Dankje, ik ga True Blood en V. eens proberen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kings, maar die heb je al gezien.
True Blood.
Beautiful people
V
och ik ken genoeg zuurpruimen hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor spontaniteit omdat ik volgepland zit met leuke dingen
Nah!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat is een leuke tv-serie om te (downloaden) kijken?
Ik denk dat ik wel ben wie jij denkt dat ik ben. Of zoiets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!
Heb je de kachel op tien en een trui aan en krijg je van alles nu??![]()
Mocht je niet zijn wie ik denk dat je bent, want dat is voor mij in ieder geval nog niet officieel, maar dan sta ik wederom voor aap en bied ik mijn excuses aan voor deze toch typische benadering...
Steve houdt maar rekening met mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hou je nou eigenlijk ook rekening met Steve's wensen?
Oké.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ben wie jij denkt dat ik ben. Of zoiets.
Ik zit nu de hele dag de UK-versie van The Apprentice te kijken, met Sir Alan Sugar. Maar na 30 afleveringen ga je daar heel raar van dromen.
2 maanden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht die gaan samenwonen na...Ja, hoe lang eigenlijk?
Of wil je dat niet zeggen?
Wón!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
Ik vroeg het me ineens af enzo. Was er wel nieuwsgierig naar
Nah, wat zeg je dat droog!quote:
En hang je dan ook overal Webcams op zodat we hier kunnen meekijken als ware het een reality show?quote:
Het toilet... en verder gewoon verven en behangen enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, wat zeg je dat droog!
Ja, dan moet je zo langzaam aan wel aan samenwonen gaan denken he?
Grapje hoor, voor het verkeerd wordt opgevat.
Maar je bent nogal grondig aan het verbouwen dan dus he? Hangend toilet en alles?
En de keuken ook? En de badkamer?
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En hang je dan ook overal Webcams op zodat we hier kunnen meekijken als ware het een reality show?
Oh ik denk die shopt Villeroy&Boch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het toilet... en verder gewoon verven en behangen enzo. Maar geen hangend toilet, past nietg
Woonkamer wordt gebroken wit (RAL 9010) met donkere (bruin/zwarte) meubels.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die shopt Villeroy&Boch...
Wat voor kleuren ga je doen? Of laat ik het anders zeggen: heb je een soortement van kleurenconcept bedacht?
Een auto gekocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wón!
Vertel eens even, wat heb je nou weer voormannending
gedaan?
Vertel dat eens even hier!
Ik wil ook laminaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:50 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik vergeet het laminaat dat bruin is
Já!quote:
OK was die wat meer gebroken dan de 9012? 9014 schijnt ook wel kek te zijn, of de 90210.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Woonkamer wordt gebroken wit (RAL 9010) met donkere (bruin/zwarte) meubels.
Slaapkamer wordt wit / donkerpaars met donkere (bruin/zwarte) meubels.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Já!
Gefeliciteerd!
En wát voor een! Ja ik las het net.Maar weet je wel wat voor geweldige motor er in die auto zit?! Vvvvvrrrroooaaaappppp!!!
Maar het gráppige vind ik dan weer dat jij "hier" zeg maar de stoere, de die-doet-en-flikt-het-allemaal-toch-maar-even bent en... ja.... eehhh... wat wil ik nou zeggen...Naja, ik weet het zelf niet eens.
Ik ben wel enorm jaloers.
Wéés d'rrrrrrr zuinig op!
![]()
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden ja
Jaaaaaaaaaaaa nou jaaaaaaa.... Het is voor jou gewoon een grote zwarte Volvo toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]Het is wel een vette bak he?
Als je in de buurt bent, mag je er wel een rondje in rijden
En zo zie je maar weer, bepaald gedrag heeft niks te maken met wat er al dan niet tussen je benen zit
Ja ja, met de nadruk op Stieve natuurlijk zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.
Hoezo, "voor mij"? Volvo stond wel met stip bovenaan als eerste keus dus ik ben wel blij dat ik er uiteindelijk eentje gevonden hebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa nou jaaaaaaa.... Het is voor jou gewoon een grote zwarte Volvo toch?Nou?
He?
Kun je 'm mooi meenemen als je weer inkoopjes haalt bij de Wall Mart.
Gekocht.. wat denk jij dan!?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OK was die wat meer gebroken dan de 9012? 9014 schijnt ook wel kek te zijn, of de 90210.
Heb je alles al gekocht dan?Of besteld?
Oh.. is Ang3l weer weg dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.
Nah, en dat hele verhaal van de knuffelturk dan?quote:
Dat was hoogstens de pilot aflevering van een nieuwe serie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, en dat hele verhaal van de knuffelturk dan?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hou je nou eigenlijk ook rekening met Steve's wensen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht die gaan samenwonen na...Ja, hoe lang eigenlijk?
Of wil je dat niet zeggen?
Nieuwsgierigheid bevredigd, thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]. Ik ga er niet wonen, Vlarp moet gewoon zelf kiezen wat 'ie wil. Zolang hebben we ook nog niet eens wat. Ik adviseer alleen soms.
Maar we hebben toch wel enigszins dezelfde smaak volgens mij.
Doel je nou op mij?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden ja
dan zou ik ook eindelijk weer een sexleven hebben!!quote:
Als we allebei nou even een mooi sixpackje kweken, kunnen we er een aardig zakcentje mee verdienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Jij vindt het spannend als er camera's meedraaien terwijl wij bezig zijn?
Ik vind het wel een goed idee! Seks uitbuiten moet kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Als we allebei nou even een mooi sixpackje kweken, kunnen we er een aardig zakcentje mee verdienen.![]()
Nee, doe maar niet.
Is dat alles?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Dit is Steve:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Als ie zo gespierd was, woog hij meer dan jij, Waxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:55 schreef Waxxer het volgende:
Moet ik 't nu nogmaals zeggen?Twéé emmers!
Als je zó gespierd was, dan was het twéé emmers erbij!
Wat voor een heb je? Ik zie het niet staan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
Hoezo, "voor mij"? Volvo stond wel met stip bovenaan als eerste keus dus ik ben wel blij dat ik er uiteindelijk eentje gevonden heb
Die onderste is mooier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Dit is Steve:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Dat bedoelde 'ie ook, toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
Als ie zo gespierd was, woog hij meer dan jij, Wax
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Xiance het volgende:
Vlarp schatje..
met jouw lengte heb je maar 1-pack
Weemz verkoopt ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Heeft überhaupt iemand hier een sixpack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens in de koelkastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Heeft überhaupt iemand hier een sixpack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |