abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:05:16 #76
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77104014
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

prima maar hou ze wel bij je als er mensen aankomen, niet iedereen houdt van honden. dat snap je toch wel?
En dat doe ik ook Mijn hond is netjes opgevoed en staat met 1 commando weer naast me, ik vind dat niet meer dan logisch. Helaas denkt inderdaad niet iedere hond eigenaar daar zo over.
Domo Arigato!
pi_77104080
hond vastbinden en dan aanranden die "wolf"
<hr>
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:10:30 #78
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77104220
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
hond vastbinden en dan aanranden die "wolf"
Mogen we dat met jou ook doen als je een keer iemand lastig valt?
Domo Arigato!
pi_77104232
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Mogen we dat met jou ook doen als je een keer iemand lastig valt?
ligt eraan hoe je uitziet
<hr>
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:15:14 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_77104406
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
Dit is een ideale bezigheid om de mooie figuren die een lichaam te bieden heeft te onderhouden.
Pics! .

Maar ontopic: helemaal eens. Van die hondeneigenaren die maar doen alsof iedereen het maar te accepteren heeft dat honden onaangelijnd overal naar toe rennen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:18:35 #81
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77104526
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja droevig is het. Ik kan wel janken. Helaas is het gewoon de wet, en daar moet je je aan houden. Sim-pel.
Sommige wetten zijn er dan natuurlijk ook puur om mensen geld afhandig te maken. Je kan mij niet vertellen dat mijn hond de duinen kapot maakt terwijl er 100 meter verder 5 bulldozers door de duinen heen crossen om de struiken weg te halen en rijden daarbij ook nog is hekjes kapot Ik ben een nette burger maar die regel lap ik mooi aan mijn laars.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77104956
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:18 schreef Equites het volgende:

[..]

Sommige wetten zijn er dan natuurlijk ook puur om mensen geld afhandig te maken. Je kan mij niet vertellen dat mijn hond de duinen kapot maakt
Verbod is voor fauna in de duinen, niet flora. Honden jagen het wild op
pi_77105621
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

En dat doe ik ook Mijn hond is netjes opgevoed en staat met 1 commando weer naast me, ik vind dat niet meer dan logisch. Helaas denkt inderdaad niet iedere hond eigenaar daar zo over.
Dat is mooi.
Maar helaas weet niet iedere voetganger of de hond die op 'm af komt rennen netjes opgevoed is.
Dus om te voorkomen dat andere mensen de stuipen op het lijf wordt gejaagd als zo'n hond op 'm afrent, zou het prettig zijn als men zich gewoon aan de aanlijnregels hield.

Tis niet dat je nergens naar toe kan met je hond, TS gaf al aan dat er ook een gebied was waar dat wel kon, speciaal voor de honden.

Lijkt mij een gevalletje opgelost, maar helaas ligt de verantwoordelijkheid weer eens bij de mensen die ongevraagd met de overtreders van die regels te maken hebben.

Vreemde wereld.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:52:14 #84
198371 Equites
pi_77105750
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Verbod is voor fauna in de duinen, niet flora. Honden jagen het wild op
Mag jij mij vertellen welk wild er hier in de duinen loopt Ik heb nog nooit 1 beest zien lopen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:05:46 #85
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_77106225
Zeikerd
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:07:03 #86
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77106287
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Equites het volgende:

[..]

Mag jij mij vertellen welk wild er hier in de duinen loopt Ik heb nog nooit 1 beest zien lopen.
Ik weet niet bij welke duinen jij in de buurt woont, maar er leven zat dieren in duingebieden. Ook in Nederland.

https://www.pwn.nl/PuurNa(...)es/Floraenfauna.aspx
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:15:44 #87
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_77106621
Vervelend aso gedrag van de hondeneigenaar ! En als mensen als je hun op hun (wan)gedrag aanspreekt onprettig reageren dan heb ik automatisch ook zo m'n twijfels over hun hond.
Gelukkig viel dat in jouw geval mee.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:45:34 #88
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77107727
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb al toegegeven dat de reactie van de hondenbezitter niet juist is en dat hij inderdaad zijn fout had moeten toegeven. Alleen moeten we hier nou niet gaan doen alsof wij nooit iets doen wat niet mag
En we moeten hier al helemáál niet gaan doen alsof het ineens over mij gaat, of over een ander random persoon die misschien ook wel eens wat fout doet. Ontstellend slap om een bewering te willen diskwalificeren 'want jij doet toch ook wel eens yadayada'.
Het gaat hier over de hondenbezitter die in de veronderstelling leeft dat zijn hond de engel zelve is, en dat die dús wel boven de wet staat.

Het is voor mij niet te zien dat ik te maken heb met een poeslief (naha, poes) schoothondje als ik in het bos loop en een wild blaffende hond op me af zie stuiven. Er staat dan niet bij dat hij toch zo ontzettend lief is en zo goed opgevoed. Ik vind het helemaal niet vreemd dat TS daarvan schrikt, ik begrijp heel goed dat het vanuit haar perspectief zeer bedreigend kan hebben overgekomen en als je dat als hondeneigenaar niet kan bevatten dan moeten we helaas onze conclusies trekken omtrent de intelligentie.

Bovendien, wat nou als dat beest ineens wèl wat doet? Dat zou namelijk ook niet de eerste keer zijn dat dat voorvalt. Meer dan eens blijken honden onbetrouwbare beesten te zijn, en wat krijgen we dan? Toch zeker niet het onvolprezen "doettie anders nóóit hoor!", zoals mijn broer bijvoorbeeld vroeger een keer ten deel viel nadat zo'n welopgevoed stuk kanker hem had aangevallen.

Om deze redenen trek ik hier een harde lijn in voor mezelf.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_77107998
Ik miste eigenlijk het 'Hij doet helemaal niks hoor' nadat dat beest tegen je op begint te springen. Alsof bijten het enige is dat die beesten verkeerd kunnen doen. Allemaal leuk een aardig hoor, zo'n speelse hond, maar ik zit er niet op te wachten als ik aan het hardlopen ben. Ze lopen voor mijn voeten, springen tegen me op en kwijlen me onder. Maar 'hij doen helemaal niets hoor'.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:57:33 #90
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77108224
Met zo'n bek erbij van "Lief is dat hè, dat onbevangene, dat enthousiaste! Je mag hem wel aaien hoor!"
Nee kut, dat wil ik niet. Krijg aids aan je hond.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:00:47 #91
198371 Equites
pi_77108364
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Ik weet niet bij welke duinen jij in de buurt woont, maar er leven zat dieren in duingebieden. Ook in Nederland.

https://www.pwn.nl/PuurNa(...)es/Floraenfauna.aspx
En die zouden dan door honden worden opgegeten? Die beesten rennen zo snel, die houden ze nooit bij. Gewoon pure onzin die wet, lekker weer mensen beboeten daar houden ze van in NL.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:07:45 #92
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77108642
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Equites het volgende:

[..]

En die zouden dan door honden worden opgegeten? Die beesten rennen zo snel, die houden ze nooit bij. Gewoon pure onzin die wet, lekker weer mensen beboeten daar houden ze van in NL.
Het gaat om de angst die honden bij het wild opwekt. Niet om het opeten.

En er zijn honden die vanuit hun instinct handelen wanneer zij een dier zien, en er dus achteraan gaan. Dat is volgens mij de redenen van die regel. Net als dat mensen alleen op paden mogen lopen in het bos.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:21:39 #93
280121 Bostrol
Paranoia Querulans
pi_77109197
Mijn hond luistert erg goed en poept altijd in de bosjes.
Ik heb vandaag een boete gehad omdat ik geen poepzakje bij me had. Vanaf nu ga ik mn hond leren op de stoep te schijten.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can’t eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:22:43 #94
280121 Bostrol
Paranoia Querulans
pi_77109245
O, en hij loopt altijd los in het bos. Bos is voor honden, want er zijn stokken.
pi_77109584
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Bostrol het volgende:
O, en hij loopt altijd los in het bos. Bos is voor honden, want er zijn stokken.
En een chrêche is voor pedofielen, want er zijn peuters?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_77109661
Totdat er vanuit een zijpad een hond kwam aanrennen. Dit staat haaks op de regels die in dit bos gelden. (bijlage 1.1)

Sectie 2
Na luttele seconden oog in oog met de ‘wolf’ gestaan te hebben kwam het baasje er aan. De daarop volgende conversatie verliep als volgt:

Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die denken dat iedereen ervan gediend is dat een hond zomaar achter iemand aan rent.

Waar heeft die hond achter je aan gerent?
Hij kwam uit een zijpad en je staat oog in oog met hem
ogen in je achterhoofd tijdens het rennen?
Kan nergens eruit opmaken die die hond je achtervolgde ,of is het louter de confrontatie met de hond die je tegen staat?
pi_77109683
Hmmm, volgens dat bord mag je er alleen wandelen. Niet hardlopen dus.
Geen wonder dat die hond van je schrok.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_77109698
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Equites het volgende:

[..]

Uhm, mijn kat is doodgebeten een paar jaar geleden door een paar loslopende Jack Russels. In m'n eigen tuin nog wel. Dus, dat kan zeker wel. Er zijn toch voldoende velden en gebieden waar de hond wel los mag? Ga daar dan heen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:42:14 #99
280121 Bostrol
Paranoia Querulans
pi_77110085
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef shmoopy het volgende:

[..]

En een chrêche is voor pedofielen, want er zijn peuters?
Das een diepe, met uw welbevinden denk ik daar even over na.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:10:25 #100
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77111582
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef subwaygunner het volgende:
Totdat er vanuit een zijpad een hond kwam aanrennen. Dit staat haaks op de regels die in dit bos gelden. (bijlage 1.1)

Sectie 2
Na luttele seconden oog in oog met de ‘wolf’ gestaan te hebben kwam het baasje er aan. De daarop volgende conversatie verliep als volgt:

Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die denken dat iedereen ervan gediend is dat een hond zomaar achter iemand aan rent.

Waar heeft die hond achter je aan gerent?
Hij kwam uit een zijpad en je staat oog in oog met hem
ogen in je achterhoofd tijdens het rennen?
Kan nergens eruit opmaken die die hond je achtervolgde ,of is het louter de confrontatie met de hond die je tegen staat?
Ik kijk om me heen als ik loop, dus ik zag die hond eerst aan komen rennen. Maar ik liep nog een paar meter door en terwijl ik omkeek zag ik die hond achter mij aankomen. Toen ben ik maar stil gaan staan, ik ben toch niet sneller dan een hond. Maar het klopt, misschien had ik het er duidelijker in moeten zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')