Misschien dat het daar wat erger is, in het Ruhrgebied of in Berlijn kijkt echt niemand raar op als je van de norm afwijkt. ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, in Nederland gebeurt het ook, maar ik heb het idee dat het hier allemaal net iets heftiger is. Als je in Nederland van de norm afwijkt, kijkt men al raar op. Hier is dat veel sterker.
Ik woon in Aachen.
... Maar je moet je wel aan de verkeersregels houden en braaf bij het rode voetgangerslicht wachten. Ik bedoel, zelfs groepjes allochtone hangjongeren heb ik eigenlijk nooit door rood zien lopen. En jij wil je toch zeker niet nog onder hun niveau begeven?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als goede Nederlander liep ik door het rode licht omdat er niks aan kwam. Werd ik nageroepen.
quote:do 28 jan 2010, 18:11
Steeds meer Britten dood door drank
LONDEN - Drank blijkt een groot gevaar voor de volksgezondheid in Groot-Brittannië. Het aantal sterfgevallen door alcohol in het land is de afgelopen jaren meer dan verdubbeld, blijkt uit cijfers die het Britse bureau voor de statistiek donderdag heeft gepubliceerd.
In 1992 stierven ruim vierduizend Britten door alcoholgebruik, wat neerkomt op bijna zeven doden op 100.000 inwoners. In 2008 was dit gestegen tot meer dan negenduizend doden, bijna veertien per 100.000 Britten. In de tussenliggende periode lag het dodental elk jaar iets hoger dan het jaar ervoor.
Vooral Britse mannen sterven door drank, blijkt uit het onderzoek. Ieder jaar overlijden twee keer zoveel mannen als vrouwen door drank.
Zou kunnen, maar discussies met mijn Duitse collega's die uit verschillende delen van Duitsland komen, geven me wel hetzelfde beeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien dat het daar wat erger is, in het Ruhrgebied of in Berlijn kijkt echt niemand raar op als je van de norm afwijkt. ...
Haha, die hangjongeren wachten hier ook gewoon voor rood.quote:... Maar je moet je wel aan de verkeersregels houden en braaf bij het rode voetgangerslicht wachten. Ik bedoel, zelfs groepjes allochtone hangjongeren heb ik eigenlijk nooit door rood zien lopen. En jij wil je toch zeker niet nog onder hun niveau begeven?
hier welquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar discussies met mijn Duitse collega's die uit verschillende delen van Duitsland komen, geven me wel hetzelfde beeld.
[..]
Haha, die hangjongeren wachten hier ook gewoon voor rood.
En heb je ook een vrouw? Het valt me nl. vaak op dat mannen hun ruggengraat opgeven om te gaan wonen en werken daar waar hun nieuwe partner woont of werkt. Dus als de vrouw is geboren en getogen in Dordrecht en er nog steeds woont en haar man komt uit Drachten, dan komt manlief naar Dordrecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in ieder geval niet gefrustreerd en ben niet gevlucht ofzo. Ik heb gewoon een leuke baan gevonden hier.
omdat het loosers zijn... of echt van de vrouw houden en er alles voor over hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En heb je ook een vrouw? Het valt me nl. vaak op dat mannen hun ruggengraat opgeven om te gaan wonen en werken daar waar hun nieuwe partner woont of werkt. Dus als de vrouw is geboren en getogen in Dordrecht en er nog steeds woont en haar man komt uit Drachten, dan komt manlief naar Dordrecht.
Why?²
Het viel me nl. op dat het vaak de mannen zijn die hun huisje changen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef woid het volgende:
omdat het loosers zijn... of echt van de vrouw houden en er alles voor over hebben
dat hoef je er niet extra bij te vertellen, dat begrepen we alquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het viel me nl. op dat vaak de mannen zijn die hun huisje changen.²
In het Rührgebied ofzo? Ik kan me ook niet vinden in je kenschets betreft Duitsland en Duitsers.quote:
hij woont in aachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In het Rührgebied ofzo? Ik kan me ook niet vinden over je kenschets betreft Duitsland en Duitsers.
Leuk man daar, ging ik "vroeger" altijd wasmiddel halen en hier in Nederland verkopen. Was bij REAL.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef woid het volgende:
hij woont in aachen
Om coke mee te versnijden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk man daar, ging ik "vroeger" altijd wasmiddel halen en hier in Nederland verkopen. Was bij REAL.
Die grote dozen OMO of Ariel.²
Was puur voor de was. Deed het aardig hier bij de Turkse bewoners. Die zijn er echt gek op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef JohnLocke het volgende:
Om coke mee te versnijden?
Origineel handeltje, dat wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was puur voor de was. Deed het aardig hier bij de Turkse bewoners. Die zijn er echt gek op.²
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was puur voor de was. Deed het aardig hier bij de Turkse bewoners. Die zijn er echt gek op.
ROFLquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was puur voor de was. Deed het aardig hier bij de Turkse bewoners. Die zijn er echt gek op.²
Ik heb een vriendin die ik 3 maanden geleden heb leren kennen. Zij is Nederlandse en woont zo'n 100 km weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En heb je ook een vrouw? Het valt me nl. vaak op dat mannen hun ruggengraat opgeven om te gaan wonen en werken daar waar hun nieuwe partner woont of werkt. Dus als de vrouw is geboren en getogen in Dordrecht en er nog steeds woont en haar man komt uit Drachten, dan komt manlief naar Dordrecht.
Why?²
Was het niet zo dat juist in arme gezinnen meer kinderen geboren worden, waardoor de ouders een verzorgde oude dag veiligstellen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zou graag wat gedetailleerdere cijfers zien. De 'welvaart' is er niet voor iedereen. Nu Duitsland een nog rechtsere regering heeft dan Nederland zal in de lage klasse (ex-DDR'ers) erg weinig vertrouwen zijn, waardoor ze minder snel aan kinderen beginnen. De hogere klasse (geldt voor alle West-Europeanen) heeft meestal 1 kind uit luxe.
In principe wel. Maar voorwaarde is wel stabiliteit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Was het niet zo dat juist in arme gezinnen meer kinderen geboren worden, waardoor de ouders een verzorgde oude dag veiligstellen.
(hopen ze)
Probleem? Juist niet. Een verminderde bevolkingsdruk is een perfect streven. Moeten we in heel Europa en eigenlijk de hele wereld naartoe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:51 schreef petertje2 het volgende:
Het is al veel langer bekend dat de Duitse bevolking in de komende 25 jaar met zo'n 20 miljoen gaat inkrimpen. Grote delen van het Ruhrgebied zijn inmiddels bijv. openbare bejaardencentra geworden. Nieuw is alleen dat er ook nog steeds meer mensen emigreren, wat de problemen nog erger zal maken.
Kijken of je nog zo enthousiast bent als je straks geen AOW en pensioen meer krijgt omdat er geen jongeren meer zijn om dat nog op te brengen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Probleem? Juist niet. Een verminderde bevolkingsdruk is een perfect streven. Moeten we in heel Europa en eigenlijk de hele wereld naartoe.
Dat is een tijdelijk probleem. We moeten gewoon langer doorwerken. Logisch, want je wordt ouder en hebt dus een langere tijd dat je inactief bent. En anders meer geld zelf sparen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:13 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo enthousiast bent als je straks geen AOW en pensioen meer krijgt omdat er geen jongeren meer zijn om dat nog op te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |