Ik zag vandaag echt een heeeeel gaaf tv-meubel bij de arena maar ook met een prijskaartje: 1500,-
Helaas.. Zelfs detroit was er verliefd op

Nouja t was t eerste waarbij we allebei tegelijk zoiets hadden van, damn
Ja.. want dat gaat nog problematisch worden.. mochten we ooit gaan samenwonen. Ik grapte al dat we een lint moesten spannen door huis heen, links mijn smaak, rechts zijn smaak. Op sommige punten komt die namelijk héél erg overheen, maar dan zijn we wel duizenden euro's verder

Met beperkt budget zijn we t niet altijd even eens :n waardoor we (Lees: Detroit) ook maar heeft besloten dat ik maar alleen moet shoppen in t vervolg

Over budget gesproken. Ik heb afgesproken om de bouwrente zelf te betalen. Ja, dit was vóór de vertraging van de hypotheekservice welke alweer een aantal maanden is opgelopen.
Ik heb deze maand net genoeg gespaard om dat bedrag te betalen, maar kan vervolgens weer in 3 maanden tijd overnieuw beginnen voor de meubels.
Nu is t zo dat ik nog een hoop centjes in depot heb zitten zonder bestemming (minus vloer, verf en keuken) daar moet ik toch mijn bouwrente tot nu toe mee kunnen betalen of heb ik dat echt van te voren moeten vastleggen?
Vraag ligt bij mn contactpersoon, maar ik krijg m nooit te pakken (heb nu al een paar x in een paar dagen gebeld en gemaild, word er een beetje ziek van, dus ga gewoon door met bestoken)
Als dit van mijn depot kan, kan ik mijn kekke bankstel namelijk aanschaffen

(ware t niet dat deze vermoedelijk te groot is...)