met zijn handen in zijn zakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.
Heb je gisteren gezien wat de user Nowlive zei in de chat? Heb je gezien wat er nu op nowlive staat over mij, omdat ik niet kom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de aanname die de mensen doen, en waar iedereen het blijkbaar collectief mee eens is.
Ik ging er toen ik de OP las vanuit dat het een leuk plan was om samen wat één of meer users te praten over de ontwikkeling en het naar een hoger plan trekken van SV en Tabula Rasa.
Parafraseer eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Maanvis het volgende:
Heb je gisteren gezien wat de user Nowlive zei in de chat? Heb je gezien wat er nu op nowlive staat over mij, omdat ik niet kom?
Pal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat PeterN achter Liesbeth blijft staan.
Dat is het dus vooral; niets te maken willen hebben met Sly.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar staat dat?
En dan nog is het nogal vreemd dat je op eigen kosten met iemand gaat praten waarbij beveiliging is gewenst.
Daarnaast is er helemaal niet zoiets als Fok vs Nowlive maar hooguit een paar users die niets te maken willen hebben met Sly.
Bram staat volgens mij inderdaad niet negatief tegenover Nowlive. Toen er met Fok werd samengewerkt heeft hij twee berichten over het programma eerder op Nowlive dan hier gepost omdat Sly om informatie vroeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram was toch degene die dat smsje verstuurde naar S, Bram houd ook wel van een relletje hier of daar denk ik, dus die denkt, oke ik ga weer met Jaap in zee en maak nu iets waar zelf GeenStijl een item over gaat maken (denk ik)
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.quote:
Dus de FOK!user die er eventueel heengaat weet sowieso niks van SLY/NL, aangezien de mensen die niks met m te maken willen hebben sowieso niet zullen gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het dus vooral; niets te maken willen hebben met Sly.
Oh toe post eens een screenshotje van die berichten (excl. foto).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.
En op nowlive een soortgelijk bericht inclusief een foto van mij en mijn naam.
Hoeveel bezoekers heeft dat NoLife nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat we mietjes zijn, maar naar de politie moeten gana, dat er geen excuses worden aangeboden.
En op nowlive een soortgelijk bericht inclusief een foto van mij en mijn naam.
Ik heb gisteren met Bram gesproken over het programma, dacht dat je dat wel wistquote:
Net als Johanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Bram is totaal clueless als het op fora aankomt.
Dat zijn mijn zaken niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Bram gesproken over het programma, dacht dat je dat wel wist.
Ik weet niet, maar ik wou dat hij niet zo'n strict regime voerde, dan bleven ze daar tenminste.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers heeft dat NoLife nu eigenlijk?
Plus dat ie zo eigenwijs is als de neten, aangezien hij bij TBO alle raad van Danny, die toch al 10 jaar forumervaring heeft, links liet liggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Logs van de chat kan pas als ik thuis ben, en vwb nowlive zijn er wat vogeltjes die af en toe wat in mijn oor zingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh toe post eens een screenshotje van die berichten (excl. foto).
Aha.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logs van de chat kan pas als ik thuis ben, en vwb nowlive zijn er wat vogeltjes die af en toe wat in mijn oor zingen.
Klopt, maar dan moet je ook wel echt iets laten zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Stefan het volgende:
Een praatprogramma maken van 4,5 uur is trouwens ook niet helemaal gezond verstand gebruiken. Op internet moeten dingen kort. Daarom scoort Kabouter Wesly zo goed en de NEw Kids, korte stukjes.
Ja dat dus. Die hele theorieen hier slaan ook totaal nergens op. Ze blijven hilarischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |