niets nieuws dus als het om moslims gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Cortina het volgende:
Misplaatste verontwaardiging
Waarom zou je in vredesnaam aanstoot nemen aan een paar cijfers op een wapen die mogelijk naar een bijbeltekst verwijzen. Lekker vredelievend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam bijbelteksten op wapens zetten. Lekker vredelievend.
Heh juist ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef bijdehand het volgende:
Misschien kunnen we beter een topic maken over wanneer de moslims níet boos zijn.
Mwahquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
Holy shit! Emine Saner is echt een lekker wijf!
Staat die ook ergens op? Die is dan wel logisch eigenlijk:quote:
Vredelievend kan je sowieso niet echt combineren met wapens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam aanstoot nemen aan een paar cijfers op een wapen die mogelijk naar een bijbeltekst verwijzen. Lekker vredelievend.
Er STAAT geen bijbelse tekst op die wapens. Hooguit een mogelijke verwijzing naar een bijbelse tekst. Maar als je om te beginnen al geen bijbel tot je beschikking hebt, wat voor het gros van de moslims, zeker in die landen, geldt, dan zeggen die cijfers en letters je niets.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Vredelievend kan je sowieso niet echt combineren met wapens.
Een bijbelse tekst hoort niet op wapens omdat de bijbel vrede predikt.
Ik fap wel op deze!quote:
Dat terwijl die op elke anti-moslim site te vinden is. Je zou denken dat jij hem zo gevonden zou hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef speknek het volgende:
Oh men, ik ben zo lang op zoek geweest naar dat plaatje.
Ik heb niet zo'n behoefte me bezig te houden met de Islam, ergo die sites frequenteer ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dat terwijl die op elke anti-moslim site te vinden is. Je zou denken dat jij hem zo gevonden zou hebben.
Psies! Dus dan is er toch helemaal niets aan de hand? Het is niet eens leesbaar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja lekker, om dat te kunnen lezen moet je eerst dichterbij komen dan 100m![]()
Gaaf argument:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:39 schreef Megumi het volgende:
Lekker boeie dit weer. Religieuze zegeningen en spreuken op wapens zijn gewoon normaal. En zelfs op de wapens van de nazi's waren ze aanwezig.
Boos worden om zaken die al duizenden jaren normaal zijn is zinloos.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gaaf argument:
Lekker boeie, zelfs de nazi's deden het...![]()
Nog zo'n juweeltje!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef Megumi het volgende:
Boos worden om zaken die al duizenden jaren normaal zijn is zinloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |