abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81362880
Schijnt stroom en watervoorzieningen e.d. te zijn waarvoor het héle gebouw wind en waterdicht moet zijn en alle meterkasten gereed. Dit is dus nog niet overal zo.

Maar ik mag nog wat langer bij Detroit blijven gelukkig Kan ik ook sparen.
Weet iemand de gevolgen van inschrijven op een adres, als je eerst alleen stond en er komt iemand bij? O.a. mbt belastingen e.d.?
pi_81365272
Nog een domper:
Waar t tv-kastje staat komt de verwarming. Hopelijk kan dat zelf nog aangepast worden.

wel bij profijtmeubel bloedmooie banken gezien die prima in t budget vallen:

2,5 en 3 zits voor nog geen 700,-

In het zwart en de chaise longue wil ik aan de andere kant

en nog een hele mooie stoffen hoekbank die echt zalig zat. Maar ik wil binnekort met Detroit even langs gaan, want de bank moet ook lekker liggen natuurlijk samen
pi_81398033
tvp
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:26:57 #104
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_81600933
ts. heb je nog dat bed bij Meubella gekocht?

ik vraag me af of t wat is die spullen

de prijzen zijn te mooi om waar te zijn eigenlijk en lees verschillende meningen op internet over die winkel

wel echt toffe bedden daar....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_81610267
Dat was een bank en ik heb nog niets gekocht omdat ik de sleutel pas in november krijg
Bank zal van profijtmeubel vandaan komen, toch een stukje goedkoper.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:17:01 #106
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_81611698
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geeft overigens een beter beeld van de kleur
mooie vloer! is die niet van het merk Tarkett?
ziet er iig strak uit!

trouwens balen! van vertraging
~ Bonito La Risa ~
pi_81628914
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ts. heb je nog dat bed bij Meubella gekocht?

ik vraag me af of t wat is die spullen

de prijzen zijn te mooi om waar te zijn eigenlijk en lees verschillende meningen op internet over die winkel

wel echt toffe bedden daar....
Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=71144
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:31:38 #108
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_81655107
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=71144
tja maar aan de andere kant, wel echt leer of geen echt leer boeit me eigenlijk niet zo voor een bed...
ze zien er wel erg heftig uit sommige... voor maar 500 eurootjes...

hmmmmm misschien toch ff een keer gaan kijken daar...

sorry voor de offtopic
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:02:55 #109
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83529409
cassandra? is het inmiddels al af?

ben erg benieuwd namelijk!
~ Bonito La Risa ~
pi_83548661
Nee vanavond langs gereden, t plantsoen is flink gevorderd, de muren zitten erin maar geen nieuws over een vroegere oplevering. Ik denk dat t eerder september wordt dan november maar we gaan t meemaken.
pi_83768032
Gefeliciteerd Cassandra87 ziet er hoopvol uit
pi_84416867

Middelste frans balkon

Eigen toegangspoortje :+

Middelste woning

Zo komen ze er vermoedelijk uit te zien
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:31:06 #113
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84852683
Dit topic wil ik ook even volgen.
Als de verwarming "achter" de tv kast komt, kun je dan niet beter de bank en t tv meubel verplaatsen, zodat het tv meubel komt te staan in de hoek waar nu de bank staat en de bank midden in de kamer, met de rugleuning naar de keuken?? Dan heb je de verwarming vrij..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84857557
Mooi ruim appartement voor een superprijs.

Jammer dat er geen buitenruimte bij zit. Maar voor die prijs mag je zeker niet klagen.

Gefeliciteerd :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84914172
Dat is zeer zeker een optie om dat zo te doen maar de rugleuning naar de keuken vind ik niets, wil mijn kleine huiskamer graag open houden. Swinters kan ik mijn bankstel switchen, maar zomers gaat het balkon dan niet meer open.
Maar even afwachten hoe het er irl uit ziet

Voor de prijs klaag ik zeker niet. in de weekenden ben ik in Amsterdam en daar hebben we tot savonds laat zon op het balkon O+
pi_85262614

Even gefrobeld. Alles is op schaal, dus vrij krap, zeker de slaapkamer. Maar misschien valt dat wel mee in de praktijk.
De tafel is niet echt zo lang, ik heb de max. lengte gebruikt in het plaatje.
Verder twijfel ik nog over een logeerkamer of werkkamer. Ik wil sowieso een gedeelte gebruiken om een mini fotostudio te plaatsen. Mijn bureau staat op zo'n rare plek omdat links tegen t raam óf een logeerbed komt, óf iets wat mijn vriend volgend jaar krijgt als ik t voor elkaar krijg. Ik neig op dit moment meer naar een opblaasbaar matras voor eventuele logés zodat mensen kunnen blijven slapen en ik ook een plekje heb voor mijn vriend waar hij lekker zijn ding kan doen.

De relatief grote ruimte in de gang is een bergruimte, waar mijn wasmachine en droger komt, en een voorraad/opruimkast.
De muur tegenover de badkamer wordt geschilderd met magneet- en schoolbordverf.

Volgens de laatste geruchten worden de woningen opgeleverd tussen week 38 en week 41.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:14:34 #117
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_85288773
Stormlooptopic dit. :P.

OT: dat de boel maar snel opgeleverd moge worden. ^O^.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_85555427
Ik las dat van de verwarming die komt waar je het tv-meubel geplaatst hebt, dus wat denk je hiervan? :

Dat rode is dus een hoekbank :P of bank met chaise longue, of 2 losse banken in hoekopstelling. Enfin, dit was mn ideetje. Wat ook een voordeel is(misschien) is dat je de tv in de hoek ofzo kunt zetten, maar in ieder geval heb je bij tv-kijken het raam niet in je rug, dit kan in de zomer héel vervelend zijn door licht dat op je tv-scherm valt
pi_85808587
Ik wilde juist de huiskamer zo open mogelijk laten, omdat het vrij smal is (ong. 3,5 meter breed) zodat de ruimte toch nog groot lijkt :)
Maar als t goed is komt de verwarming in de hoek, dus naast het tv-meubel
pi_85811588
enn misschien een bedbank? of opklapbed idd :)
~ Bonito La Risa ~
pi_86071371
Wordt vermoedelijk ook een slaapbank. Kan ik lekker terugtrekken en er kunnen mensen blijven slapen.

oplevering staat gepland in week 43/44
pi_86138009
Overigens zou ik op de muur tegenover de hal een leuke spreuk willen plakken.
Ik ben een beetje inspiratieloos en kom tot nu toe op 'love makes a house a home' of 'home is 'where your story begins' en de laatste vind ik wel erg leuk omdat t eigenlijk precies op mij slaat, nieuwe weg in gaan, oude schepen verbranden en eindeljk voor mijzelf kiezen. Maar eigenlijk vind ik m ook wel saai :')
Dus als iemand nog een leuk idee heeft?
pi_86138188
remember yesterday,
dream about tomorrow,
but live today!

dat staat bij kennissen op de muur.

google anders eens op "muur tekst" dan vind je veel stikkers die je zo op de muur kan plakken. daar kan je ook veel voorbeelden bekijken en inspiratie vandaan halen.
pi_86138409
Ik vind dat soort teksten maar fout. Ga dan direct voor carpe diem. :')
pi_86138484
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:53 schreef loecje het volgende:
remember yesterday,
dream about tomorrow,
but live today!

dat staat bij kennissen op de muur.

google anders eens op "muur tekst" dan vind je veel stikkers die je zo op de muur kan plakken. daar kan je ook veel voorbeelden bekijken en inspiratie vandaan halen.
Ik zie er niets origineels bij staan.. Dat is t een beetje :@

Wat dat betreft ga ik mee met fortitude, ik zoek echt iets origineels en anders liever niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')