abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:11:14 #1
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133127
euhm ja dit dus
Poste hem ineens vol ! (meestal is het door het slotje maar nu niet )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77133153
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77133171
maarrem waarom komt sol nou niet naar de meet
pi_77133173
Haha, idd!

Ik wil iets lekkers eten vanavond, maar niet uren in de keuken staan.. En ik heb nog roseval-aardappeltjes die nu wel even op moeten.. dus die wil ik in de oven met kruidjes en olie.. FF zien wat daar dan bij moet..
pi_77133196
Stukje vis uit de oven?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:13:43 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133209
Had ik neuzelen in de TT moeten zetten ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:14:27 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133226
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Stukje vis uit de oven?
Of zoals wij gisteren een balletje gehakt en broccoli met sausje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77133229
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef MissHobje het volgende:
Had ik neuzelen in de TT moeten zetten ?
Voor de vis?
pi_77133265
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Of zoals wij gisteren een balletje gehakt en broccoli met sausje
Vorige week heb ik nog gehaktbal gemaakt!

Vis is ook wel een lekker idee Al wordt meestal blijer van gehakt dan van vis
Dan moet het wel weer een originele gehaktbal worden
pi_77133408
Ja, nu kan ik wel in de SC
pi_77134150
gisteren had ik lekker gekookt! rauwe bietjes geschild, in gelijke stukjes gesneden, in de oven op 200 graden 3 kwartier met geplette knoflook (veel) rozemarijn, peper, zout en olie. Met zilverfolie erop. Na 3 kwartier, of als ze zacht zijn, folie eraf, besprenkelen met lekkere balsamico, en weer de oven in. een half uur, halverwege even omdraaien, weer balsamico erop en eruit halen als ze een beetje gekarameliseerd zijn. En dan die mengen met jonge blaadjes sla, geitenkaas erover en wat olie en klaar. Zalig!

Oh trouwens, alleen thuis zijn is soms erg leuk.. beetje meegalmen met muziek enzo Ik kan echt niet zingen maar als je alleen bent lijkt het soms best wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77134176
Goeiemorgen Vanmorgen op kantoor eerst 2,5 uur moeten ouwehoeren En dat met slechts 2 bakken koffie op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77134882
Over goede doelen gesproken, kwam net iemand langs die van de Vlaamse kika is zeg maar. Kindjes vermaken als ze chemo hebben en als ze langer ziek zijn wat leuke uitjes regelen enzo, dat vind ik nou een goed doel geef ik graag geld aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:38:52 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77135981
Wat betreft de TT ga ik voor koken en nog veel meer. De rest is nu even niet van toepassing op mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77136597
neuzelen van de zalm?

Ik moet nog even nadenken over het eten van vanavond
Heeft iemand een idee wat je met een kiprollade kan behalve opeten met groente en aardappelen? Ik heb er namelijk 3!!!! gekregen.

En hoe en hoelang braad je zo'n ding?
pi_77136705
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
Over goede doelen gesproken, kwam net iemand langs die van de Vlaamse kika is zeg maar. Kindjes vermaken als ze chemo hebben en als ze langer ziek zijn wat leuke uitjes regelen enzo, dat vind ik nou een goed doel geef ik graag geld aan.
Ik heb daar juist weer niets mee. Zeker, het is lief dat ze het doen, maar kan dat niet als vrijwilligerswerk? Ik geef liever aan de kankerstichting voor onderzoek. Of aan ontwikkeling/scholing voor kindjes in derde-wereldlanden. Entertainment voor zieke kinderen lijkt mij zo'n lage prioriteit hebben!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 januari 2010 @ 13:15:29 #17
22592 crew  Ole
pi_77137342
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
neuzelen van de zalm?

Ik moet nog even nadenken over het eten van vanavond
Heeft iemand een idee wat je met een kiprollade kan behalve opeten met groente en aardappelen? Ik heb er namelijk 3!!!! gekregen.

Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77137681
Ik heb nog niet veel nuttigs gedaan!
Nouja, wel nuttig, niet voor school
Hele morgen al bezig met de site en filmpjes voor de campagne van en de partij

Maar nu vind ik m weer mooi! Tijd voor eten!
pi_77138144
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.
mja, 3 kiprollades op brood is ook weer zo wat

Mijn plan was: nummer 1 braden, eten met aardapp. en groente en wat overblijft op brood.

Dan heb ik er nog twee over
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:37:56 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77138231
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef freecell het volgende:

Dan heb ik er nog twee over
Naar een dierenasiel brengen als extra voer voor de beestjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77138253
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef DarkElf het volgende:
gisteren had ik lekker gekookt! rauwe bietjes geschild, in gelijke stukjes gesneden, in de oven op 200 graden 3 kwartier met geplette knoflook (veel) rozemarijn, peper, zout en olie. Met zilverfolie erop. Na 3 kwartier, of als ze zacht zijn, folie eraf, besprenkelen met lekkere balsamico, en weer de oven in. een half uur, halverwege even omdraaien, weer balsamico erop en eruit halen als ze een beetje gekarameliseerd zijn. En dan die mengen met jonge blaadjes sla, geitenkaas erover en wat olie en klaar. Zalig!

Oh trouwens, alleen thuis zijn is soms erg leuk.. beetje meegalmen met muziek enzo Ik kan echt niet zingen maar als je alleen bent lijkt het soms best wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bietjes klinken heerlijk, DE! Ook eens proberen

En ik zing erg graag mee met Abba Heel erg meezingbare muziek

Goedemorgen allemaal! Vandaag ga ik lasagna maken en aangezien die altijd mislukt (lees: te waterig) ga ik alle tips gebruiken die jullie hebben en die ik in cul al ben tegengekomen (tot nu toe: geen extra groente zoals veel paprika's toevoegen, pasta voorkoken, geraspte wortel in gerecht doen, dunne laagjes maken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77138278
Kiprollade braden en in diepvries doen? Die nieuwe?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77138367
Ik doe lasagne gewoon ordinair met een pakje En da's lekker!
pi_77138476
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef LieLie het volgende:
Ik doe lasagne gewoon ordinair met een pakje En da's lekker!
vind ik niet.

Ik heb een jaar geleden in Oostenrijk van die heerlijke geniale dikke lasagna gehad. En ik wil dat namaken!
pi_77138498
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Kiprollade braden en in diepvries doen? Die nieuwe?
Ze liggen nu alledrie in de vriezer Maar ze blijven natuurlijk niet oneindig goed daar.

Zonet bij de winkel, vrouw van 35 oid met een peutertje. Kijkt naar mij, kijkt naar Leander, trekt wenkbrauw op...
'zo, daar zit ook niet veel tussen als de tweede geboren is hè?'
En dan echt op zo'n misprijzend toontje.

geniaal
pi_77138520
En hoe krijg je zo'n gevaarte dooi? Dat gaat me niet meer lukken voor vanavond sowieso
pi_77138579
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
En hoe krijg je zo'n gevaarte dooi? Dat gaat me niet meer lukken voor vanavond sowieso
en in de magnetron ontdooien wordt altijd zo smerig

Gewoon maar gaan braden oid en dan wat langer op zacht vuur? Ik heb geen idee

En sinds wanneer moet er veel tijd tussen kinderen zitten?
pi_77138627
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en in de magnetron ontdooien wordt altijd zo smerig

Gewoon maar gaan braden oid en dan wat langer op zacht vuur? Ik heb geen idee

En sinds wanneer moet er veel tijd tussen kinderen zitten?
9 maanden op, 9 maanden af wordt als minimum dor medici aangeraden toch?
Precies gelukt

'gewoon braden' klinkt simpeler dan het is geloof ik
pi_77138638
Hoi!

Zo, hond heb ik net ook naar de kapper gestuurd. Ik ben dus een middagje hondloos... raar hoor! Zo zonder dat beestje hier aan mijn voeten!

Ik ga maar eens even genieten van mijn vrije middag en ergens koffie leuten of zo....

@DE: abba is mij 'opgedrongen' door mijn man (een grote fan), maar ik vind het stiekem ook heerlijk!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77138711
Over kapper en anderen sturen gesproken....

Ik ga zo denk ik even met Leandertje heen, die heeft nu een soort statische mat
Ok, wie leent me even oordopjes
pi_77138758
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef freecell het volgende:
9 maanden op, 9 maanden af wordt als minimum dor medici aangeraden toch?
Precies gelukt
onder die 9 maanden wordt het te druk in je buik, heus

Succes met Leander en anders moet hij maar lang haar krijgen hoor! Heeft papa ook
pi_77138864
Ik heb wel vaak kleintjes horen gillen bij de kapper. Zielig is dat..... MIsschien denken die ukken dat er een stukje van hunzelf wordt weggeknipt of zo....
Succes Freecell!
pi_77138871
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

onder die 9 maanden wordt het te druk in je buik, heus

Succes met Leander en anders moet hij maar lang haar krijgen hoor! Heeft papa ook
Die heeft net zo'n hekel aan de kapper inderdaad. En di moet ook net zo nodig wél naar de kapper toe
pi_77138927
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Die heeft net zo'n hekel aan de kapper inderdaad. En di moet ook net zo nodig wél naar de kapper toe
Ik heb ook een man die 'bang' is voor de kapper. Hij heeft een flinke bos krullen, dus af en toe moet daar echt wel een schaar doorheen. Maar hijzelf wil ze het liefste lang......... Ikke niet, dan krijgt ie van die 'Dagobert Duck'-flosjes in zijn nek en dat is lelijk.... (maar ja, ik mag niets meer zeggen sinds ik zelf met praktisch kort haar terug kwam van de kapper geheel tegen zijn 'regels' in.....)
pi_77139010
Aww... Kleine Leander moet zn haar afknippen van de harteloze gemene mama
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:59:08 #36
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77139047
KofferOntwijkendGedragTVP
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_77139049
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb daar juist weer niets mee. Zeker, het is lief dat ze het doen, maar kan dat niet als vrijwilligerswerk? Ik geef liever aan de kankerstichting voor onderzoek. Of aan ontwikkeling/scholing voor kindjes in derde-wereldlanden. Entertainment voor zieke kinderen lijkt mij zo'n lage prioriteit hebben!
gelukkig dus naar dat er veel verschillende mensen en doelen zijn. Ik vind het echt wel een goed doel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139072
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb ook een man die 'bang' is voor de kapper. Hij heeft een flinke bos krullen, dus af en toe moet daar echt wel een schaar doorheen. Maar hijzelf wil ze het liefste lang......... Ikke niet, dan krijgt ie van die 'Dagobert Duck'-flosjes in zijn nek en dat is lelijk.... (maar ja, ik mag niets meer zeggen sinds ik zelf met praktisch kort haar terug kwam van de kapper geheel tegen zijn 'regels' in.....)
Hey, ben jij mijn kloon?
Ik mag mijn haar er ook niet af. Begin langzamerhand op 'the accolade' te lijken, maar goed.
Het is ook wel makkelijk ergens. Borstelen, vlecht oid erin en klaar. En los staat het ook nog wel en opsteken kan ik snel en stevig.
En toch.... als ik het korter heb heb ik zo'n toffe bos krullen als ik niet zwanger ben.....
pi_77139159
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Aww... Kleine Leander moet zn haar afknippen van de harteloze gemene mama
Jup, om half 4 moeten we ons daar melden Dus hij is nu wakker, we gaan eerst maar eens eendjes voeren hiernaast dan

(over harteloze mama's gesproken.... Ik heb zo'n polsbandje gekocht, om zijn bovenarm, om mijn pols en dan met zo'n krulsnoer er tussen Hij loopt nu sneller dan ik en de eendjes zijn in de vijver en hij wil óók zo graag in de vijver. En in de buggy houden vind ik dan sneu en mijn hand wurmt hij los, dus dan maar zo )
pi_77139216
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Jup, om half 4 moeten we ons daar melden Dus hij is nu wakker, we gaan eerst maar eens eendjes voeren hiernaast dan

(over harteloze mama's gesproken.... Ik heb zo'n polsbandje gekocht, om zijn bovenarm, om mijn pols en dan met zo'n krulsnoer er tussen Hij loopt nu sneller dan ik en de eendjes zijn in de vijver en hij wil óók zo graag in de vijver. En in de buggy houden vind ik dan sneu en mijn hand wurmt hij los, dus dan maar zo )
Het is toch niet harteloos dat je niet wilt dat hij in de vijver springt?
pi_77139233
quote:

Ik snap je wel, de overweging en de veiligheid en alles. En op zich kan het weinig kwaad. Het ziet er alleen zo tragisch uit Maar het kan altijd erger...

Oh en je kan nu daadwerkelijk zeggen dat je je kind gaat uitlaten
pi_77139238
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Duderella het volgende:
KofferOntwijkendGedragTVP
Grote koffer? Lange reis?
pi_77139243
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

dat dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139319
quote:

[..]

Plus dat ik me kan voorstellen dat je even niet mobiel en flexibel genoeg bent om gewoon achter hem aan te rennen, dus dan lijkt het me gewoon heel liefdevol en verstandig
pi_77139341
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik snap je wel, de overweging en de veiligheid en alles. En op zich kan het weinig kwaad. Het ziet er alleen zo tragisch uit Maar het kan altijd erger...

Ow, zo'n tuigje had ik vroeger en ik vond het heerlijk
Vrijheid! Niks aan het handje, lekker aan de lijn! En ik zou het noooooit bij mijn kinderen doen

Maar ik ben weg, even mijn kind uitlaten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 14:06:17 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77139342
Wetenschapsleer zit erop, . Volgende week nog tentamen en dan ben ik er hopelijk vanaf .

Ook weer even alles van financial accounting op een rijtje gezet tijdens het werkcollege daarvan. Hoop was toch wel weer weggezakt .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_77139416
zal t mijn zus eens voortstellen die er eenv van bijna 3 heeft en in mei uitgerekend is, kan ik haar mee pesten dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139468
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vond het ook altijd erg tragisch als ik een ouder met kind aan 'de riem' zag lopen. Totdat ik met Bente naar de Efteling ging. Vier (!) volwassenen er bij en nog kwijtraken! Ze ging zo op in al het moois om haar heen, dat het net een projectiel was wat alle kanten op schoot. Toen dacht ik wel even: 'had ik maar zo'n riempje gehad'..... (overigens hebben we haar toen wel heel snel weer teruggevonden hoor).
pi_77139471
quote:

[..]

Haha, mijn zus was ook nogal een weglopertje in haar jonge jaren, dus die bonden ze met een kinderstoeltuigje en drie meter touw aan de schuur vast (die lus waar je een beest aan vast kunt zetten).
dat zou nu niet meer mogen zonder toezicht ivm wurgen enzo. Maar ja. 't is al bijna 30 jaar geleden
pi_77139526
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey, ben jij mijn kloon?
Ik mag mijn haar er ook niet af. Begin langzamerhand op 'the accolade' te lijken, maar goed.
Het is ook wel makkelijk ergens. Borstelen, vlecht oid erin en klaar. En los staat het ook nog wel en opsteken kan ik snel en stevig.
En toch.... als ik het korter heb heb ik zo'n toffe bos krullen als ik niet zwanger ben.....
Mijn lange haar moest ook wel iets mee gebeuren, het valt zo 'nikserig' altijd bij mij. En ik wil er graag volume in maar dat gaat niet met mijn haar als het niet in laagjes is geknipt. En ik wilde nooit strikjes, speldjes of klipjes er in. Vreselijk als er iets in mijn haar zit!
En manlieft heeft eigenlijk geen donder te vertellen natuurlijk....
pi_77139749
Die tuigjes zien er niet kindvriendelijk uit, maar alles beter dan een enthousiast rennend kind onder een auto of onder water hoor

Borisz, wat een opluchting Hetw as maar kort, toch?

Dude, ga die koffer eerst eens inpakken en dan hier kletsen Kan je terwijl je hier babbelt nog bedenken wat je mist.
pi_77139860
Ik verveel me. Iemand tips?
pi_77139956
Als ik niet zwanger ben of bv geef is mijn haar zo:

Maarja, het is nu dus al meer dan 2 jaar slap en alleen een beetje slag, geen krul. Das wel jammer.
Nuja, straks als de baby er is komt er wel iets terug en als de b afgelopen is heb ik gewoon mijn eigen haar weer. Ik mis het wel hoor
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:19:57 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77139982
quote:

[..]

Grote koffer? Lange reis?
Moskou en St. Petersburg. Met studenten.
pi_77140040
Freecell, ik ben echt jaloers op je krullen! Maar ja, iemand met stijl haar wil altijd krullen toch?
pi_77140127
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

leuk hoor

en FC mooie krullen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77140241
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Tezz het volgende:
Freecell, ik ben echt jaloers op je krullen! Maar ja, iemand met stijl haar wil altijd krullen toch?
En andersom
Maar ik heb nu dus beiden gehad en ga toch maar voor de krullen bij mijn hoofd
quote:

[..]

Oeh, tof!
pi_77140280
pssst, tips voor lasagna zijn altijd nog welkom
pi_77140309
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Geraspte wortel in je gehaktsaus mee bakken. Daar wordt je saus lekker lichtzoet en stevig van. Oh en natuurlijk om en om bechamelsaus erbij!
pi_77140413
quote:
die heb ik helaas niet maar wel lekker, lasagne. moet ik ook eens maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77140443
quote:
Ik heb géén idee Ik maak het altijd gewoon en meestal is het lekker, maar nooit twee keer gelijk
pi_77140477
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Tezz het volgende:

Geraspte wortel in je gehaktsaus mee bakken. Daar wordt je saus lekker lichtzoet en stevig van. Oh en natuurlijk om en om bechamelsaus erbij!
De geraspte worteltip had ik al (misschien wel van jou ), maar de bechameltip is super
Dus laagje rode saus, bechamelsaus en dan lasagneblaadjes en dan weer rode etc?
pi_77140546
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De geraspte worteltip had ik al (misschien wel van jou ), maar de bechameltip is super
Dus laagje rode saus, bechamelsaus en dan lasagneblaadjes en dan weer rode etc?
Ik doe altijd:

rode saus, vellen, bechamel (veel!), vellen, rode saus, vellen, bechamel, vellen, rode saus, bechamel met geraspte kaas. En als ie dan te hoog wordt 1 laag bechamel weg laten...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:43:17 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77140967
quote:

Een weekje toch?
Ben wel een beetje jaloers op je.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77141129
quote:

[..]

Brr, koud!!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:51:33 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77141286
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef LieLie het volgende:

Brr, koud!!
Met genoeg kaviaar en wodka in je mik voel je niets van die kou.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77141730
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Brr, koud!!
Het is hier al koud vind ik

En TARA wordt al drie dagen niet meer warm. Heeft twee truien aan en heeft een elektrisch kacheltje in 'zijn kantoortje' gegooid. Minstens 25 graden daar en nog piepen dat het koud is
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:05:26 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77141818
Mjammie, even een harinkie gehapt. Wat blijft dat tocheenvoudig en heerlijk.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:26:50 #69
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77142638
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Een weekje toch?
Ben wel een beetje jaloers op je.
Negen dagen!

En ik moet enorm veel studeren in de vrije uurtjes, dus voor mij geen wodka meer na twaalf uur 's middags.

Oeh, lekker, een harinkie! Krijg er trek van. Ik bak even wat scampi zo meteen.
pi_77143192
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Duderella het volgende:

[..]

Negen dagen!

En ik moet enorm veel studeren in de vrije uurtjes, dus voor mij geen wodka meer na twaalf uur 's middags.

Oeh, lekker, een harinkie! Krijg er trek van. Ik bak even wat scampi zo meteen.
Jij studeren? Dat doen de studenten toch voor je?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 15:52:49 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77143873
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef Isabeau het volgende:

Borisz, wat een opluchting Hetw as maar kort, toch?
Deze periode heeft maar vier weken, dus een hoop stof in korte tijd
pi_77143949
ik vind het echt zo leuk om een meisje te zijn vanavond uit eten, nu lekker gedoucht, lekker beetje trutten, nagels lakken (french manicure ) leuk rokje aan straks met leuk truitje erboven, hakken-laarzen aan...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:15:38 #73
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77144811
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het echt zo leuk om een meisje te zijn vanavond uit eten, nu lekker gedoucht, lekker beetje trutten, nagels lakken (french manicure ) leuk rokje aan straks met leuk truitje erboven, hakken-laarzen aan...

Wat is dat DE?
pi_77144889
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat is dat DE?
klik

voorbeeldje, gewoon naturel nagels alleen wat opgefrist. Staat net wat netter vind ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:19:25 #75
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77144958
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klik

voorbeeldje, gewoon naturel nagels alleen wat opgefrist. Staat net wat netter vind ik
Oh mooi! Maar hoe doe je dat dan?
pi_77145133
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh mooi! Maar hoe doe je dat dan?
met de hand. met wit trek je een lijntje over het witte deel van je nagel. dan doe je er bijv lichtroze overheen en daarna een topcoat. ff oefenen maar hiermee: herome french manicure setje lukt t prima
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77145907
Ik vind dat altijd zo'n gedoe en gesmeer, dat nagels lakken
En dan bladdert het weer enzo, die witte randjes vallen zo ook wel op..
Gelukkig zijn ze wel superhard, dus er gebeurt niks mee
pi_77145938
lekker glas rode wijn proost !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77146008
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:42 schreef LieLie het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gedoe en gesmeer, dat nagels lakken
En dan bladdert het weer enzo, die witte randjes vallen zo ook wel op..
Gelukkig zijn ze wel superhard, dus er gebeurt niks mee
geen last van, hier blijft het makkelijk 5 dagen zitten en ik zit niet de hele tijd met mijn handen braaf in de lucht zodat ze niet beschadigen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77146091
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geen last van, hier blijft het makkelijk 5 dagen zitten en ik zit niet de hele tijd met mijn handen braaf in de lucht zodat ze niet beschadigen
Oh, dan is het wel mooi ja.
Het enige dat ik irritant vind: de nagels van mijn duimen en wijsvingers groeien niet zo mooi en rond als de rest..
pi_77146157
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dan is het wel mooi ja.
Het enige dat ik irritant vind: de nagels van mijn duimen en wijsvingers groeien niet zo mooi en rond als de rest..
irritant is dat ja , en als je ze allemaal wat korter maakt en steeds goed vijlt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:50:54 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77146255
Ik bijt ze gewoon af.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77146352
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Ik bijt ze gewoon af.
ieuw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77146713
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ieuw
Whehe

Ik lak ze momenteel ook niet. Hopeloos met dat verhuizen. Komt wel weer

Hier een goed opgevoed kind Loopt boos te zijn omdat hij nu geen fruit mag (Appuh? Mama? Appuh?) Maar hij heeft net appel op en we gaan over een hal uur eten
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:02:13 #85
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77146731
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

met de hand. met wit trek je een lijntje over het witte deel van je nagel. dan doe je er bijv lichtroze overheen en daarna een topcoat. ff oefenen maar hiermee: herome french manicure setje lukt t prima
Aha, er gaat een wereld voor me open. Na thuiskomst ga ik het proberen!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:18:22 #86
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77147335
tvp
Confidence through competence
pi_77147547
op naar Rotterdam gaat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77147614
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

irritant is dat ja , en als je ze allemaal wat korter maakt en steeds goed vijlt?
Daar heb ik geen geduld voor
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:29:54 #89
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77147826
Eet-ze lekker DE!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 17:31:08 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77147872
Vanavond Spinaziestamppot http://www.ah.nl/recepten/recept?id=607116
pi_77147939
Holadiee, weekend

Hoeneer vertrekt dude?

En Lasagne vind ik heerlijk en nagels lakken is voor meisjes
pi_77148297
Hier dus kiprollade
En doperwten en aardappeltjes uit de oven

Als voorproefje zit hummel nu al te eten. Is erg gelukkig met de kiprollade en krijgt geen doperwten meer voor ik hem kan uitleggen waarom je niet met die leuke kleine stuiterdingen mag gooien
pi_77148430
Maak er dan puree van! Isj lekker! Of mengen met aardappelpuree? Of zou 'ie daar niet intrappen?
pi_77148501
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Maak er dan puree van! Isj lekker! Of mengen met aardappelpuree? Of zou 'ie daar niet intrappen?
Neh, warme gepureerde dingen vindtie niet echt wat 't moet wel wat bite hebben
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 januari 2010 @ 17:54:05 #95
22592 crew  Ole
pi_77148771
Het kleine huis op de prairie is weer erg dramatisch vandaag
pi_77148798

Er heeft weer eens iemand tegen mijn auto aan gereden op een parkeerplaats en er vandoor gegaan
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 januari 2010 @ 17:58:25 #97
22592 crew  Ole
pi_77148914
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Den_Haag het volgende:

Er heeft weer eens iemand tegen mijn auto aan gereden op een parkeerplaats en er vandoor gegaan
heeft hij een autofetish?
Die kende ik nog niet
pi_77148922
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Ole het volgende:
Het kleine huis op de prairie is weer erg dramatisch vandaag

DH, kutstreek!
pi_77149007
DH dat is stom

Mijn nieuwe buurman heeft een stukje van mijn auto afgereden tijdens het inparkeren Hij voelde zich erg schuldig. Arme man.
Info: klein rood, absoluut niet butsvrij barreltje, we rijden hem vermoedelijk tot de sloop en het was een heel klein onopvallend stukje plastic van rondom het nummerbord
pi_77149160
Die krullen!! Die wil ik ook!!

En Tezz: volgens mij hebben wij gewoon het zelfde haar of zo! Ik had dat kunnen schrijven over klipjes en strikjes en spul en zo
pi_77149233
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef freecell het volgende:
DH dat is stom

Mijn nieuwe buurman heeft een stukje van mijn auto afgereden tijdens het inparkeren Hij voelde zich erg schuldig. Arme man.
Info: klein rood, absoluut niet butsvrij barreltje, we rijden hem vermoedelijk tot de sloop en het was een heel klein onopvallend stukje plastic van rondom het nummerbord
Wel lief dat hij het meldt. Ik op lui de gewoon snel weg rijden. Het is dat mijn bedrijf de reparatie betaald, anders was het een leuke rekening van 1400 euro.
pi_77149237
Wat stom DH!
Naja, alles is stom vandaag. Dus ik wilde mezelf opvrolijken met een nagellakje. En die waren ook allemaal stom!
Uiteindelijk kwam ik thuis met fruit. Fruit!
Dus kan je nagaan wat voor dag het is.
Gelukkig is CUL nooit stom!

En Freecell, ik heb krullen. Maar alleen als het kort is, anders gaat het pluizen. Dus ik ben haske jaloers op jouw laaaange krullen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:12:45 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77149385
@ Bloessie: Vannacht! Rond vijf uur rijden we richting Schphol.
pi_77149791
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Oe wat een tait! Ik zwaai je ffies uit met Xena de appelige poes en wens je een borsjtbeste week met veul vodka!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 18:27:51 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77149915
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef borisz het volgende:
Vanavond Spinaziestamppot http://www.ah.nl/recepten/recept?id=607116
Kan nog wel een lesje stamppot maken gebruiken . Idee en smaak waren beter dan de uitvoering .
pi_77150094

Het lijkt me wel een lekker gerechtje B.
Wat was er mis gegaan?
pi_77150122
quote:
Oeh!! Leuk leuk!! Alvast heel veel plezier
pi_77150219
Heel veel plezier Duderella!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 18:38:20 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77150283
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:32 schreef Bluezz het volgende:

Het lijkt me wel een lekker gerechtje B.
Wat was er mis gegaan?
Spinazie door de aardappel(puree) mixen . Ik kreeg de spinazie niet goed er doorheen, heb nu geleerd hoe het wel moet .
pi_77150332
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Den_Haag het volgende:

Rot joh! Maar stiekem moet ik erom lachen, omdat je zo veel waarde hecht aan een auto
pi_77150379
Oh en ik wil ook wel de lánge krullen van FC Zelfs er met je handen doorheen woelen lijkt me fantastisch Maar dat staat zo stom. 'Mag ik even door je haar woelen alsjeblieft?'
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:40:57 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77150381
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:

Rot joh! Maar stiekem moet ik erom lachen, omdat je zo veel waarde hecht aan een auto
En nog wel een leasebak ook. Toch?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:41:43 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77150399
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik wil ook wel de lánge krullen van FC Zelfs er met je handen doorheen woelen lijkt me fantastisch Maar dat staat zo stom. 'Mag ik even door je haar woelen alsjeblieft?'
De laatste vrouw waar ik dat aan vroeg heeft intussen haar schaamhaar geschoren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77150435
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef borisz het volgende:
Spinazie door de aardappel(puree) mixen . Ik kreeg de spinazie niet goed er doorheen, heb nu geleerd hoe het wel moet .
Het ligt aan de spinazie. Spinazie is EVOL
pi_77150476
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef golfer het volgende:
En nog wel een leasebak ook. Toch?
Ja, inderdaad. Als ik kijk hoe mijn pa reageert als er een deuk of kras op zijn leasebak komt... Die klaagt alleen als je er niet comfortabel meer in kan rijden. Denk aan: total loss, raam kapot, lekke band ofzo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:44:40 #116
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77150493
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oe wat een tait! Ik zwaai je ffies uit met Xena de appelige poes en wens je een borsjtbeste week met veul vodka!

Lief!
pi_77150508
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
De laatste vrouw waar ik dat aan vroeg heeft intussen haar schaamhaar geschoren.
Nou iemand die mij vraagt om door mn krullen te woelen kan op 1 plek terecht. Op m'n hoofd dus
pi_77150553
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Bluezz het volgende:
SPOILER
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:48:20 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77150612
Ik hoef die appel ook ni meer
pi_77150629
Geef maar aan mij! Is goed voor mijn weerstand
pi_77150657
Oh en weg! Tot later!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:50:05 #122
55709 Stereotomy
pi_77150666
Bedankt vrouwen
Bedankt appels
Bedankt god
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:50:29 #123
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77150674
Niks vies aan hoor, wat mij betreft.
Bovendien was je een appeltje meestal even af toch?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:50:55 #124
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77150692
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt vrouwen
Bedankt appels
Bedankt god
Niks te danken namens alledrie.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:50:56 #125
55709 Stereotomy
pi_77150693
quote:
Udachi, dudeskaya!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 18:51:10 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77150698
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Duderella het volgende:
Dat dus
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:52:48 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77150752
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Duderella het volgende:
Hmm mij doe je er geen plezier mee, mja ik vind ´t ook smerig als mensen soms hun hele gezicht laten aflebberen door een hond
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:54:44 #128
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77150815
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hmm mij doe je er geen plezier mee, mja ik vind ´t ook smerig als mensen soms hun hele gezicht laten aflebberen door een hond
Nou nou. Denk om je bloedruk.
pi_77150849
quote:
Zoals de hondjes van je zus graag doen?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:55:48 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77150852
quote:

mja ik vind ´t ook smerig als mensen soms hun hele gezicht laten aflebberen door een hond
Dat vind ik ook smerig.
Zo'n appeltje kan ik nog wel hebben, want die wordt afgewassen of geschild voordat ie gegeten wordt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77150856
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is hoe dan ook behoorlijk aso om gewoon weg te rijden als je schade aan iemands auto maakt.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:55:58 #132
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77150862
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Udachi, dudeskaya!
Da! Da! Privet wodka!
pi_77150927
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Het is hoe dan ook behoorlijk aso om gewoon weg te rijden als je schade aan iemands auto maakt.
Het is ook erg aso
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:58:16 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77150952
quote:

Dat wel, ja.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77151165
Zeg Steer, dat Dude wat Russisch kan verbaasd me niet zo, maar spreek je wat Russisch of haal je alles door een vertaalprogramma?
pi_77151277
quote:

[..]

Oh bah ja En die appel ook, ieuw. Maar ik ben ook wel een klein beetje erg allergisch

Duderoosje, heel veel plezier in Moskou en StP! Leuk joh, ik benijd je
pi_77151426
quote:

[..]

pi_77151475
Ik had zulke lekkere ovenfrietjes gemaakt!! Had ook te weinig gemaakt, had nog wel meer opgekund

Dude, имейте потеху!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:14:30 #139
55709 Stereotomy
pi_77151502
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, dat Dude wat Russisch kan verbaasd me niet zo, maar spreek je wat Russisch of haal je alles door een vertaalprogramma?
Moya ex-devuschka iz Ukraini

Dudeskaya ne hovorit pa Ruski, niskolko!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:14:43 #140
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77151508
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik spreek geen woord Russisch! En ik denk dat steer zit te Babelfishen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:15:31 #141
55709 Stereotomy
pi_77151535
Babelfish translitereert niet, schattekes

heb dus 4 jaar relatie gehad met iemand die dat als moedertaal had he?
pi_77151557
Niet helemaal, want babelfish doet bij mij ook russische letters..

Maar z'n ex-nogwat komt blijkbaar uit Oekraïne
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:16:57 #143
55709 Stereotomy
pi_77151586
^^ chto ana hovorit
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:17:53 #144
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77151619
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
^^ chto ana hovorit
Da!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:20:14 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77151699
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is ook erg aso
Het is gewoon een kutstreek, ik zou er ook van balen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:21:11 #146
55709 Stereotomy
pi_77151735
Kost je mooi weer wat moeite om die auto weg te brengen, vervangende auto te rijden (al had DH wel een hele mooie de laatste keer )
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:21:28 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77151748
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zoals de hondjes van je zus graag doen?
Ja ieuw
pi_77151887
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Da!
Probeer dit eens: ЭСПРЕССО КАППУЧИНО БАР ?
Staat op mijn mok op het werk.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:27:26 #149
55709 Stereotomy
pi_77151974
SPOILER
pi_77152203
damz wat gaan jullie hard! nu finale van masterchef kijken met een slapende milou in mijn armen, wat een schatje is emily btw
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:34:36 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77152212
Russisch
pi_77152239
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Je mag best een keer door mijn haar woelen als het weer krult hoor
Das misschien het voordeel van bejaard zijn, dan durf je dat (ik word regelmatig door oudjes door m'n haar geaaid )

En die kat met die appel vind ik niet erg. Gezicht-lebberende honden daarentegen Maar honden stinken ook uit hun bek en katten alleen vlak na het eten
pi_77152256
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER
Wat dan weer niet heel verrassend is op een beker

Wij hadden echt zo'n pret daar in StP, met het ontcijferen van al die Engels/westerse woorden uit het Cyrillisch! Leuk!

Dat rechtse woord?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:36:27 #154
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77152291
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Probeer dit eens: ЭСПРЕССО КАППУЧИНО БАР ?
Staat op mijn mok op het werk.
O dat weet ik zo wel: espresso cappuccino bar
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:39:14 #155
55709 Stereotomy
pi_77152390
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dan weer niet heel verrassend is op een beker

Wij hadden echt zo'n pret daar in StP, met het ontcijferen van al die Engels/westerse woorden uit het Cyrillisch! Leuk!
[ afbeelding ]
Dat rechtse woord?

Die ballen in deze soep

Zelf zou ik niet alleen naar St. Petersburg durven. Ze zijn me iets te fanatiek tegen centraal aziatische mensen daar. Racisme viert hoogtij en wordt stiekem gedoogd door de overheid.
pi_77152592
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die ballen in deze soep

Zelf zou ik niet alleen naar St. Petersburg durven. Ze zijn me iets te fanatiek tegen centraal aziatische mensen daar. Racisme viert hoogtij en wordt stiekem gedoogd door de overheid.
Volgens mij komt dat woord nog uit het indisch ook! Althans, de Nederlandse variant. Internationale lui, die Russen!

Maar je hebt gelijk hoor, daar wordt ook echt voor gewaarschuwd Met mijn Arische voorkomen heb ik daar natuurlijk weing last van maar ik vind sowieso dat ongeveer alle russen er eng uitzien
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:50:23 #157
55709 Stereotomy
pi_77152901
Dat komt doordat de Russische jongens geen gel in hun haar hebben.

En Russische vrouwen zich kleden zoals HOE'AEN zich in Nederland en België zouden kleden, als die al niet Russische zijn

Mag wel even he, ongenuanceerd posten?
pi_77153102
Mijn russisch is wel roestig.... Maar pectopah kon ik nog begrijpen!

En Steer, wegens racisme daar mag je dat een keer posten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77154008
Zo, hond is ook weer terug van de kapper. Bijna allemaal weer geknipt dus dit weekend. Nu manlief nog sturen....

Ik heb net lekker bananenmilkshakes gemaakt met Bente en we gaan zometeen lekker hapjes snoepen op de bank (druifjes, kaasjes, olijfjes, chorizo etc.). Joepie! Popstars kijken! Kneuterig samen onder een dekentje....
pi_77154132
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Tezz het volgende:
Zo, hond is ook weer terug van de kapper. Bijna allemaal weer geknipt dus dit weekend. Nu manlief nog sturen....

Ik heb net lekker bananenmilkshakes gemaakt met Bente en we gaan zometeen lekker hapjes snoepen op de bank (druifjes, kaasjes, olijfjes, chorizo etc.). Joepie! Popstars kijken! Kneuterig samen onder een dekentje....
Leuk Tezz! Veel plezier!

En oh ja! Bij Russisch denk ik toch nog altijd aan 'A fish called Wanda'
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:21:22 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77154198
Lekker ouwelullen-tukkie na het eten gedaan.

Oh, en Dude...als ik je niet meer 'spreek' hier: een hele fijne en leuke reis en geniet ervan!
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:34:29 #162
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77154740
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die ballen in deze soep

Klopt. Wij hebben een donkere studente bij ons en hoewel ze goed zal worden 'beschermd' door de uitwisselingsfamilie, vind ik het toch wel een klein beetje eng.
pi_77154765
tezz dat klinkt geweldig, wilde ik ook met milou maar ze ligt al ruim een uur te slapen, niet wakker te houden die griet Dude, een fantastische trip toegewenst!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:35:59 #164
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77154809
Dank je wel golfer en SOL!
pi_77155064
1. Poes op tafel is vies
2. Poes die kopjes geeft aan een appel is daarom ook vies
3. Maar alles is afwasbaar toch
pi_77155103
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz dat klinkt geweldig, wilde ik ook met milou maar ze ligt al ruim een uur te slapen, niet wakker te houden die griet Dude, een fantastische trip toegewenst!
sol watskebeurt dat je ineens niet meer gaat mieteren??
pi_77155104
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef Duderella het volgende:
Dank je wel golfer en SOL!
shocking btw om te lezen dat de mensen daar zo racistisch zijn...
pi_77155111
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kost je mooi weer wat moeite om die auto weg te brengen, vervangende auto te rijden (al had DH wel een hele mooie de laatste keer )
Vorige keer een nieuwe Golf turbo met DSG
pi_77155204
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Tezz het volgende:

Awwww sweet memories, soms zou ik de tijd wel eens terug willen draaien
pi_77155265
Waarom bewegen de letters?

En wat de hell is DSG
pi_77155307
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Proost Lein?
pi_77155364
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
1. Poes op tafel is vies
kon de foto helaas niet zien Afgezegd om privé-redenen, wil er verder niet op ingaan. Ik zit hier btw gewoon rauwe zuurkool te snoepen, hoe fout is dat
pi_77155376
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

shocking btw om te lezen dat de mensen daar zo racistisch zijn...
Imho zijn de aziaten daar zoiets als gastarbeiders hier.
En ik kan me ook nog indenken dat anders uitziende mensen misschien verdacht worden van terrorisme, wegens verweg deelrepublieken.

Natuurlijk ben ik het er niet mee eens. Maar als een land niet altijd weet waar het heenmoet, is het makkelijk om het ergens op af te reageren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77155477
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:

En wat de hell is DSG
http://nl.wikipedia.org/wiki/DSG
pi_77155740
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Awwww sweet memories, soms zou ik de tijd wel eens terug willen draaien
ga je t weekend nog naar kleinzoon bluez? oh en morgen moet het droog blijven! gaan picknik doen op het strand Ik maak diverse verschillende belegde broodjes, maak een verse fruitmix met oa mineola en appel, warme chocomel in de thermoskan en verse jus d'orange
pi_77155896
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ga je t weekend nog naar kleinzoon bluez? oh en morgen moet het droog blijven! gaan picknik doen op het strand Ik maak diverse verschillende belegde broodjes, maak een verse fruitmix met oa mineola en appel, warme chocomel in de thermoskan en verse jus d'orange
Wat leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:02:29 #177
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77156040
quote:

[..]

Koud!
pi_77156392
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Duderella het volgende:

[..]

Koud!
ja Maar ik wil zo graag naar de zee kwestie van veel warme kleding Jij hebt het straks veel kouder btw
pi_77156718
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ja Maar ik wil zo graag naar de zee kwestie van veel warme kleding Jij hebt het straks veel kouder btw
Koud kan je je gewoon op kleden idd, regen is vervelender!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77157829
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77158051
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Koud kan je je gewoon op kleden idd, regen is vervelender!
Daarom moet het droog blijven
pi_77158123
quote:

Klinkt gezellig maar pak je goed in !
Ja we gaan zondag even house & kroost warming doen Morgen even wat leuks kopen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 januari 2010 @ 21:53:46 #183
22592 crew  Ole
pi_77158415
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.

Hehehe, nostalgie.....
Blijft een geweldig topic
pi_77158538
Lijkt me zo leuk Bluezz, kroost dat op hun plek is! Veel plezier alvast!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77158734
wat heerlijk zeg bluez Waar wonen ze ergens in rijswijk? ik ben dol op oud-rijswijk Ik ga zo een topic openen in K&W...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:03:49 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77158871
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
1. Poes op tafel is vies
Het trekt er helemaal in Bluezz
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:04:34 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77158904
quote:
Daar heb je ook niks aan met 250 pk
pi_77159395
Helaas zat dat er niet in
pi_77159420
Pffff... of je hebt smetvrees.........
Ik niet. Anders zou ik thuishulp hebben.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77160133
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef kaasplankje het volgende:

Ok ok ik gooi het appeltje wel weg
pi_77160196
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
wat heerlijk zeg bluez Waar wonen ze ergens in rijswijk? ik ben dol op oud-rijswijk Ik ga zo een topic openen in K&W...
Burgemeester Elsenlaan, met die tram in het midden Niet echt pittoresk
pi_77160232
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef kaasplankje het volgende:

Trouwens, wát trekt er helemaal in?
Het snot? De kwijl?

vrijdag 22 januari 2010 @ 22:35:07 #193
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77160383
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Trouwens, wát trekt er helemaal in?
Het snot? De kwijl?

Kattensnot

Eens in de zoveel tijd ga ik weer eens met het wonderdoekje op kathoogte door het huis om alle snotjes van de deuren te poetsen.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

True!
Mijn koffer wilde niet eens, dicht, terwijl ik helemaal niet zoveel heb meegenomen. Maar het is allemaal winterkleding.

Gelukkig is Arty getalenteerd kofferpakker. Maar hoe dat moet op de terugreis? Alle kleding maar aandoen, denk ik.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:38:57 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77160566
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:

Maar hoe dat moet op de terugreis? Alle kleding maar aandoen, denk ik.
Ja, wat moet je dan met al die nertsjassen en mutsen die je daar gaat kopen?
Of een koffer erbij?
Poef.....gone! ©golfer
pi_77160682
quote:

Kattensnot

Eens in de zoveel tijd ga ik weer eens met het wonderdoekje op kathoogte door het huis om alle snotjes van de deuren te poetsen.

True!
Mijn koffer wilde niet eens, dicht, terwijl ik helemaal niet zoveel heb meegenomen. Maar het is allemaal winterkleding.

Gelukkig is Arty getalenteerd kofferpakker. Maar hoe dat moet op de terugreis? Alle kleding maar aandoen, denk ik.
Dat kattenluikje van ons ook vol met KATTENSNOT HOOR JE PLENK SMEUIIGE LIEVE SKATTIGE KATZENSNOTZ

Dude veel pakplezier en ga je nog een tukje proberen te doen of ga je een nightshiftje doen?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:41:57 #196
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77160726
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, wat moet je dan met al die nertsjassen en mutsen die je daar gaat kopen?
Of een koffer erbij?
Ik kan een paar cadeautjes voor de Russen lossen, dus dan kan er weer kaviaar in de koffer.

De wodka's (gewone + peperwodka) van vorig jaar staan nog nagenoeg onaangebroken, dus dat sla ik mooi over. En tweedehands jassen of mutsen draag ik niet (ik ben lid van de Partijvoor de Dieren. Dan word ik geroyeerd. )
pi_77160749
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Burgemeester Elsenlaan, met die tram in het midden Niet echt pittoresk
klinkt als nieuw-rijswijk bij de bogaard of het deel van oud-rijswijk waar je liever niet wilt wonen (kant van den haag, tegen laakhaven aan)
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:43:40 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77160810
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Duderella het volgende:
En tweedehands jassen of mutsen draag ik niet (ik ben lid van de Partijvoor de Dieren. Dan word ik geroyeerd. )
Jammer. Ik had je graag met een spuitbus verf willen besprayen in een bontjas.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:44:03 #199
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77160827
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat kattenluikje van ons ook vol met KATTENSNOT HOOR JE PLENK SMEUIIGE LIEVE SKATTIGE KATZENSNOTZ

Dude veel pakplezier en ga je nog een tukje proberen te doen of ga je een nightshiftje doen?
Oh ja, het kattenluikje. Dat plakt dan zo lekker van alle SNNNNNOTTTT! Dan hoor je SSSLLLLLSHHHHH*pok* en dan springt hij open. Helemaal vastgekleefd.

Got to love it!

P.S: ja ik moet eigenlijk gaan slapen zo. Geen zin.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:44:37 #200
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77160852
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammer. Ik had je graag met een spuitbus verf willen besprayen in een bontjas.
Ja geil!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:47:23 #201
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77160973
Hè get ik mis Arty nou al. Wordt nog wat.
Ik kon vroegah rustig in mijn dooie uppie door Australië trekken, mar nu is negen dagen Moskou al een klein drama in mijn hoofd.

Mannen.
pi_77160975
quote:

[..]

Kattensnot

[..]

True!

je mot toch ruimte creëren voor al die flessen wodka
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:02 #203
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77161009
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

je mot toch ruimte creëren voor al die flessen wodka
Nee, kaviaar!

(Niet in flessen)
pi_77161082
Gewoon packen zoals voor Australie. Niks teveel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:52:14 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77161229
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Ik kon vroegah rustig in mijn dooie uppie door Australië trekken, mar nu is negen dagen Moskou al een klein drama in mijn hoofd.

Mannen.
Ach gossie. Nou we zullen hem in de gaten houden hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77161560
Mannen??? Nee hoor. Jij.
Maar we letten op hem hoor!

Dude: Kaviaar kan echt niet meer! Das een haske foute etensdinges!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77161588
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:

klinkt als nieuw-rijswijk bij de bogaard of het deel van oud-rijswijk waar je liever niet wilt wonen (kant van den haag, tegen laakhaven aan)
Vlakbij iets wat het rijswijkse bos heet en de naald staat
pi_77161622
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:

Mannen.
Ja
SPOILER
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:01:01 #209
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77161694
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Mannen??? Nee hoor. Jij.
Maar we letten op hem hoor!

Dude: Kaviaar kan echt niet meer! Das een haske foute etensdinges!
Ja I know, I know.

En de zwarte (de echte dus) is al nauwelijks meer te krijgen in Moskou. De verkoop is officieel verboden. Maar ik neem wel een lading zalmeitjes en dergelijke mee naar huis hoor.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:05:05 #210
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77161873
Duderelle en Mr hele fijne vakantie
Tis daar wel koud zeg !!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77162065
ik ga dit weekend met electriciteit stoeien, lang niet zo spannend als naar rusland gaan en eitjes scoren natuurlijk, maar ik vind het eng
pi_77162070
Ik ga weer!
Trusten iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:10:11 #213
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77162104
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga weer!
Trusten iedereen!
Slaap lekker Krakje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77162164
SOL: electriciteit is niet eng. Maar best wel stoer! Gewoon de hoofd plug eruit en dan kan je alles!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77162382
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
SOL: electriciteit is niet eng. Maar best wel stoer! Gewoon de hoofd plug eruit en dan kan je alles!
Dan moet je natuurlijk wel weten wat de hoofdplug is Ben echt een kneus met dat soort dingen, het topic in K&W helpt gelukkig wel, lolz. Slaap ze!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:19:58 #216
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77162506
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dan moet je natuurlijk wel weten wat de hoofdplug is Ben echt een kneus met dat soort dingen, het topic in K&W helpt gelukkig wel, lolz. Slaap ze!
Wil al zeggen.. wel de stroom eraf halen he
Anders auw !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77162550
wat is benicio del toro, toch een geyle vent (of hoe je zijn naam ook schrijft)
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:22:17 #218
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77162599
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef MissHobje het volgende:
Duderelle en Mr hele fijne vakantie
Tis daar wel koud zeg !!!
De mister heeft een rotleven zonder mij, geen vakantie!
pi_77162745
Veel plezier alvast Dude
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:27:04 #220
55709 Stereotomy
pi_77162776
Veel plezier Dude en doe de groeten aan Derk.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:35:58 #221
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77163067
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier Dude en doe de groeten aan Derk.
Donderdag.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:38:13 #222
55709 Stereotomy
pi_77163146
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:

[..]

Donderdag.
Van die gekke Aziaat bij Sanoma
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:38:51 #223
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77163164
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van die gekke Aziaat bij Sanoma
O je kent hem echt!

Moet ik hem daadwerkelijk je groet overbrengen?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:40:15 #224
55709 Stereotomy
pi_77163223
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Duderella het volgende:

[..]

O je kent hem echt!

Moet ik hem daadwerkelijk je groet overbrengen?
Heb hem maar 1x ontmoet, was maar enkele maanden daar. Denk niet dat 'ie mij nog kent.

Ik hou de deur op een kier open dat ik daar na mijn afstuderen nog eens terug kon keren, dus doe maar niet.

anders is het een beetje groupie achtig, wat het toch al was
pi_77163367
Ik kom even opbiechten dat ik plots fan ben geworden van Jack. Wat een man, wat een man. Ik droom van Jack. Ik schreeuw zijn naam tijdens het liefdesspel. Oh Jack
SPOILER
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:44:02 #226
55709 Stereotomy
pi_77163387
Jack gebruikt ook een Palm
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:44:32 #227
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77163415
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb hem maar 1x ontmoet, was maar enkele maanden daar. Denk niet dat 'ie mij nog kent.

Ik hou de deur op een kier open dat ik daar na mijn afstuderen nog eens terug kon keren, dus doe maar niet.

anders is het een beetje groupie achtig, wat het toch al was
We willen geen Euc_ effect natuurlijk. "Eh... wie?"

Maar ik zit wel te prakizeren hoe jouw vakgebied in zijn wereld past...? Leg eens uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 23:45:08 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77163439
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom even opbiechten dat ik plots fan ben geworden van Jack. Wat een man, wat een man. Ik droom van Jack. Ik schreeuw zijn naam tijdens het liefdesspel. Oh Jack
SPOILER
Ik heb ooit 24 seizoen 1 gekeken, misschien seizoen 2 eens downloaden
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:51:21 #229
55709 Stereotomy
pi_77163622
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

We willen geen Euc_ effect natuurlijk. "Eh... wie?"

Maar ik zit wel te prakizeren hoe jouw vakgebied in zijn wereld past...? Leg eens uit?

Ik PM wel ff.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:53:20 #230
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77163678
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik PM wel ff.
Ja doe.
pi_77163759
Jack! Derk! Ow dude als je Derk spreekt zeg dan ff dat deze look/bril hem beter staat
pi_77163775
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

Ik PM wel ff.
Ik wil ook
pi_77163794
Mensen, voor de liefhebbers zijn er morgen in het Paard-cafe ( http://www.paardcafe.nl ) 11 leuke bands te zien van 14:30 - 00:00 uur. Mijn gewaardeerde collega's van 3voor12 vonden dat we ook wat moesten doen voor Haiti dus bij deze: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43015030

Als je niet voor Haiti wilt komen, kom dan voor de bands. Als je daar niet voor wilt komen.....kom dan voor mij Ik ben er nl. ook Zoek iemand die er zo uitziet

maar dan zonder dat witte ding, petje en met een grote kale plek bovenop zijn kop...vermoedelijk rondhangend in goed gesprek met de bardames en een camera van het merk Canon bij de hand om heel snel een tof shot te kunnen maken en dan door te ouwehoeren met de bardame

Kortom: het wordt morgen een geweldige dag. Komt allen kijken

/einde enthousiaste oproep
pi_77163803
pi_77163824
Kut P

Zijn er ook paarden ? En waar is das?
pi_77163842
Oh DH, daar ben ik zondag dan weer in de buurt
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:59:00 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77163861
Derk ken ik ook, maar Derk kent mij waarschijnlijk ook niet meer.
En mijn ex-business en de zijne kruisden elkaars pad wel regelmatig.

De enige die ik uit zijn Nieuwe Revu-tijd nog wel eens de laatste jaren zag en waarmee ik regelmatig samen golfde is nu getrouwd met Nina Brink.
de kenners weten nu over wie ik het heb
Poef.....gone! ©golfer
pi_77163865
Ja 4 op een rij not zeker weer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:59:20 #239
55709 Stereotomy
pi_77163874
Marco van Basten?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:59:50 #240
55709 Stereotomy
pi_77163895
Wat een snob is Derk toch! Hij kent niemand meer! Hij lijkt Sunny wel!
pi_77163916
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Derk ken ik ook, maar Derk kent mij waarschijnlijk ook niet meer.
En mijn ex-business en de zijne kruisden elkaars pad wel regelmatig.

De enige die ik uit zijn Nieuwe Revu-tijd nog wel eens de laatste jaren zag en waarmee ik regelmatig samen golfde is nu getrouwd met Nina Brink.
Noem je dit golfen?

(hint voor steer)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 januari 2010 @ 00:01:39 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77163966
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Die heeft een klap van de breekijzer gehad.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:02:16 #243
55709 Stereotomy
pi_77163996
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik wil ook
Ik vertel het wel bij de Hoge T.
pi_77164054
ik heb een beetje veel vakantieuren geloof ik heb er 303 staan, contract van 16 u p/w
pi_77164084
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Kut P

Zijn er ook paarden ? En waar is das?
Kut P? Tsk...die heb ik heul niet hoor
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:04:55 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77164091
We gaan weer verder met de vrouwenfilm Bride Flight, dus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77164098
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een beetje veel vakantieuren geloof ik heb er 303 staan, contract van 16 u p/w
Tijd voor vakantie 20 weken ongeveer
pi_77164158
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
En waar gaat de reis naar toe?
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:

Ik vertel het wel bij de Hoge T.
Kom je ook in het chardonnayhoekje dan?
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef PdeHoog het volgende:

Kut P? Tsk...die heb ik heul niet hoor
Er zat een komma, ergens
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
We gaan weer verder met de vrouwenfilm Bride Flight, dus.
Kom daaaaaaaaaan
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:06:35 #249
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77164168
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Jack! Derk! Ow dude als je Derk spreekt zeg dan ff dat deze look/bril hem beter staat
Ja, hij is wel opgeknapt hè?
pi_77164180
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Er zat een komma, ergens
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:08:40 #251
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77164240
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
pi_77164269
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tijd voor vakantie 20 weken ongeveer
ja nouja ik kan ook een deel laten uitbetalen en van dat geld op vakantie en dus het andere deel opnemen
pi_77164313
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja nouja ik kan ook een deel laten uitbetalen en van dat geld op vakantie en dus het andere deel opnemen
Goed idee 5 weken vrij, 15 uit laten betalen en dan een maandje Frankrijk of zo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:10:50 #254
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77164319
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een snob is Derk toch! Hij kent niemand meer! Hij lijkt Sunny wel!
Volgens mij ís sun gewoon Derk.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:12:46 #255
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77164382
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Marco van Basten?
Dat is bijna een net zo geloofwaardige match (nee het is niet om het geld hoor!) met Nina Brink als de man in kwestie.
pi_77164726
ik ga lekker slapen, morgenochtend het eten voor de picknik maken en dan heerlijk naar het strand Dude, a safe trip en genietze
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:27:03 #257
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77164900
Tha SOL en jij een heel plezierige picknick! Zonder regen!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:42:11 #258
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77165439
Apie, en over een uur of 4,5 de auto in.
Bye allen, behave.

pi_77165456
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:

[..]

Volgens mij ís sun gewoon Derk.

wie is Derk in vredesnaam??
pi_77165472
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:42 schreef Duderella het volgende:
Apie, en over een uur of 4,5 de auto in.
Bye allen, behave.

have fun!!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:43:52 #261
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77165496
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

wie is Derk in vredesnaam??
I Know Nóthing!!!
pi_77165654
milou net wakker: zo! jij even lezen voor mij mama, ik ga even wicky pakken en ik dan terugkomen oh en beer wil ook verhaal horen jah! Ondertussen geef ik haar toestemming om een boek uit te zoeken en ze komt huilend terug, ze kon het juiste boek niet vinden En nu heb ik ruzie met Milou over een beer, ik wil het beest niet naast me!
pi_77165695
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

I Know Nóthing!!!
Welles! You DO know thing!
pi_77165735
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

I Know Nóthing!!!
derk sauer neem ik aan?
pi_77166992
Dude is aapjes kijken, hopelijk blijft er nog wat over van die artyshock
Als je dit nog leest straks dude, save trip and we do not behave
pi_77167144
Wetenschappelijk onderzoek heef aangetoond dat name dropping je minder populair maakt bij andere mensen

(who the f is derk? )
pi_77167724
derk sauer, isa! en nu echt slapen, ik heb milou voorgelezen uit pluk. Mammie, wij ook wonen in flat maar wij niette een rote takelautow.
pi_77168067
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek heef aangetoond dat name dropping je minder populair maakt bij andere mensen

(who the f is derk? )
Ik heb dude vorig tripje naar moskou al om haar oren geslagen met name dropping, maar voor derk bolt maak ik graag een uitzondering

Bride flight gezien, duurde net iets te lang maar wel een mooie film.
Nu op 3 live muziek voor Haiti. Stevie Wonder
pi_77168187
Herstel het is praise the lord en have mercy voor de Haiti slachtoffers...too much 4me.
pi_77168646
net thuis van werk etentje van de mr. Na t eten nog de kroeg in met zijn baas en diens vrouw. Nu moe . Trusten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 23 januari 2010 @ 04:59:17 #271
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77169487
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 02:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb dude vorig tripje naar moskou al om haar oren geslagen met name dropping, maar voor derk bolt maak ik graag een uitzondering

Bride flight gezien, duurde net iets te lang maar wel een mooie film.
Nu op 3 live muziek voor Haiti. Stevie Wonder
Ik durfde dit jaar al niets meer te vertellen over wat we gaan doen.

Maar nu begon steer! Ik heb expres niks gezegd.

Dag allemaal! Tot over een weekie!
pi_77169937
morning.... gaap enzo
pi_77169964
Goedemorgen! Ook een gaaaaaaaaaaap hier. Ik had wel wat langer willen slapen, maar hondje stond beneden tegen de deur te tikken (als in; 'kom nu baasje, ik moet echt heeeeel nodig plassen' . Zucht. Dan maar opstaan....
pi_77170034
mogge.. hier ook een (te) vroege vogel.. Ga zo op pad met de natuurfotografen. Ben benieuwd, licht is niet echt top, maar misschien valt er nog iets moois te schieten.
pi_77170088
Ik ga lekker even douchen zometeen en een lekker relaxdagje houden. Beetje opruimen in huis en nog een enkele boodschap. Dan lekker koken en verder niet heel veel meer spannends doen vandaag.....
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:56:32 #276
55709 Stereotomy
pi_77170135
Studeren

Maar wel voor mijn doen vroeg op in weekend
pi_77170179
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:56 schreef Stereotomy het volgende:
Studeren

Maar wel voor mijn doen vroeg op in weekend
100 punten Steer!
pi_77170285
goeiemorgen, pff te vroeg wakker na gisteravond. . Maar goed t was wel gezellig nu eens douchen en dan de hele dag onderweg, bleh
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77170439
ik was nog ff terug naar bed gegaan, nu een stuk fitter wakker Way to go Steer
pi_77170499
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik was nog ff terug naar bed gegaan, nu een stuk fitter wakker Way to go Steer
Have fun straks op het strand en zo Hier net wakker Nu eens ff bij elkaar gaan grijpen wat ik nodig heb vandaag
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 januari 2010 @ 09:53:22 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77170548
Mogge

Ik ga zo maar eens wat literatuur verzamelen voor mijn paper.
pi_77170685
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Have fun straks op het strand en zo Hier net wakker Nu eens ff bij elkaar gaan grijpen wat ik nodig heb vandaag
het is wel druilerig weer hoor, hopelijk trekt het straks wat bij. wat ga jij doen dan?
pi_77170780
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

het is wel druilerig weer hoor, hopelijk trekt het straks wat bij. wat ga jij doen dan?
Ik ga vanaf 12:30 in het Paardcafe rondhangen om bij een benefietdag van 3voor12 voor Haiti te fotograferen Van 12:30 tot 00:00 dus Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
pi_77171152
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ga vanaf 12:30 in het Paardcafe rondhangen om bij een benefietdag van 3voor12 voor Haiti te fotograferen Van 12:30 tot 00:00 dus Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
ohja dat zei je gister idd, wel leuke opdracht, have fun!
pi_77172260
Bontmutsen
pi_77172315
m ogge, kutnacht gehad
pi_77173501
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef Mirjam het volgende:
m ogge, kutnacht gehad
Klote is dat

Wij veel te laat naar bed, was weer te gezellig en dan gaat om half 10 de voordeurbel
pi_77173738
oh balen mirjam, en bluez btw ook Ik hoef alleen nog de sinaasappels te persen en dan klaar voor vertrek
pi_77173814
Waarheen SOL?
sleutels trouwens alweer gevonden?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 januari 2010 @ 13:02:46 #290
22592 crew  Ole
pi_77173865
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Klote is dat

Wij veel te laat naar bed, was weer te gezellig en dan gaat om half 10 de voordeurbel
Die doet het bij mij expres niet meer. Werd veel te vaak wakkergebeld 's ochtends voor een pakketje voor één van de buren. Of door dronken gasten die het leuk vinden om 4 uur 'snachts aan te bellen.
Bekenden weten dat ze moeten kloppen.

Wel telefoontje van Scharrel gemist.. hed mijn telefoon nog op stil staan.
Nou ja, die zie ik vanavond wel
pi_77173990
Wij gaan vanavond gourmetten! Dat is echt jaren geleden zeg........ Wel leuk weer een keertje! Heb net al biefstuk en varkenshaas staan te snijden. Nog even wat kip marineren en wat chipolataworstjes denk ik.

En nu mijn groentelade eens plunderen.....
pi_77174024
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:02 schreef Ole het volgende:

Die doet het bij mij expres niet meer. Werd veel te vaak wakkergebeld 's ochtends voor een pakketje voor één van de buren. Of door dronken gasten die het leuk vinden om 4 uur 'snachts aan te bellen.
Bekenden weten dat ze moeten kloppen.

Dat horen wij nooit 2 hoog als iemand op de deur klopt
Het was wel een pakket voor ons, voor golfer eigenlijk, zijn 'molenmes'
pi_77174085
Ik loop gister de deur uit om naar mijn ouders te wandelen, zie ik een bus van DHL de straat in komen. En ik dacht nog: leuk! Pakketje! Jammer dat ze bij mij nou nooit eens iets afgeven, ik neem alleen maar pakketjes voor de buren aan........

En jawel hoor. Ik kom thuis, moest die DHL-knakker dus wel bij mij zijn. Bleek een spel te zijn wat ik rond sinterklaas had besteld bij Hasbro, maar wat wegens leverproblemen vertraging had opgelopen. Kut. Hoop dat ze vandaag nog terug komen...
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 januari 2010 @ 13:12:44 #294
22592 crew  Ole
pi_77174111
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat horen wij nooit 2 hoog als iemand op de deur klopt
Het was wel een pakket voor ons, voor golfer eigenlijk, zijn 'molenmes'
Oh als het pakket voor jezelf is is het minder erg
Hoef je niet meer uren thuis te zitten wachten tot het pakketje er eindelijk is
pi_77174169
Nee dat is waar, maar wij zijn op zaterdag erg van het uitslapen, maar dit is dan niet zo heel erg

Tezz, lag er geen briefje? Dan komt ie ws vanmiddag nog wel een keer!

Straks boodschappen en iets leuks kopen voor het nieuwe huis van kroost waar we morgen een kijkje gaan nemen
pi_77174363
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Waarheen SOL?
sleutels trouwens alweer gevonden?
kijkduin, picknick op het strand IK zal morgen even voor je kijken.
pi_77175204
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Nee dat is waar, maar wij zijn op zaterdag erg van het uitslapen, maar dit is dan niet zo heel erg

Tezz, lag er geen briefje? Dan komt ie ws vanmiddag nog wel een keer!

Straks boodschappen en iets leuks kopen voor het nieuwe huis van kroost waar we morgen een kijkje gaan nemen
ja er lag een briefje! Daardoor wist ik natuurlijk dat het voor mij was.......

@SOL: veel plezier! Doe de zee de groeten van me.....
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:09:16 #298
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77177109
Hoi allemaal

Ik maak een stoofschotel mediterranee vandaag en gulder?
pi_77177675
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Vertel, wie is de scharrel? We roddelen hier graag.

Heb net bij de slager biefstukjes gehad, serrano-ham en goede kipfilet.

Frank en Frey
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:32:29 #300
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77177867
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:25 schreef Den_Haag het volgende:

Vertel, wie is de scharrel? We roddelen hier graag.
D_H is ook niet meer wattem geweest is
pi_77177982
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

D_H is ook niet meer wattem geweest is
kan natuurlijk ook een tactische opmerking zijn he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')