Nou hier niet hoor... het is hartstikke koud en grijs buiten. En ik stond - voor de verandering - een keer vroeg op het perron, was de trein te laatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:52 schreef Asyniur het volgende:
Spannend oxy!
Hebben jullie ook zo'n lente-gevoel? HIer schijnt het zonnetje, de vogeltjes tetteren in de achtertuin, ik vind het buiten niet superkoud...
Heerlijk
Is vandaag de begrafenis van Niels? Heel veel sterkte lieve Barquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:06 schreef beefcake het volgende:
Ik heb meer een 'wat duurt de winter toch lang' gevoelIk heb zo'n zin in de lente en zomer
Dat was ik nu ook maar van planquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:13 schreef Chell het volgende:
@vicky: wachten op aanbiedingen, die komen echt wel, zeker als de musical al een tijd draait.
Mijn baby wordt morgen 5.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn baby is alleen vandaag nog baby.... morgen is hij een dreumes.
Yes pleasequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef Asyniur het volgende:
Zal ik even een fotootje uploaden om bij jullie ook alvast lentesfeer te creeëren?
Dat hebben wij nu ook met de baby op komst...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef beefcake het volgende:
5 is al zo'n hele leeftijd he, en Dylan heeft dat ook alweer bijna achter zichEn Quinten is over acht dagen al 3
Ik vind het echt zo snel gaan. En mijn man wordt dit jaar 30, is toch ook wel een mijlpaal en een 'we worden echt volwassen' gevoel
heerlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:22 schreef Asyniur het volgende:
Zal ik even een fotootje uploaden om bij jullie ook alvast lentesfeer te creeëren?[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef beefcake het volgende:
Hee wat leuk zo'n groen pleintje voor je huis asy
Klinkt heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja he?
Achter het 'pleintje' gaat het 'bergop'.
En als je links gaat vooraan op de foto dan rij je zo het veld in waar dadelijk weer de koeien staan en een stukje verderop schapen en paarden...
Heerlijk wonen hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |