Lijkt me dat je zijn spelerspas kan vasthouden tot hij betaaltquote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Zal weinig geld te halen zijn bij Reis..
Mijn AH-sticker van Reis plakte niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Gwunnik het volgende:
true, true... maar zou toch fijn zijn als we het zwart op wit kunnen krijgen.
waar houdt dit op?
Wat triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Reis was er allemaal maar nonchalant onder en zag het niet zitten. Ze konden niet door dringen tot de jongen dus restte er maar één uitkomst.
dat is toch typisch voor een verslaafde, het probleem niet onderkennen?quote:
Vraag ik me af.. het was ook geen onbekende in het Eindhovense uitgaansleven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:02 schreef rubbereend het volgende:
Hij zal die hobby wel hebben opgedaan tijdens zijn verhuur periode in Brazilie
Ten eerste zal PSV in zo'n geval een procedure ala Mutu opstarten en ten tweede is Reis natuurlijk geen goedkope jongen om zomaar ff op te gokken. Hij is verlaafd en onderkent het probleem zelf niet eens.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef Santello het volgende:
De enige die hier verliest is PSV in mijn ogen.
Een club kan hem nu gratis oppikken en er werk van maken, dat PSV nu al opgeeft vind ik jammer ( al weet ik niet hoeveel werk PSV al heeft gedaan maar dat ze opgeven is jammer). I
Ik heb niet veel van hem gezien maar de doelpunten die hij heeft gemaakt laten wel zien dat hij potentie heeft. PSV wil salaris kosten ophalen bij Reis, mocht Reis dit moeten doen kan een club het zien als transferkosten en Reis zo binnenhalen ( Ajax)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef MMUFC het volgende:
Wat een oetlul.. om het op zijn Advocaat's te zeggen..
Op zo'n moment is het jammer dat Bram Tankink geen voetballer is, die kan het namelijk ook mooi verwoorden
Er zal in Brazilië vast al een lijntje voor hem klaar liggen.quote:Reis direct terug naar Brazilië
Jonathan Reis is direct na het ondertekenen van zijn ontslagpapieren naar Schiphol vertrokken, om vanuit daar richting Brazilië te vliegen, zo meldt De Telegraaf. Jonathan nam geen afscheid van de selectie van PSV. Slechts één voormalige ploeggenoot van Jong PSV sprak de aanvaller kort per telefoon.
Mwah. Denk dat wanneer je zulke problemen hebt, en het openbaar wordt, dat het dan best lastig is om je collega's nog gedag te zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:48 schreef Ritmo het volgende:
Zegt ook wel genoeg dat hij geen afscheid nam van z'n collega's. Zal ook wel niet goed in de groep gelegen hebben.
Dat is ook waar idd, maar ik denk dat hij niet vindt dat hij problemen heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat wanneer je zulke problemen hebt, en het openbaar wordt, dat het dan best lastig is om je collega's nog gedag te zeggen.
Dat is hetzelfde als je zelf op staande voet ontslagen wordt, dan ga je ook niet meer met plezier even afscheid nemen van alle collega's. Hoogstens degene waar je echt wat mee hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |