het stomme is, de woonkamer lijkt daar onwijs smal, maar die is toch echt 4 meter breed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan een dappere poging om met een groothoeklens er nog wat van te maken. Heb je ineens deuren van 1.50 breed.
Das hetzelfde huisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
het stomme is, de woonkamer lijkt daar onwijs smal, maar die is toch echt 4 meter breed.
Nou moet ik ook zeggen dat die makelaar telkens waardeloze foto's maakt!
dit huis is een paar meter verder en de fotos zien er veel beter uit!
Niettus!!quote:
Dan zie je dat ie niet lek is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik vind dat water in het bad fascinerend! Waarom zou je water in je bad hebben als ze foto's komen maken van je huis
daar spoelen ze de plee mee door, de nieuwe stortbak is nog niet aangeslotenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik vind dat water in het bad fascinerend! Waarom zou je water in je bad hebben als ze foto's komen maken van je huis
dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zie je dat ie niet lek is.
Dat is wel heel erg Michiel-de-Zeeuw gestileerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
het stomme is, de woonkamer lijkt daar onwijs smal, maar die is toch echt 4 meter breed.
Nou moet ik ook zeggen dat die makelaar telkens waardeloze foto's maakt!
dit huis is een paar meter verder en de fotos zien er veel beter uit!
![]()
alsof je altijd zo je tafel hebt gedekt..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg Michiel-de-Zeeuw gestileerdDie tafel zo stom gedekt. Ik bedoel doe dan niks
Ah, ben ik vergeten danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zie je dat ie niet lek is.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
alsof je altijd zo je tafel hebt gedekt..
alsof er iemand serieus uit zo'n kelk gaat drinken. En het is niet eens gestyled. Dingen van hetzelfde materiaal bij elkaar zetten is wat anders dan stylen. Maar goed, ik heb die LOI cursus niet gedaan nog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schat poets jij het zilver even, morgen komen ze foto's maken
actionblikzilverquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schat poets jij het zilver even, morgen komen ze foto's maken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof er iemand serieus uit zo'n kelk gaat drinken. En het is niet eens gestyled. Dingen van hetzelfde materiaal bij elkaar zetten is wat anders dan stylen. Maar goed, ik heb die LOI cursus niet gedaan nog.
die hadden zelfs gestylde handtasjes!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan die lui van het 1e huis dat Vicky postte...
Nou ja, daar heb ik meer het gevoel van: daar kan ik nog wat van maken. Ik hou wel van een beetje eigenaardig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En aqua in het bad, en aquablauw op de muur!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
die hadden zelfs gestylde handtasjes!
whaha nou iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Een tafel gedektdat hou je niet eens vol met kinderen. Bij ons ligt er altijd wat anders op... en vol met zooi.
Moet ik eerste opruimen voordat we de tafel kunnen dekken.
Kranten, papier, werkjes, post... jups. Of Legoprojecten. En is dat niet normaal, dat je de tafel eerst moet opruimen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Een tafel gedektdat hou je niet eens vol met kinderen. Bij ons ligt er altijd wat anders op... en vol met zooi.
Moet ik eerste opruimen voordat we de tafel kunnen dekken.
er is een verschil tussen opruimen en opruimenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kranten, papier, werkjes, post... jups. Of Legoprojecten. En is dat niet normaal, dat je de tafel eerst moet opruimen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |