abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:25:12 #51
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77133543
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is wel de realiteit bedrijven zitten allemaal in de randstad en mobiliteit zal niet meer te betalen zijn .
Iedereen wil dus dicht bij zijn werk gaan wonen, jongeren trekken naar de randstad om carriere te maken en alles buiten de randstad sterft uit.

Mensen met veel geld die zich het reizen kunnen veroorloven zullen met grote vrijstaande woningen de buitengebieden betrekken.
Ik hoop dat mijn eigen regio een beetje overeind blijft, momenteel gaat het hier nog wel goed en er is nog altijd sprake van bevolkingsgroei. Nog geen Groningse toestanden. Maar dat kan nog komen uiteraard.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77133921
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Ik word niet goed van dat eeuwige gejij en gejou in Nederland.
Oh?
pi_77133974
quote:

[..]

Het is wel de realiteit bedrijven zitten allemaal in de randstad en mobiliteit zal niet meer te betalen zijn .
Iedereen wil dus dicht bij zijn werk gaan wonen, jongeren trekken naar de randstad om carriere te maken en alles buiten de randstad sterft uit.

Mensen met veel geld die zich het reizen kunnen veroorloven zullen met grote vrijstaande woningen de buitengebieden betrekken.
Ach welnee. Daar is de Randstad nu al niet op gebouwd, laat staan over een 10 jaar.

Er wordt juist veel meer geinvesteerd in de ontwikkeling van buiten de Randstad gelegen steden als Eindhoven, Arnhem-Nijmegen en Twente.

Velen zijn de drukke Randstad ook zat en keren na hun studie terug naar juist die landelijker gebieden die nu wel groeien maar nog steeds rustig blijven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77134014
In Nederland is de bevolkingstoename ook relatief. In Limburg is de bevolking ook aan het inkrimpen. Woningen staan hier keilang te koop.
pi_77134490
quote:

[..]

Ben er mee eens dat buiten de randstad bijna alles zal verdwijnen, maar de randstad zal snel volgen. Grote steden als Amsterdam en Rotterdam zitten steeds meer vol van criminaliteit. Dat kan mensen tegenhouden om er te werken op gegeven moment. Ondertussen wordt het dan steeds meer een puinhoop daar. Dus veel hoop is er daar ook niet.
pi_77134693
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja schitterend is dat. Dat doe ik ook in de rij bij de kassa, heel hard "SCHNELL" schreeuwen. Geweldig is dat.
Ja leuk joh, beetje de Rob Muntz uithangen...
quote:
En douwen dat die lui achter je doen, als ze er langs willen. Niet even "entschuldiging, kann ich passieren" ofzo, niks. Douwen en moeilijk doen. Ook op de weg.
Wat een onzin man. En als dat zo is, waarom dan niet terug naar Nederland gaan als het je zo dwarszit?
quote:
Wat men zegt van Nederland van een direct, ongeduldig en bot volk, dat is in Duitsland nog veel sterker.
In Nederland is dat niet zo, maar in Duitsland al helemaal niet. Tenzij jij een incident al genoeg vind.
pi_77134769
quote:

[..]

Ja schitterend is dat. Dat doe ik ook in de rij bij de kassa, heel hard "SCHNELL" schreeuwen. Geweldig is dat.

En douwen dat die lui achter je doen, als ze er langs willen. Niet even "entschuldiging, kann ich passieren" ofzo, niks. Douwen en moeilijk doen. Ook op de weg.

Wat men zegt van Nederland van een direct, ongeduldig en bot volk, dat is in Duitsland nog veel sterker.
Maar dat voordringen gebeurd in NL net zo goed Ik vind het juist echt allemaal andersom, waar ergens in Duitsland woon je dan?
All good things are wild and free.
pi_77134874
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Regal het volgende:

[..]

Ben er mee eens dat buiten de randstad bijna alles zal verdwijnen, maar de randstad zal snel volgen. Grote steden als Amsterdam en Rotterdam zitten steeds meer vol van criminaliteit. Dat kan mensen tegenhouden om er te werken op gegeven moment. Ondertussen wordt het dan steeds meer een puinhoop daar. Dus veel hoop is er daar ook niet.
Binnen de randstad zal het verschil tussen rijk en arm steeds groter worden inderdaad. (dat zie je nu al)

In de oudere wijken met gallerij flats wonen bijna allemaal allochtonen, op de nieuwe vinex locaties wonen bijna allemaal autochtonen met minimaal inkomen van 1.5x modaal.
pi_77134943
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach welnee. Daar is de Randstad nu al niet op gebouwd, laat staan over een 10 jaar.

Er wordt juist veel meer geinvesteerd in de ontwikkeling van buiten de Randstad gelegen steden als Eindhoven, Arnhem-Nijmegen en Twente.

Velen zijn de drukke Randstad ook zat en keren na hun studie terug naar juist die landelijker gebieden die nu wel groeien maar nog steeds rustig blijven.

Alle interessante banen zijn te vinden in de randstad, ik moet er niet aan denken om in bovenstaande regio's te wonen. Daar is geen interessante job in de diensten sector te vinden in vergelijking met het aanbod in de randstad.
pi_77135006
Ik vind vooral dat die negatieve dingen die gezegd worden meer op de 50+ generatie slaan.En met die humor hangt er vanaf.Op het werk is het meestal inderdaad wat serieus.Maar buiten het werk kan je veel met ze lachen.
pi_77135029
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Binnen de randstad zal het verschil tussen rijk en arm steeds groter worden inderdaad. (dat zie je nu al)

In de oudere wijken met gallerij flats wonen bijna allemaal allochtonen, op de nieuwe vinex locaties wonen bijna allemaal autochtonen met minimaal inkomen van 1.5x modaal.
Als het zo doorgaat is In 2012 de autochtoon in Rotterdam niet meer in de meerderheid. Ik wil niet racistisch overkomen, maar dan gaat het goed mis met Rotterdam en de rest van de randstad ook, want het gaat nu al drastisch de verkeerde kant op. Dat gaat alsmaar erger worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 januari 2010 @ 12:09:42 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77135065
Wij wonen nu 2,5 jaar in Duitsland en ik wil echt niet meer terug. Ik voel me hier prima thuis. Geen klachten over bemoeials, gebrek aan humor of afstandelijkheid. Rust, ruimte, aardige mensen, kind dat zich happy voelt. Ik blijf lekker hier

Maar met voetbal ben ik nog steeds voor Nederland hoor En dat is geen enkel probleem hier, mits je tegen goedmoedig geplaag kunt. En ik hoop natuurlijk zelf goedmoedig te kunnen plagen deze zomer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:15:16 #63
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77135251
Is wel goed als de bevolking terug loopt , dat haalt de druk van de ketel op de woningmarkt en de files
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:12:44 #64
215628 woid
let's get Friendly
pi_77137240
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou er ook niet willen wonen...
geeft niet, blijf maar lekker daar
pi_77137344
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Maar dat voordringen gebeurd in NL net zo goed Ik vind het juist echt allemaal andersom, waar ergens in Duitsland woon je dan?
Ja, in Nederland gebeurt het ook, maar ik heb het idee dat het hier allemaal net iets heftiger is. Als je in Nederland van de norm afwijkt, kijkt men al raar op. Hier is dat veel sterker.

Ik woon in Aachen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:16:38 #66
215628 woid
let's get Friendly
pi_77137394
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwoah, valt tegen. Nog botter en directer dan Nederlanders en erg bemoeizuchtig. Ook weinig humor.

Het is niet zo mijn volk, maar het land is wel mooi en lekker goedkoop.
dat moet ik (zonder lullig te willen doen) vanwege waar ik zit je tegenspreken, maarja, dan zijn beieren natuurlijk geen duitsers
hier zijn de mensen zeer hartelijk. en de omgeving nog mooier... (maar vergeten jullie in NL dat maar weer snel, voordat jullie hier ook alles met beton willen behangen zoals in de randstad)
pi_77142478
quote:

[..]

Je vergeet dat steeds meer mensen thuis werken.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:39:39 #68
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_77143243
Geldt die bevolkingskrimp voor heel Duitsland of vooral voor de 'nieuwe' bondsstaten?

In de ex-DDR is al een trend gaande dat de hoogst opgeleide inwoners naar het Westen/een ander land trekken, met alle gevolgen van dien.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:41:54 #69
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_77143349
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:

Ja, in Nederland gebeurt het ook, maar ik heb het idee dat het hier allemaal net iets heftiger is. Als je in Nederland van de norm afwijkt, kijkt men al raar op. Hier is dat veel sterker.

Ik woon in Aachen.
Ik woon vlak over de grens bij Aachen, al mijn hele leven. Kan alleen maar al je bevindingen bevestigen. Duitsers zijn bloedserieus en spontane grappen tijdens werk of studie, die kan men nauwelijks waarderen, die schakeling kunnen ze ook niet maken.

In het algemeen zijn ze een stuk lelijker, als je zo door de Aken loopt, en over de grens is hun gedrag deerniswekkend. Een aantal jaren terug hadden ze officieus het plan opgevat om Mallorca te kopen, je moet er maar op komen. Als je ziet hoe schandelijk Duitse toeristen, ja ook de gezinnen zich gedragen tegenover Spaans personeel en co. dan moet ik me echt bedwingen om hen erop aan te spreken (wat ik ook vaker doe).

Over de goeden niets dan goeds, ik kijk iedere dag Domian op WDR..
pi_77190895
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik woon vlak over de grens bij Aachen, al mijn hele leven. Kan alleen maar al je bevindingen bevestigen. Duitsers zijn bloedserieus en spontane grappen tijdens werk of studie, die kan men nauwelijks waarderen, die schakeling kunnen ze ook niet maken.
Sinds wanneer is Aachen heel Duitsland?

Ik ben onder meer in Keulen en Dortmund geweest en daar waren de mensen buitengewoon aardig. Helpen je maar wat graag als je de weg ergens niet weet.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Perico het volgende:
In het algemeen zijn ze een stuk lelijker, als je zo door de Aken loopt, en over de grens is hun gedrag deerniswekkend. Een aantal jaren terug hadden ze officieus het plan opgevat om Mallorca te kopen, je moet er maar op komen. Als je ziet hoe schandelijk Duitse toeristen, ja ook de gezinnen zich gedragen tegenover Spaans personeel en co. dan moet ik me echt bedwingen om hen erop aan te spreken (wat ik ook vaker doe).
Ach ja, wat is lelijk...

En schandelijke toeristen zijn er altijd wel. Zijn het de Duitsers niet, dan zijn het wel de Engelsen. En ook Nederlanders kunnen er soms ook wel wat van. Zo kun je natuurlijk wel door blijven gaan met onzin verkondigen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:33:40 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77191782
Het is alleen vanwege de groei van de allochtone bevolking dat het Nederlandse inwoneraantal niet krimpt. Zonder dat zou Nederland net als Duitsland steeds minder inwoners hebben.
The End Times are wild
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:43:54 #72
179598 Deprater
pi_77192166
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef LXIV het volgende:
Het is alleen vanwege de groei van de allochtone bevolking dat het Nederlandse inwoneraantal niet krimpt. Zonder dat zou Nederland net als Duitsland steeds minder inwoners hebben.
Nederland zal ook krimpen in bevolkingsaantal en door de hoge lasten hier
  maandag 25 januari 2010 @ 19:35:51 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_77261216
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:02 schreef leukvoorlater het volgende:
Nu Nederland nog.
Steeds meer Nederlanders in de grensstreek trekken al richting Duitsland
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_77262130
Slechte zaak ja.
En dit is het resultaat:

maandag 25 januari 2010 @ 20:37:26 #75
179598 Deprater
pi_77264911
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]