Niet? In 24 knippen ze met hun vingers en hebben ze 't zo gevonden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heel erg voorspelbaar inderdaad.
Had alleen niet verwacht dat de andere auto zo snel gevonden werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:33 schreef DaMart het volgende:
En zowaar een Islamitisch land met een (fictieve) naam!
Inderdaad, Starbuck had waarschijnlijk gewoon z'n arm gebroken en hem uit het raam gegooid. Maarja. Verder een matige aflevering en wat geforceerde "damn it"s van Jack.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:57 schreef Mr.Silencer het volgende:
Waar de verhaallijn van Dana naartoe gaat is nu nog maar even de vraag, maar hopelijk wordt dit snel duidelijk en is het niet een Kim Bauer verhaallijn die los op zichzelf staat.
In die woning dacht ik telkens: Stand the fuck up Starbuck, and kick his ass!
De scenes met pretty face Renee waren gelukkig wel heel goed.
Kijkcijfers waren inmiddels 8% gedaald, en dat terwijl CBS gisterenavond alleen maar herhalingen uitzond.
zullen ze wel 1 op 1 van de Fox previews overgenomen hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hoorde terwijl ik bij een collega in de auto zat een reclame voor 24 seizoen 7 op RTL5 @ Radio 538
HET MEEST SPECTACULAIRE SEIZOEN OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Usenet blijft sneller.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef Arn0 het volgende:
Begint seizoen 7 nu pas op RTL? Da's wel erg laat.. Zelfs België is sneller
Net als de meeste 24 episode trailers van seizoen 7... het meest spannende stukjequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hoorde terwijl ik bij een collega in de auto zat een reclame voor 24 seizoen 7 op RTL5 @ Radio 538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
njaa ik dacht ook de hele hand. Want hoe heeft ze die bracelet er dan afgekregen als ze alleen die duim af heeft gezaagd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:59 schreef BMD het volgende:
ik dacht trouwens dat ze een hele hand eraf had gezaagd ofzo? Het was uiteidelijk maar een duim
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn hand is niet zo veel dikker dan mijn pols als ik mijn duim weg denk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
njaa ik dacht ook de hele hand. Want hoe heeft ze die bracelet er dan afgekregen als ze alleen die duim af heeft gezaagd?
dat lijkt me niet maar goedquote:
En Lou Ashbee in Californication.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:56 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0719678/
Bekend van Battlestar Galactica.
Met wat voor bril zit jij te kijken?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Zo en toen was het 6 uur, dacht om 12 uur ga even 1 episode kijken, dat zijn er uiteraard 5 geworden ;-)
Heerlijk weer, moet zeggen dat die Freddie Prinze een leuke aanwinst is als Cole Ortiz. Hastings doet het ook goed, speelt lekker vind hem al goed irritant
Chloe blijft geil .......... ze is zo lief (l)
Hastings doet het prima. Zijn karakter is gewoon "de irritante, betweterige baas", en dat is hij in de serie ook. Chloe hoeft van mij niet meer, vind d'r steeds (onbedoeld) irritanter worden. Freddie P doet het wel aardig. Zijn belangrijke stukken moeten nog komen I guess, maar tot dusver vind ik 'm het prima doen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Met wat voor bril zit jij te kijken?!
Wat moeten ze dan zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond seizoen 7 100x beter dan 6 hoor, vooral ook door de goede afrondingquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen.
Het meest slechte seizoen ooit, maar wel met Kim Bauer!!!!!!!
ja maarja S6 werd op fox ook aangekondigd als 'the most thrilling season yet'quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef Jivis het volgende:
Mensen die Chloe knap vinden.
[..]
Vond seizoen 7 100x beter dan 6 hoor, vooral ook door de goede afronding. Seizoen 6 sloeg echt nergens op.
quote:Je moet wel ballen hebben om de vertolker van Jack Bauer uit 24 op te lichten. Ene Michael Wayne Carr had zulke ballen. De acteur vertrouwde hem zo'n 869.000 dollar toe. Met dit bedrag zou Carr stieren kopen in Mexico en ze vervolgens weer, met winst uiteraard, doorverkopen in Amerika. Klinkt natuurlijk als een uiterst solide plan.
Maar Carr zou nooit van het geld vee hebben gekocht. En het vee dat wel door de oplichter werd verkocht, was niet eens van hem. En dus wordt de man nu aangeklaagd wegens verduistering en diefstal. Mocht 'ie schuldig worden bevonden, dan kan hij zo'n achttien jaar achter de tralies verdwijnen.
Niet alleen Sutherland werd er ingeluisd, ook een koppel uit New Mexico ging het schip in. Zij hadden Carr 177.000 dollar uitgeleend.
Elk seizoen wordt aangekondigd als the most thrilling season yetquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja maarja S6 werd op fox ook aangekondigd als 'the most thrilling season yet'
[..]
Het feit dat Renee toch undercover gaat vond ik niet zo raar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
Gebeurt niks? Heb je wel dezelfde aflevering gezien?
Een zwart montuur, links -0,75 en rechts -1,75 dioptrie, gehard & ontspiegeld glas.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Met wat voor bril zit jij te kijken?!
Weinig actie is natuurlijk niet hetzelfde als 'er gebeurt niks'quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Het feit dat Renee toch undercover gaat vond ik niet zo raar.
Dat die duimloze een kogel kreeg vond ik niet spectaculair.
Had gewoon verwacht dat Tac Team even wat magazijnen kwam leegschieten of wat zware explosies.
Dus ja ik vond de aflevering niet boeiend om tac teams in positie te brengen en ze daarna gewoon zonder actie naar huis te sturen.
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Weinig actie is natuurlijk niet hetzelfde als 'er gebeurt niks'
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef copilco het volgende:
even een korte vraag:
kan ik aan serie 8 beginnen zonder dat ik 6 en 7 heb gezien?
Ja dat kan, maar het is leuker om zeven mee te nemen, maar als je zeven wilt kijken moet je eigenlijk ook zes kijken.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef copilco het volgende:
even een korte vraag:
kan ik aan serie 8 beginnen zonder dat ik 6 en 7 heb gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |