Heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt tegen, vergelijk het met een glas sinaasappelsap aaien
Hoequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik wist de tt al voordat dit topic open was
Grote meidquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik wist de tt al voordat dit topic open was
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee
Wel kindvriendelijk?
Gelukkig hebben we de zoete bacterien van Bart nogquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn stage blijkt idd een zure bom
je kunt die bacterienbeestjes van jou drinken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, het is drinkbaar in theorieHet meurt alleen als de tering
Joah, in principe wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt die bacterienbeestjes van jou drinken?!
Dat is ook nogal euhm naar
Smaken ze wel zoet?
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Smaken ze wel zoet?
En als je het opdrinkt, geef je de rest van de week licht in het donker?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, in principe wel ja
Wat denk jij, dat ik ze geproefd hebt?Het zal ongeveer als zeewater smaken, maar dan net ff wat anders
ja weet ik veel wat jij allemaal onderzoekt met die dingen, misschien ook wel smaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, in principe wel ja
Wat denk jij, dat ik ze geproefd hebt?Het zal ongeveer als zeewater smaken, maar dan net ff wat anders
Echt wel. Vraag maar aan Youpquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinken
alle vloeistoffen kan je drinken. Alleen niet altijd aan te radenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Smaken ze wel zoet?
Een basketbalteam hebben we al, dus goed ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Gaan we straks ook weer een StageSC-voetbalteam maken, als we toch aan het recyclen zijn?
daarom zei ik dat het nogal naar wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat je huisdier toch niet opeten/drinken
Ja maar dat was met kerst.. Er zijn altijd uitzonderingen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |