Ik hoop dat mijn eigen regio een beetje overeind blijft, momenteel gaat het hier nog wel goed en er is nog altijd sprake van bevolkingsgroei. Nog geen Groningse toestanden. Maar dat kan nog komen uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is wel de realiteit bedrijven zitten allemaal in de randstad en mobiliteit zal niet meer te betalen zijn.
Iedereen wil dus dicht bij zijn werk gaan wonen, jongeren trekken naar de randstad om carriere te maken en alles buiten de randstad sterft uit.
Mensen met veel geld die zich het reizen kunnen veroorloven zullen met grote vrijstaande woningen de buitengebieden betrekken.
Oh?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik word niet goed van dat eeuwige gejij en gejou in Nederland.
Ach welnee. Daar is de Randstad nu al niet op gebouwd, laat staan over een 10 jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is wel de realiteit bedrijven zitten allemaal in de randstad en mobiliteit zal niet meer te betalen zijn.
Iedereen wil dus dicht bij zijn werk gaan wonen, jongeren trekken naar de randstad om carriere te maken en alles buiten de randstad sterft uit.
Mensen met veel geld die zich het reizen kunnen veroorloven zullen met grote vrijstaande woningen de buitengebieden betrekken.
Ben er mee eens dat buiten de randstad bijna alles zal verdwijnen, maar de randstad zal snel volgen. Grote steden als Amsterdam en Rotterdam zitten steeds meer vol van criminaliteit. Dat kan mensen tegenhouden om er te werken op gegeven moment. Ondertussen wordt het dan steeds meer een puinhoop daar. Dus veel hoop is er daar ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja leuk joh, beetje de Rob Muntz uithangen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja schitterend is dat. Dat doe ik ook in de rij bij de kassa, heel hard "SCHNELL" schreeuwen. Geweldig is dat.
Wat een onzin man.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
En douwen dat die lui achter je doen, als ze er langs willen. Niet even "entschuldiging, kann ich passieren" ofzo, niks. Douwen en moeilijk doen. Ook op de weg.
In Nederland is dat niet zo, maar in Duitsland al helemaal niet. Tenzij jij een incident al genoeg vind.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
Wat men zegt van Nederland van een direct, ongeduldig en bot volk, dat is in Duitsland nog veel sterker.
Maar dat voordringen gebeurd in NL net zo goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja schitterend is dat. Dat doe ik ook in de rij bij de kassa, heel hard "SCHNELL" schreeuwen. Geweldig is dat.
En douwen dat die lui achter je doen, als ze er langs willen. Niet even "entschuldiging, kann ich passieren" ofzo, niks. Douwen en moeilijk doen. Ook op de weg.
Wat men zegt van Nederland van een direct, ongeduldig en bot volk, dat is in Duitsland nog veel sterker.
Binnen de randstad zal het verschil tussen rijk en arm steeds groter worden inderdaad. (dat zie je nu al)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Regal het volgende:
[..]
Ben er mee eens dat buiten de randstad bijna alles zal verdwijnen, maar de randstad zal snel volgen. Grote steden als Amsterdam en Rotterdam zitten steeds meer vol van criminaliteit. Dat kan mensen tegenhouden om er te werken op gegeven moment. Ondertussen wordt het dan steeds meer een puinhoop daar. Dus veel hoop is er daar ook niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach welnee. Daar is de Randstad nu al niet op gebouwd, laat staan over een 10 jaar.
Er wordt juist veel meer geinvesteerd in de ontwikkeling van buiten de Randstad gelegen steden als Eindhoven, Arnhem-Nijmegen en Twente.
Velen zijn de drukke Randstad ook zat en keren na hun studie terug naar juist die landelijker gebieden die nu wel groeien maar nog steeds rustig blijven.
Als het zo doorgaat is In 2012 de autochtoon in Rotterdam niet meer in de meerderheid. Ik wil niet racistisch overkomen, maar dan gaat het goed mis met Rotterdam en de rest van de randstad ook, want het gaat nu al drastisch de verkeerde kant op. Dat gaat alsmaar erger worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Binnen de randstad zal het verschil tussen rijk en arm steeds groter worden inderdaad. (dat zie je nu al)
In de oudere wijken met gallerij flats wonen bijna allemaal allochtonen, op de nieuwe vinex locaties wonen bijna allemaal autochtonen met minimaal inkomen van 1.5x modaal.
geeft niet, blijf maar lekker daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou er ook niet willen wonen...
Ja, in Nederland gebeurt het ook, maar ik heb het idee dat het hier allemaal net iets heftiger is. Als je in Nederland van de norm afwijkt, kijkt men al raar op. Hier is dat veel sterker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat voordringen gebeurd in NL net zo goedIk vind het juist echt allemaal andersom, waar ergens in Duitsland woon je dan?
dat moet ik (zonder lullig te willen doen) vanwege waar ik zit je tegenspreken, maarja, dan zijn beieren natuurlijk geen duitsersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwoah, valt tegen. Nog botter en directer dan Nederlanders en erg bemoeizuchtig. Ook weinig humor.
Het is niet zo mijn volk, maar het land is wel mooi en lekker goedkoop.
Je vergeet dat steeds meer mensen thuis werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik woon vlak over de grens bij Aachen, al mijn hele leven. Kan alleen maar al je bevindingen bevestigen. Duitsers zijn bloedserieus en spontane grappen tijdens werk of studie, die kan men nauwelijks waarderen, die schakeling kunnen ze ook niet maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
Ja, in Nederland gebeurt het ook, maar ik heb het idee dat het hier allemaal net iets heftiger is. Als je in Nederland van de norm afwijkt, kijkt men al raar op. Hier is dat veel sterker.
Ik woon in Aachen.
Sinds wanneer is Aachen heel Duitsland?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik woon vlak over de grens bij Aachen, al mijn hele leven. Kan alleen maar al je bevindingen bevestigen. Duitsers zijn bloedserieus en spontane grappen tijdens werk of studie, die kan men nauwelijks waarderen, die schakeling kunnen ze ook niet maken.
Ach ja, wat is lelijk...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Perico het volgende:
In het algemeen zijn ze een stuk lelijker, als je zo door de Aken loopt, en over de grens is hun gedrag deerniswekkend. Een aantal jaren terug hadden ze officieus het plan opgevat om Mallorca te kopen, je moet er maar op komen. Als je ziet hoe schandelijk Duitse toeristen, ja ook de gezinnen zich gedragen tegenover Spaans personeel en co. dan moet ik me echt bedwingen om hen erop aan te spreken (wat ik ook vaker doe).
Nederland zal ook krimpen in bevolkingsaantal en door de hoge lasten hierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef LXIV het volgende:
Het is alleen vanwege de groei van de allochtone bevolking dat het Nederlandse inwoneraantal niet krimpt. Zonder dat zou Nederland net als Duitsland steeds minder inwoners hebben.
Steeds meer Nederlanders in de grensstreek trekken al richting Duitslandquote:
en terechtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Steeds meer Nederlanders in de grensstreek trekken al richting Duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |