Denk ik dat je triestheid een dieptepunt heeft bereikt blijk je dit weer te kunnen overtreffen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:44 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders was echt hypocriet. De beste man wil ontwikkelingshulp incl. noodhulp helemaal afschaffen omdat het verspild geld is. Dan kunnen zijn fans vast wel weer zeggen 'ja maar dit is geen overheidsgeld wat wordt opgehaald'. Nee, maar het wordt nog steeds wel via dezelfde kanalen verspreidt. Dus eigenlijk zat Wilders mensen geld af te troggelen.
Als we naar de stembus gaan dan lezen we allemaal de verkiezingsprogramma's en daarin staat bij sommige partijen dat ze het nodig vinden om liefdadigheid met overheidsmiddelen te steunen met belastinggeld zo geven we als land een singnaal afgeven dat we ons verbodnen voelen met mensen die het moelijker hebben. Dan gaan we stemmen en een meerderheid kiest een bepaalde regering, vaak word dan een bovengenoemde stellingname dan meegenomen in een regeerakkoord en dus word er namens ons allemaal geld gegeven..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vind ook uit principe dat ontwikkelingshulp gefinancieerd moet worden uit vrijwillige donaties ipv gedwongen donaties (belastinggeld) omdat dat het karakter van liefdadigheid schaadt.
Inderdaad, dit heb ik hem ook meerdere malen horen verklaren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef detulp050 het volgende:
Onzin, Koenders heeft zich gisteren bijna continu uitgesproken over dat het geld dat 'hij' geeft niet van hem of het kabinet is, maar vanuit alle Nederlanders komt. En hij is nou eenmaal de minister die daar over gaat.
Nogal stating the blindingly obvious wat je hier doet. Als een minister zegt dat hij ergens geld in gaat investeren bedoelt hij uiteraard dat hij uit hoofde van zijn functie als minister het belastinggeld op die manier gaat verdelen. Juist omdat het zo overduidelijk is dat hij dat bedoelt, wekt hij helemaal niet de indruk dat hij het geld op persoonlijke titel doneert of dat hij daarvoor de eer verdient.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mijn kritiek richt zeer meer op Bert Koenders. Het geld naar Haïti wordt namelijk door de belastingbetaler verdubbelt, terwijl Bert Koenders met de eer mag strijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |