Je bedoelt als het licht uit isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef oinaru_isan het volgende:
Soms denk ik dat ik een heel klein beetje een sixpack heb. In het juiste licht.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef oinaru_isan het volgende:
Soms denk ik dat ik een heel klein beetje een sixpack heb. In het juiste licht.
850 GLT wagon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Ik zie het niet staan?
[..]
Oneerlijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
Als ik met Testosteron begin, heb ik zo een sixpack
Dat jouw lichaam zelf T aanmaakt en ik het met injecties moet doen is ook oneerlijkquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt als het licht uit is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij doet óók "zo" voor de spiegel??![]()
En dat "iemand" er dan wat van zegt en dat je dan heel stoer en eigenlijk aansporend zegt: "Ja. Ik zwem."?
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens obsceen bezig....
Zeg, ga jij de komende dagen maar tegen die kamerplant van je zitten pratenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Wat ben je een katjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Alleen tegen de mensen die het verdienen. Ik ben wel poeslief tegen jou hoorquote:
Komen zinnigere gesprekken uit dan uit jouw muurbloempjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ga jij de komende dagen maar tegen die kamerplant van je zitten praten
Ach, ik heb tenminste iemand voor de ontspanningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komen zinnigere gesprekken uit dan uit jouw muurbloempje.
Een psychiater?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste iemand voor de ontspanning
Erik probeert een echte homo te wordenquote:
Lukt me aardigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erik probeert een echte homo te worden
Blijf je daar over bezig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Je leert hier van de bestenquote:
Het lukt hem al aardig:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erik probeert een echte homo te worden
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lukt hem al aardig:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kijk nu. Batman en slaafje Robin in actie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik vraag me soms af of XMN8R nog wel eens lurkt... of G_E
quote:
quote:
Dank jequote:
Hee, wijsneus. Wat is de definitie van "lurken" ook alweer?quote:
Lezen, lezen niet posten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, wijsneus. Wat is de definitie van "lurken" ook alweer?
Preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lezen, lezen niet posten?
(wie is nou de wijsneus hier?)
Jochie, ben je een beetje jaloers of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Kiekeboequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Op wat zij hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jochie, ben je een beetje jaloers of zo?
Hoeveel kloons heb jij wel niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Ik zie 'm anders niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Niet in ruil voor vriendschappenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.
Zooooooooooooooooo veelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel wordt hier eigenlijk gelurkt?
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Maar waarom dan die persoonlijke aanvallen hier?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in ruil voor vriendschappen.
Ow god... is dat het verhaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.
Haha ja oke...quote:
Poll?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Volgens mij heeft G_E daar al eens een poll aan gewijd...quote:
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?
Ja, die was wel mooi ja...quote:
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
Euh ja?quote:
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.quote:
Ik zei het korter met alleen "ah oke"...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.
Geen reden om hier alsmaar door te blijven bitchen.
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.
Ja dat was misschien niet zo handig maar ach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?
quote:
Goedmaakseks nu?quote:
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...quote:
No Surrender!quote:
Och, nu je daar zo over begint...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.quote:
Ja vooral na een tijdje werd het beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Zwartboek niet gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Nja hoevaak zijn films reeel?quote:
Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
GAD-VER!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....![]()
HHeb je een onderwerp? Of een leidend voorwerp?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
Ik en Steve wonen stukken dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
150 km is net iets te ver uit elkaar
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteursquote:
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteurs
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijn
Ik vond het ZO niet jouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Wrom nietquote:
Niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wrom niet! Ik kan heus wel onaardig zijn.
Maar ik wil dat!quote:
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.quote:
Ik maak áltijd de verkeerde vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.
Het was niet echt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef Xiance het volgende:
i remember the time when i knew what happyness was..
let the memory live again!
ik wil naar parijsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...
Neequote:
Erg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:18 schreef Ang3l het volgende:
Dat dat soort trucjes inmiddels nodig zijn om het hier te doen opleven
Jullie deden het wel goedquote:
Oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg he. We voelden ons ook wel een beetje vies.
6 feb om 1400 uur als baltar dan ook kanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:20 schreef Xiance het volgende:
ik snap er niks meer van..
STTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE GAAN WE AL NAAR NIJMEGEN????
vanaf mijn kin gerekend haal ik er 5quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, je bent ongeloofwaardig hier in Erikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Told ya. Op Pann was ze ook niks destijds.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je toch gelijk Ang3l la Bloemen kan vals!!!
Ach haar partner hierin was ook geen topzanger, misschien was ze daardoor out of tone
I didn't ask you, nurse shit for brains.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef PhalanX het volgende:
jullie kunnen dus echt NIET rellen.
fokking n00bs!
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
I didn't ask you, nurse shit for brains.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!
I went to freaknik in Hotlanta, where I turned the mother out!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Ik zit ook thuis vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
ben ik de enige die alleen thuis zit en niks te doen heeft... voor het eerst sinds twee weken?
wtf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
blind date, eerste date, of iemand die je al langer kent?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |