Waarom ging het dan vanochtend wel goed?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarvoor gebruikten ze dezelfde verbinding naar 101TV volgens mij, vandaar.
Daarom was 555 ook te zien op de VSR-stream.
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom ging het dan vanochtend wel goed?
Nee, nog niets over gehoord. Op zich ook wel te begrijpen, want zoiets past natuurlijk niet echt in Ekstra Weekend denk ik, maar er zou nu best een uitzondering gemaakt kunnen worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Heb het begin even gemist, maar hebben ze al iets gezegd over Arjen Grolleman? Vooral Michiel is/was toch behoorlijk van slag door zijn overlijden.
(Nog) niet, zal wel komen, om 8 uur gaan ze Tears Run Rings draaien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Heb het begin even gemist, maar hebben ze al iets gezegd over Arjen Grolleman? Vooral Michiel is/was toch behoorlijk van slag door zijn overlijden.
Vanavond na het 8 uur journaal wordt zijn lievelingsplaat gedraaid net als maandag om 15.00quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
ze gingen toch om 20:00 of 20:30 wat doen met het lievelingsnummer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, nog niets over gehoord. Op zich ook wel te begrijpen, want zoiets past natuurlijk niet echt in Ekstra Weekend denk ik, maar er zou nu best een uitzondering gemaakt kunnen worden natuurlijk.
Veenstra had alvast vlees op de bbq liggen voor als het binnenkort zomer ging worden. En toen zei Ekdom "Oh dus dat kwam zonet binnen?" (als in, dat verrotte vlees heeft pootjes gekregen). En toen zei hij "U bent in burger?"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef mwaterl het volgende:
Heb iets gemist..waar sloeg die "u bent in burger" op?
Tnxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Veenstra had alvast vlees op de bbq liggen voor als het binnenkort zomer ging worden. En toen zei Ekdom "Oh dus dat kwam zonet binnen?" (als in, dat verrotte vlees heeft pootjes gekregen). En toen zei hij "U bent in burger?"
BBQ, burger, vlees, lopend. You catch my drift.
Dat is toch pas a.s. maandag om 15 uur?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze gingen toch om 20:00 of 20:30 wat doen met het lievelingsnummer.
Ah ok, dan komt 't nog wel ja. Thanks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
(Nog) niet, zal wel komen, om 8 uur gaan ze Tears Run Rings draaien.
't Is natuurlijk helemaal aan Veenstra of hij er iets over zegt of niet, kan me voorstellen dat het lastig is om, als de meligheid toeslaat (en dat doet het nogal vaak bij Ekstra Weekend) even op een andere versnelling over te gaan. Maar van de andere kant is dat ook wat 3fm zo mooi maakt. Het kan. We zullen zien. In ieder geval sterkte aan iedereen die Arjen kent/kende (dat had ik nog niet gezegd dus bij dezen).
Zichtlaan 43 in Hilversum.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:33 schreef hole1988 het volgende:
tuppeware party was voledig te volgen op twitter![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef mwaterl het volgende:
Haha! "zitten mensen klaar voor Wie Is De Mol..het eerste wat ze zien: Linda!"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |