Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
GAD-VER!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....![]()
HHeb je een onderwerp? Of een leidend voorwerp?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
Ik en Steve wonen stukken dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
150 km is net iets te ver uit elkaar
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteursquote:
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteurs
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijn
Ik vond het ZO niet jouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Wrom nietquote:
Niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wrom niet! Ik kan heus wel onaardig zijn.
Maar ik wil dat!quote:
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.quote:
Ik maak áltijd de verkeerde vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.
Het was niet echt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef Xiance het volgende:
i remember the time when i knew what happyness was..
let the memory live again!
ik wil naar parijsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...
Neequote:
Erg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:18 schreef Ang3l het volgende:
Dat dat soort trucjes inmiddels nodig zijn om het hier te doen opleven
Jullie deden het wel goedquote:
Oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg he. We voelden ons ook wel een beetje vies.
6 feb om 1400 uur als baltar dan ook kanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:20 schreef Xiance het volgende:
ik snap er niks meer van..
STTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE GAAN WE AL NAAR NIJMEGEN????
vanaf mijn kin gerekend haal ik er 5quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Ik geloof je niet, je bent ongeloofwaardig hier in Erikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Told ya. Op Pann was ze ook niks destijds.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je toch gelijk Ang3l la Bloemen kan vals!!!
Ach haar partner hierin was ook geen topzanger, misschien was ze daardoor out of tone
I didn't ask you, nurse shit for brains.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef PhalanX het volgende:
jullie kunnen dus echt NIET rellen.
fokking n00bs!
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
I didn't ask you, nurse shit for brains.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!
I went to freaknik in Hotlanta, where I turned the mother out!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Ik zit ook thuis vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
ben ik de enige die alleen thuis zit en niks te doen heeft... voor het eerst sinds twee weken?
wtf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
blind date, eerste date, of iemand die je al langer kent?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |