En dat doe ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
prima maar hou ze wel bij je als er mensen aankomen, niet iedereen houdt van honden. dat snap je toch wel?
Mogen we dat met jou ook doen als je een keer iemand lastig valt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
hond vastbinden en dan aanranden die "wolf"
ligt eraan hoe je uitzietquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mogen we dat met jou ook doen als je een keer iemand lastig valt?
Pics!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
Dit is een ideale bezigheid om de mooie figuren die een lichaam te bieden heeft te onderhouden.
Sommige wetten zijn er dan natuurlijk ook puur om mensen geld afhandig te maken. Je kan mij niet vertellen dat mijn hond de duinen kapot maakt terwijl er 100 meter verder 5 bulldozers door de duinen heen crossen om de struiken weg te halen en rijden daarbij ook nog is hekjes kapotquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja droevig is het. Ik kan wel janken. Helaas is het gewoon de wet, en daar moet je je aan houden. Sim-pel.
Verbod is voor fauna in de duinen, niet flora. Honden jagen het wild opquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Sommige wetten zijn er dan natuurlijk ook puur om mensen geld afhandig te maken. Je kan mij niet vertellen dat mijn hond de duinen kapot maakt
Dat is mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En dat doe ik ookMijn hond is netjes opgevoed en staat met 1 commando weer naast me, ik vind dat niet meer dan logisch. Helaas denkt inderdaad niet iedere hond eigenaar daar zo over.
Mag jij mij vertellen welk wild er hier in de duinen looptquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Verbod is voor fauna in de duinen, niet flora. Honden jagen het wild op
Ik weet niet bij welke duinen jij in de buurt woont, maar er leven zat dieren in duingebieden. Ook in Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen welk wild er hier in de duinen looptIk heb nog nooit 1 beest zien lopen.
En we moeten hier al helemáál niet gaan doen alsof het ineens over mij gaat, of over een ander random persoon die misschien ook wel eens wat fout doet. Ontstellend slap om een bewering te willen diskwalificeren 'want jij doet toch ook wel eens yadayada'.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb al toegegeven dat de reactie van de hondenbezitter niet juist is en dat hij inderdaad zijn fout had moeten toegeven. Alleen moeten we hier nou niet gaan doen alsof wij nooit iets doen wat niet mag
En die zouden dan door honden worden opgegeten? Die beesten rennen zo snel, die houden ze nooit bij. Gewoon pure onzin die wet, lekker weer mensen beboeten daar houden ze van in NL.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke duinen jij in de buurt woont, maar er leven zat dieren in duingebieden. Ook in Nederland.
https://www.pwn.nl/PuurNa(...)es/Floraenfauna.aspx
Het gaat om de angst die honden bij het wild opwekt. Niet om het opeten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Equites het volgende:
[..]
En die zouden dan door honden worden opgegeten? Die beesten rennen zo snel, die houden ze nooit bij. Gewoon pure onzin die wet, lekker weer mensen beboeten daar houden ze van in NL.
En een chrêche is voor pedofielen, want er zijn peuters?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Bostrol het volgende:
O, en hij loopt altijd los in het bos. Bos is voor honden, want er zijn stokken.
Uhm, mijn kat is doodgebeten een paar jaar geleden door een paar loslopende Jack Russels. In m'n eigen tuin nog wel. Dus, dat kan zeker wel. Er zijn toch voldoende velden en gebieden waar de hond wel los mag? Ga daar dan heen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Equites het volgende:
[..]
En die zouden dan door honden worden opgegeten? Die beesten rennen zo snel, die houden ze nooit bij. Gewoon pure onzin die wet, lekker weer mensen beboeten daar houden ze van in NL.
Das een diepe, met uw welbevinden denk ik daar even over na.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En een chrêche is voor pedofielen, want er zijn peuters?
Ik kijk om me heen als ik loop, dus ik zag die hond eerst aan komen rennen. Maar ik liep nog een paar meter door en terwijl ik omkeek zag ik die hond achter mij aankomen. Toen ben ik maar stil gaan staan, ik ben toch niet sneller dan een hond. Maar het klopt, misschien had ik het er duidelijker in moeten zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef subwaygunner het volgende:
Totdat er vanuit een zijpad een hond kwam aanrennen. Dit staat haaks op de regels die in dit bos gelden. (bijlage 1.1)
Sectie 2
Na luttele seconden oog in oog met de ‘wolf’ gestaan te hebben kwam het baasje er aan. De daarop volgende conversatie verliep als volgt:
Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die denken dat iedereen ervan gediend is dat een hond zomaar achter iemand aan rent.
Waar heeft die hond achter je aan gerent?
Hij kwam uit een zijpad en je staat oog in oog met hem
ogen in je achterhoofd tijdens het rennen?
Kan nergens eruit opmaken die die hond je achtervolgde ,of is het louter de confrontatie met de hond die je tegen staat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |