Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij uit de kast bent gekomen. Donthate is een negerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef donthate het volgende:
idioot
He, een link naar mijn topiquequote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:36 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij uit de kast bent gekomen. Donthate is een neger
Ik moest lachenquote:
Jwzzzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
De lesbian next door zit er ook gelijk in he?
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.quote:
Ik heb er nog nooit een gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:41 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.
Dankuwelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:43 schreef Chen het volgende:
Ik wil Pixie even bedanken voor haar uitmuntende bijdrages aan dit topic, jullie kunnen allemaal wat leren van haar!
[ afbeelding ]
quote:
Donthate toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:41 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.
Die is al gepostquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Das een heel brave jongen met een swastika.
Maar goed, neem jij deze maar mee. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:47 schreef Chen het volgende:
Veel geschiedenis negers, en gekke negers, maar uiteraard ook:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:49 schreef Chen het volgende:
[ afbeelding ]
In het vervolg op Pixies post een pagina terug
Dat snap ik dus echt gewoon nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |