abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:11:14 #1
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133127
euhm ja dit dus
Poste hem ineens vol ! (meestal is het door het slotje maar nu niet )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77133153
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77133171
maarrem waarom komt sol nou niet naar de meet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77133173
Haha, idd!

Ik wil iets lekkers eten vanavond, maar niet uren in de keuken staan.. En ik heb nog roseval-aardappeltjes die nu wel even op moeten.. dus die wil ik in de oven met kruidjes en olie.. FF zien wat daar dan bij moet..
pi_77133196
Stukje vis uit de oven?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:13:43 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133209
Had ik neuzelen in de TT moeten zetten ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:14:27 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77133226
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Stukje vis uit de oven?
Of zoals wij gisteren een balletje gehakt en broccoli met sausje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77133229
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef MissHobje het volgende:
Had ik neuzelen in de TT moeten zetten ?
Voor de vis?
pi_77133265
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Of zoals wij gisteren een balletje gehakt en broccoli met sausje
Vorige week heb ik nog gehaktbal gemaakt!

Vis is ook wel een lekker idee Al wordt meestal blijer van gehakt dan van vis
Dan moet het wel weer een originele gehaktbal worden
pi_77133408
Ja, nu kan ik wel in de SC
pi_77134150
gisteren had ik lekker gekookt! rauwe bietjes geschild, in gelijke stukjes gesneden, in de oven op 200 graden 3 kwartier met geplette knoflook (veel) rozemarijn, peper, zout en olie. Met zilverfolie erop. Na 3 kwartier, of als ze zacht zijn, folie eraf, besprenkelen met lekkere balsamico, en weer de oven in. een half uur, halverwege even omdraaien, weer balsamico erop en eruit halen als ze een beetje gekarameliseerd zijn. En dan die mengen met jonge blaadjes sla, geitenkaas erover en wat olie en klaar. Zalig!

Oh trouwens, alleen thuis zijn is soms erg leuk.. beetje meegalmen met muziek enzo Ik kan echt niet zingen maar als je alleen bent lijkt het soms best wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77134176
Goeiemorgen Vanmorgen op kantoor eerst 2,5 uur moeten ouwehoeren En dat met slechts 2 bakken koffie op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77134882
Over goede doelen gesproken, kwam net iemand langs die van de Vlaamse kika is zeg maar. Kindjes vermaken als ze chemo hebben en als ze langer ziek zijn wat leuke uitjes regelen enzo, dat vind ik nou een goed doel geef ik graag geld aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:38:52 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77135981
Wat betreft de TT ga ik voor koken en nog veel meer. De rest is nu even niet van toepassing op mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77136597
neuzelen van de zalm?

Ik moet nog even nadenken over het eten van vanavond
Heeft iemand een idee wat je met een kiprollade kan behalve opeten met groente en aardappelen? Ik heb er namelijk 3!!!! gekregen.

En hoe en hoelang braad je zo'n ding?
pi_77136705
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
Over goede doelen gesproken, kwam net iemand langs die van de Vlaamse kika is zeg maar. Kindjes vermaken als ze chemo hebben en als ze langer ziek zijn wat leuke uitjes regelen enzo, dat vind ik nou een goed doel geef ik graag geld aan.
Ik heb daar juist weer niets mee. Zeker, het is lief dat ze het doen, maar kan dat niet als vrijwilligerswerk? Ik geef liever aan de kankerstichting voor onderzoek. Of aan ontwikkeling/scholing voor kindjes in derde-wereldlanden. Entertainment voor zieke kinderen lijkt mij zo'n lage prioriteit hebben!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 januari 2010 @ 13:15:29 #17
22592 crew  Ole
pi_77137342
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
neuzelen van de zalm?

Ik moet nog even nadenken over het eten van vanavond
Heeft iemand een idee wat je met een kiprollade kan behalve opeten met groente en aardappelen? Ik heb er namelijk 3!!!! gekregen.

Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77137681
Ik heb nog niet veel nuttigs gedaan!
Nouja, wel nuttig, niet voor school
Hele morgen al bezig met de site en filmpjes voor de campagne van en de partij

Maar nu vind ik m weer mooi! Tijd voor eten!
pi_77138144
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Koud laten worden en op brood doen, of een salade maken.
mja, 3 kiprollades op brood is ook weer zo wat

Mijn plan was: nummer 1 braden, eten met aardapp. en groente en wat overblijft op brood.

Dan heb ik er nog twee over
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:37:56 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77138231
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef freecell het volgende:

Dan heb ik er nog twee over
Naar een dierenasiel brengen als extra voer voor de beestjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77138253
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef DarkElf het volgende:
gisteren had ik lekker gekookt! rauwe bietjes geschild, in gelijke stukjes gesneden, in de oven op 200 graden 3 kwartier met geplette knoflook (veel) rozemarijn, peper, zout en olie. Met zilverfolie erop. Na 3 kwartier, of als ze zacht zijn, folie eraf, besprenkelen met lekkere balsamico, en weer de oven in. een half uur, halverwege even omdraaien, weer balsamico erop en eruit halen als ze een beetje gekarameliseerd zijn. En dan die mengen met jonge blaadjes sla, geitenkaas erover en wat olie en klaar. Zalig!

Oh trouwens, alleen thuis zijn is soms erg leuk.. beetje meegalmen met muziek enzo Ik kan echt niet zingen maar als je alleen bent lijkt het soms best wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bietjes klinken heerlijk, DE! Ook eens proberen

En ik zing erg graag mee met Abba Heel erg meezingbare muziek

Goedemorgen allemaal! Vandaag ga ik lasagna maken en aangezien die altijd mislukt (lees: te waterig) ga ik alle tips gebruiken die jullie hebben en die ik in cul al ben tegengekomen (tot nu toe: geen extra groente zoals veel paprika's toevoegen, pasta voorkoken, geraspte wortel in gerecht doen, dunne laagjes maken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77138278
Kiprollade braden en in diepvries doen? Die nieuwe?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77138367
Ik doe lasagne gewoon ordinair met een pakje En da's lekker!
pi_77138476
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef LieLie het volgende:
Ik doe lasagne gewoon ordinair met een pakje En da's lekker!
vind ik niet.

Ik heb een jaar geleden in Oostenrijk van die heerlijke geniale dikke lasagna gehad. En ik wil dat namaken!
pi_77138498
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Kiprollade braden en in diepvries doen? Die nieuwe?
Ze liggen nu alledrie in de vriezer Maar ze blijven natuurlijk niet oneindig goed daar.

Zonet bij de winkel, vrouw van 35 oid met een peutertje. Kijkt naar mij, kijkt naar Leander, trekt wenkbrauw op...
'zo, daar zit ook niet veel tussen als de tweede geboren is hè?'
En dan echt op zo'n misprijzend toontje.

geniaal
pi_77138520
En hoe krijg je zo'n gevaarte dooi? Dat gaat me niet meer lukken voor vanavond sowieso
pi_77138579
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
En hoe krijg je zo'n gevaarte dooi? Dat gaat me niet meer lukken voor vanavond sowieso
en in de magnetron ontdooien wordt altijd zo smerig

Gewoon maar gaan braden oid en dan wat langer op zacht vuur? Ik heb geen idee

En sinds wanneer moet er veel tijd tussen kinderen zitten?
pi_77138627
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en in de magnetron ontdooien wordt altijd zo smerig

Gewoon maar gaan braden oid en dan wat langer op zacht vuur? Ik heb geen idee

En sinds wanneer moet er veel tijd tussen kinderen zitten?
9 maanden op, 9 maanden af wordt als minimum dor medici aangeraden toch?
Precies gelukt

'gewoon braden' klinkt simpeler dan het is geloof ik
pi_77138638
Hoi!

Zo, hond heb ik net ook naar de kapper gestuurd. Ik ben dus een middagje hondloos... raar hoor! Zo zonder dat beestje hier aan mijn voeten!

Ik ga maar eens even genieten van mijn vrije middag en ergens koffie leuten of zo....

@DE: abba is mij 'opgedrongen' door mijn man (een grote fan), maar ik vind het stiekem ook heerlijk!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77138711
Over kapper en anderen sturen gesproken....

Ik ga zo denk ik even met Leandertje heen, die heeft nu een soort statische mat
Ok, wie leent me even oordopjes
pi_77138758
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef freecell het volgende:
9 maanden op, 9 maanden af wordt als minimum dor medici aangeraden toch?
Precies gelukt
onder die 9 maanden wordt het te druk in je buik, heus

Succes met Leander en anders moet hij maar lang haar krijgen hoor! Heeft papa ook
pi_77138864
Ik heb wel vaak kleintjes horen gillen bij de kapper. Zielig is dat..... MIsschien denken die ukken dat er een stukje van hunzelf wordt weggeknipt of zo....
Succes Freecell!
pi_77138871
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

onder die 9 maanden wordt het te druk in je buik, heus

Succes met Leander en anders moet hij maar lang haar krijgen hoor! Heeft papa ook
Die heeft net zo'n hekel aan de kapper inderdaad. En di moet ook net zo nodig wél naar de kapper toe
pi_77138927
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Die heeft net zo'n hekel aan de kapper inderdaad. En di moet ook net zo nodig wél naar de kapper toe
Ik heb ook een man die 'bang' is voor de kapper. Hij heeft een flinke bos krullen, dus af en toe moet daar echt wel een schaar doorheen. Maar hijzelf wil ze het liefste lang......... Ikke niet, dan krijgt ie van die 'Dagobert Duck'-flosjes in zijn nek en dat is lelijk.... (maar ja, ik mag niets meer zeggen sinds ik zelf met praktisch kort haar terug kwam van de kapper geheel tegen zijn 'regels' in.....)
pi_77139010
Aww... Kleine Leander moet zn haar afknippen van de harteloze gemene mama
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:59:08 #36
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77139047
KofferOntwijkendGedragTVP
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_77139049
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb daar juist weer niets mee. Zeker, het is lief dat ze het doen, maar kan dat niet als vrijwilligerswerk? Ik geef liever aan de kankerstichting voor onderzoek. Of aan ontwikkeling/scholing voor kindjes in derde-wereldlanden. Entertainment voor zieke kinderen lijkt mij zo'n lage prioriteit hebben!
gelukkig dus naar dat er veel verschillende mensen en doelen zijn. Ik vind het echt wel een goed doel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139072
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb ook een man die 'bang' is voor de kapper. Hij heeft een flinke bos krullen, dus af en toe moet daar echt wel een schaar doorheen. Maar hijzelf wil ze het liefste lang......... Ikke niet, dan krijgt ie van die 'Dagobert Duck'-flosjes in zijn nek en dat is lelijk.... (maar ja, ik mag niets meer zeggen sinds ik zelf met praktisch kort haar terug kwam van de kapper geheel tegen zijn 'regels' in.....)
Hey, ben jij mijn kloon?
Ik mag mijn haar er ook niet af. Begin langzamerhand op 'the accolade' te lijken, maar goed.
Het is ook wel makkelijk ergens. Borstelen, vlecht oid erin en klaar. En los staat het ook nog wel en opsteken kan ik snel en stevig.
En toch.... als ik het korter heb heb ik zo'n toffe bos krullen als ik niet zwanger ben.....
pi_77139159
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Aww... Kleine Leander moet zn haar afknippen van de harteloze gemene mama
Jup, om half 4 moeten we ons daar melden Dus hij is nu wakker, we gaan eerst maar eens eendjes voeren hiernaast dan

(over harteloze mama's gesproken.... Ik heb zo'n polsbandje gekocht, om zijn bovenarm, om mijn pols en dan met zo'n krulsnoer er tussen Hij loopt nu sneller dan ik en de eendjes zijn in de vijver en hij wil óók zo graag in de vijver. En in de buggy houden vind ik dan sneu en mijn hand wurmt hij los, dus dan maar zo )
pi_77139216
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Jup, om half 4 moeten we ons daar melden Dus hij is nu wakker, we gaan eerst maar eens eendjes voeren hiernaast dan

(over harteloze mama's gesproken.... Ik heb zo'n polsbandje gekocht, om zijn bovenarm, om mijn pols en dan met zo'n krulsnoer er tussen Hij loopt nu sneller dan ik en de eendjes zijn in de vijver en hij wil óók zo graag in de vijver. En in de buggy houden vind ik dan sneu en mijn hand wurmt hij los, dus dan maar zo )
Het is toch niet harteloos dat je niet wilt dat hij in de vijver springt?
pi_77139233
quote:

Ik snap je wel, de overweging en de veiligheid en alles. En op zich kan het weinig kwaad. Het ziet er alleen zo tragisch uit Maar het kan altijd erger...

Oh en je kan nu daadwerkelijk zeggen dat je je kind gaat uitlaten
pi_77139238
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Duderella het volgende:
KofferOntwijkendGedragTVP
Grote koffer? Lange reis?
pi_77139243
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

dat dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139319
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Plus dat ik me kan voorstellen dat je even niet mobiel en flexibel genoeg bent om gewoon achter hem aan te rennen, dus dan lijkt het me gewoon heel liefdevol en verstandig
pi_77139341
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik snap je wel, de overweging en de veiligheid en alles. En op zich kan het weinig kwaad. Het ziet er alleen zo tragisch uit Maar het kan altijd erger...

Ow, zo'n tuigje had ik vroeger en ik vond het heerlijk
Vrijheid! Niks aan het handje, lekker aan de lijn! En ik zou het noooooit bij mijn kinderen doen

Maar ik ben weg, even mijn kind uitlaten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 14:06:17 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77139342
Wetenschapsleer zit erop, . Volgende week nog tentamen en dan ben ik er hopelijk vanaf .

Ook weer even alles van financial accounting op een rijtje gezet tijdens het werkcollege daarvan. Hoop was toch wel weer weggezakt .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_77139416
zal t mijn zus eens voortstellen die er eenv van bijna 3 heeft en in mei uitgerekend is, kan ik haar mee pesten dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77139468
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vond het ook altijd erg tragisch als ik een ouder met kind aan 'de riem' zag lopen. Totdat ik met Bente naar de Efteling ging. Vier (!) volwassenen er bij en nog kwijtraken! Ze ging zo op in al het moois om haar heen, dat het net een projectiel was wat alle kanten op schoot. Toen dacht ik wel even: 'had ik maar zo'n riempje gehad'..... (overigens hebben we haar toen wel heel snel weer teruggevonden hoor).
pi_77139471
quote:

[..]

Haha, mijn zus was ook nogal een weglopertje in haar jonge jaren, dus die bonden ze met een kinderstoeltuigje en drie meter touw aan de schuur vast (die lus waar je een beest aan vast kunt zetten).
dat zou nu niet meer mogen zonder toezicht ivm wurgen enzo. Maar ja. 't is al bijna 30 jaar geleden
pi_77139526
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey, ben jij mijn kloon?
Ik mag mijn haar er ook niet af. Begin langzamerhand op 'the accolade' te lijken, maar goed.
Het is ook wel makkelijk ergens. Borstelen, vlecht oid erin en klaar. En los staat het ook nog wel en opsteken kan ik snel en stevig.
En toch.... als ik het korter heb heb ik zo'n toffe bos krullen als ik niet zwanger ben.....
Mijn lange haar moest ook wel iets mee gebeuren, het valt zo 'nikserig' altijd bij mij. En ik wil er graag volume in maar dat gaat niet met mijn haar als het niet in laagjes is geknipt. En ik wilde nooit strikjes, speldjes of klipjes er in. Vreselijk als er iets in mijn haar zit!
En manlieft heeft eigenlijk geen donder te vertellen natuurlijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')