onder Marokkaanse raddraaiers
De politie bewaakt de woning van burgemeester Van den Bosch van Zaltbommel. FOTO COR DE KOCK
ZALTBOMMEL - De burgemeester krijgt politiebewaking, winkeliers durven niet meer open op koopavond en bewoners krijgen stenen door de ruiten of worden bedreigd. Zaltbommel, met twaalfduizend inwoners, is de overlast van Marokkaanse jongeren spuugzat. Dat schrijft het AD vandaag.
Bewoners vergelijken de situatie met Culemborg. ,,Er hoeft maar iemand te zijn die de overlast niet langer pikt en dan hebben we hetzelfde probleem hier.''
Het probleem is niet nieuw in Zaltbommel, maar nu de burgemeester sinds vrijdag politiebewaking heeft lopen de gemoederen weer hoog op.
Overigens zijn niet alleen direct omwonenden van de probleemgroep hangjongeren de dupe, ook de Marokkaanse gemeenschap zelf heeft flink de balen van het gedrag van de groep raddraaiers. ,,Dit beschadigt onze gemeenschap en ik keur het absoluut niet goed,'' zegt imam Mustapha Otmani in het AD. Hij gaat deze week handtekeningen inzamelen om een gebaar te maken naar de gemeente. (PO)
Hij vindt het alleen maar erg omdat het de gemeenschap beschadigt? Of zie ik dat verkeerd?quote:,,Dit beschadigt onze gemeenschap en ik keur het absoluut niet goed,'' zegt imam Mustapha Otmani in het AD. Hij gaat deze week handtekeningen inzamelen om een gebaar te maken naar de gemeente.
Puur afgaande op die quote zou je dat zo kunnen interpreteren.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij vind het alleen maar erg omdat het de gemeenschap beschadigt? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind dat je niet moet discrimineren maar gewoon alle buitenlanders over één kam moet scheren.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef donthate het volgende:
Wat een idioot die mustapha.... Kijk sorry hoor maar zelfs ik als buitenlander begin het gewoon gehad te hebben met marrokanen
Als ik dit zie ga ik het wel denken ja:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet moet discrimineren maar gewoon alle buitenlanders over één kam moet scheren.
Het rijmt ook nog
Hij kan beter zijn handjes laten wapperen richting de raddraaiers. Ze vinden het toch zó erg...quote:Hij gaat deze week handtekeningen inzamelen om een gebaar te maken naar de gemeente. (PO)
Het is een interpretatie.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij vindt het alleen maar erg omdat het de gemeenschap beschadigt? Of zie ik dat verkeerd?
Ja sorry hoor, maar dat doet de gemeenschap niet... enkel een woordvoerder die een cursus PR heeft gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is een interpretatie.
Niet de mijne overigens.
Ik vind het wel positief dat er eindelijk eens Marokkanen opstaan tegen het tuig dat hen overall een slechte naam bezorgt, dat is toch wat men al jaren wil?
Dat de Marokkaanse gemeenschap zich uitspreekt tegen de raddraaiers?
Internetverslaafde gaat Marokkaanse jeugd Zaltbommel te lijfquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef Tism het volgende:
Ach, in Zaltbommel hebben ze ook Tong80, die weet er wel raad mee..
..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Internetverslaafde gaat Marokkaanse jeugd Zaltbommel te lijf
Zaltbommel - Nadat de plaatselijke Marokkaanse rekels bij een van hun baldadige acties een internetverdeelpunt vernielden kwamen een aantal huizen zonder internet te zitten. Bij een van de afgesloten internetters, die schuilgaat onder naam Tong80, sloegen volgens ooggetuigen de stoppen door. De Noord-Afrikaanse jongeren kregen er o.a. van langs met toetsenborden, UTP-kabels en stekkerdozen en besloten het hazenpad te kiezen. De rust keerde weer terug nadat de internetverbinding was hersteld en Tong80 zijn favoriete forum weer kon bezoeken.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zaltbommel - Nadat de plaatselijke Marokkaanse rekels bij een van hun baldadige acties een internetverdeelpunt vernielden kwamen een aantal huizen zonder internet te zitten. Bij een van de afgesloten internetters, die schuilgaat onder naam Tong80, sloegen volgens ooggetuigen de stoppen door. De Noord-Afrikaanse jongeren kregen er o.a. van langs met toetsenborden, UTP-kabels en stekkerdozen en besloten het hazenpad te kiezen. De rust keerde weer terug nadat de internetverbinding was hersteld en Tong80 zijn favoriete forum weer kon bezoeken.
We hebben een VVD burgemeester. En na de herindeling hebben de kleine Christelijke partijen een grote stem hier in Bommel.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Zienswijze het volgende:
Links, links en nog een links....wat maken jullie er toch weer een zooitje van.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Gast, ga lekker het lokale drankorgel verblijden met je kroegpraatjesquote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Zienswijze het volgende:
Links, links en nog een links....wat maken jullie er toch weer een zooitje van.
Zienswijze is allochtoon, die mag dus heul geen alcohol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gast, ga lekker het lokale drankorgel verblijden met je kroegpraatjes
Ken je de uitspraak "too little too late"?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het wel positief dat er eindelijk eens Marokkanen opstaan tegen het tuig dat hen overall een slechte naam bezorgt, dat is toch wat men al jaren wil?
Dat de Marokkaanse gemeenschap zich uitspreekt tegen de raddraaiers?
Lolquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gast, ga lekker het lokale drankorgel verblijden met je kroegpraatjes
Orde en gezag herstellen is prima, maar ik wens met rust gelaten te worden. Niet alleen door lastige mocrootjes, maar ook door lastige agentjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef Boldface het volgende:
De politie moet veel harder (en dus ook met meer geweld) optreden tegen crimineel tuig; ongeacht nationaliteit. Het wordt hoog tijd om orde en gezag te herstellen en om de toenemende geweldsspiraal de kop in te drukken. Maar ja, als je dat vindt, zijn er altijd weer van die boomknuffelaars die piepen over een politiestaat. Juist die mensen staan échte, effectieve oplossingen in de weg.
Dat is inderdaad die ene kleine groep weer die het hele land afreist om te raddraaien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:40 schreef McKillem het volgende:
Weer een incidentje, met weer een kleine groep die het weer voor de rest verpest.
Nothing to see here people.
Precies en zelf vertikken ze het om die jongelui aan te pakken. Dat is de kern van het probleem, thuis niet fatsoenlijk opgevoed en de problemen die ze buiten veroorzaken worden consequent genegeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef Boldface het volgende:
Het probleem met Marokkaanse jongeren breidt zich uit van steden naar grotere dorpen. Ik word zo onderhand ook moe van Marokkanen die klagen over het negatieve beeld dat ontstaat van hun gemeenschap. Het zijn namelijk HUN kinderen, broers of neven die zich aan geweld en criminaliteit schuldig maken.
Ik niet hoor. Ik ben ook niet zo'n schijtert die in de stress schiet als hij een groepje jongeren bij elkaar ziet, maar ik heb persoonlijk nog nooit een Marokkaan rad zien draaien. Ik weet ook wel dat er een probleem is met Marokkaanse jongeren, maar het heeft er alle schijn van dat een groot deel van Nederland zucht onder plaatsvervangend slachtofferschap en zelfgecreeerde straatvrees.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef ThaMadEd het volgende:
ZaltbommelNederland zucht onder Marokkaanse raddraaiers
Ik heb vaak genoeg Marokkanen zien raddraaien. Heb zelf ook enige conflicten gehad al vanaf kinds af aan. En waar baseer je je laatste uitspraak op? In grote(re) steden hebben veel mensen gewoon last van groepen criminele Marokkaanse jongeren. Een groot deel van Nederland lijkt dan ook te lijden aan een zelfgecreëerde werkelijkheid, namelijk eentje waarin dit niet voorkomt en wordt ontkend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben ook niet zo'n schijtert die in de stress schiet als hij een groepje jongeren bij elkaar ziet, maar ik heb persoonlijk nog nooit een Marokkaan rad zien draaien. Ik weet ook wel dat er een probleem is met Marokkaanse jongeren, maar het heeft er alle schijn van dat een groot deel van Nederland zucht onder plaatsvervangend slachtofferschap en zelfgecreeerde straatvrees.
en waar woon jij dan? doe ff je postcode, dan doe ik de check.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben ook niet zo'n schijtert die in de stress schiet als hij een groepje jongeren bij elkaar ziet, maar ik heb persoonlijk nog nooit een Marokkaan rad zien draaien. Ik weet ook wel dat er een probleem is met Marokkaanse jongeren, maar het heeft er alle schijn van dat een groot deel van Nederland zucht onder plaatsvervangend slachtofferschap en zelfgecreeerde straatvrees.
Ach, wereldpijn staat ook nooit in de file dus er is ook geen fileleed. Allemaal plaatsvervangend slachtofferschap en zelfgecreéerde fileleed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en waar woon jij dan? doe ff je postcode, dan doe ik de check.
In de praktijk heeft bijna niemand hier last van en is het van de zotte om hiervoor radicale verrandering in privacy, wetten en basiswaarden voor te staan. Laat staan om het als speerpunt van diverse politieke partijprogramma's te maken. De huidige wet en politiebevoegdheid is gewoon afdoende om deze mensen op te pakken en te berechten. Het probleem zit hem eerder in dat dat niet adequaat genoeg gebeurd blijkbaar, waardoor zaken vaak eerst escaleren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg Marokkanen zien raddraaien. Heb zelf ook enige conflicten gehad al vanaf kinds af aan. En waar baseer je je laatste uitspraak op? In grote(re) steden hebben veel mensen gewoon last van groepen criminele Marokkaanse jongeren. Een groot deel van Nederland lijkt dan ook te lijden aan een zelfgecreëerde werkelijkheid, namelijk eentje waarin dit niet voorkomt en wordt ontkend.
Ze zijn bezig met een tour door het land. " De voorbipsberbers, komen naar u toe, deze zomer/winter/herfst/lente"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die ene kleine groep weer die het hele land afreist om te raddraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |