Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij uit de kast bent gekomen. Donthate is een negerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:34 schreef donthate het volgende:
idioot
He, een link naar mijn topiquequote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:36 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij uit de kast bent gekomen. Donthate is een neger
Ik moest lachenquote:
Jwzzzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
De lesbian next door zit er ook gelijk in he?
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.quote:
Ik heb er nog nooit een gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:41 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.
Dankuwelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:43 schreef Chen het volgende:
Ik wil Pixie even bedanken voor haar uitmuntende bijdrages aan dit topic, jullie kunnen allemaal wat leren van haar!
[ afbeelding ]
quote:
Donthate toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:41 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Nu ik dit plaatje zie hè. Vraag ik me af of er uberhaupt wel negers zijn die een handicap hebben. Zoals het down syndroom ofzo.
Die is al gepostquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Das een heel brave jongen met een swastika.
Maar goed, neem jij deze maar mee. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:47 schreef Chen het volgende:
Veel geschiedenis negers, en gekke negers, maar uiteraard ook:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:49 schreef Chen het volgende:
[ afbeelding ]
In het vervolg op Pixies post een pagina terug
Dat snap ik dus echt gewoon nietquote:
quote:
Ik denk dat ze een neger met een hakenkruis op z'n borst getattoeerd bedoeldquote:
Provocatie misschien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een neger met een hakenkruis op z'n borst getattoeerd bedoeld
Wat voor idioot ben je om dat als neger te doen
Sowieso ook als blanke, maar als neger is nog dommer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastikaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een neger met een hakenkruis op z'n borst getattoeerd bedoeld
Wat voor idioot ben je om dat als neger te doen
Sowieso ook als blanke, maar als neger is nog dommer
Het hakenkruis was toch ook, met de haken de andere kant op gericht, het 'teken van de rijzende zon' ofzo?quote:
De nazi's waren gewoon dikke jatters van tekens en symbolen enzo die helemaal niet zo bedoeld waren als zij ze gebruiktenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:07 schreef ToT het volgende:
Het heeft zoveel betekenissen, zoals de elementen, het leven en weet ik wat nog meer.
Het hakenkruis staat bekend als een eeuwenoud symbool voor beweging en voor het opkomen van de zon. De nazi's gebruikten het als symbool voor hun beweging.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het hakenkruis was toch ook, met de haken de andere kant op gericht, het 'teken van de rijzende zon' ofzo?
Er zijn wel racistische negers, en dan niet dat ze blanken haten, maar zwartenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hakenkruis staat bekend als een eeuwenoud symbool voor beweging en voor het opkomen van de zon. De nazi's gebruikten het als symbool voor hun beweging.
Die donkere jongens in dit topic zijn geen nazi's natuurlijk.
Andersom ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:27 schreef ToT het volgende:
Klopt, in Afrikaanse landen kijken veel "bruine" negers enorm neer op de echt "zwarte" negers.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Die is wel gaaf..
Vraag me af hoe die gozer dingen nu ziet.
quote:
omg ik weet niet hoe maar bij dat plaatje moest ik denken aan the game.. otherwords i lostquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:43 schreef Chen het volgende:
Ik wil Pixie even bedanken voor haar uitmuntende bijdrages aan dit topic, jullie kunnen allemaal wat leren van haar!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Hymen_Copter het volgende:
Hoe het komt weet ik niet, maar die neger topics blijven toch grappig op de een of andere manier
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Offtopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat laatst trouwens op lepra-plaatjes te googlen voor een topic waarin dat onderwerp ter sprake kwam, en ik zweer het je....deze 2 zouden zo tussen die hits hebben kunnen staan!quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het handig is dat je broek zo zit als je plots beschoten wordt door rivaliserende bendenegers.quote:
En dat op blote voeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:30 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het handig is dat je broek zo zit als je plots beschoten wordt door rivaliserende bendenegers.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat laatst trouwens op lepra-plaatjes te googlen voor een topic waarin dat onderwerp ter sprake kwam, en ik zweer het je....deze 2 zouden zo tussen die hits hebben kunnen staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |