In Nederland telt iedere stem even zwaar. Je moet dus zowel hoog- als laagopgeleide kiezer aan weten te spreken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou op zn minst probeer ik aan te tonen dat de Wilders aanhang niet alleen bestaat uit droeftoeters.
Daarbij merendeel van de PVV stemmer zal dan laag opgeleid zijn, zoals ook meerendeel van de bevolking dat is.
lol domme quote, ik heb het over moslims, niet over Peter R de Vries?quote:
Belachelijk.. ik las net ergens dat je geen hele groep moest beoordelen! Foei!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, we konden erop wachten.
PVV Aanhang bedreigd Peter R de Vries
Het is niet zo dat slechts 14% van de bevolking HBO heeft en 2% Universiteit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou op zn minst probeer ik aan te tonen dat de Wilders aanhang niet alleen bestaat uit droeftoeters.
Daarbij merendeel van de PVV stemmer zal dan laag opgeleid zijn, zoals ook meerendeel van de bevolking dat is.
Dudequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus nu opeens mag je in het kader van de vrijheid van meningsuiting wel haat zaaien?
Maar oh wee als een moslim dan iets niet-liefs predikt in een moskee.![]()
Vrijheid van meningsuiting betekent noooit dat je haat mag zaaien, of je nu een boerenhollander of een moslim bent.
Wat ik lees is dat er relatief minder hoogopgeleiden op de PVV stemmen dan de landelijke verhoudingen dat zouden voorstellen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)oed_opgeleide_kiezer
Lees je eens in.
Waarbij je je kunt afvragen:quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
Ik las ergens anders in een topic dat dat wel mag!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Belachelijk.. ik las net ergens dat je geen hele groep moest beoordelen! Foei!
We vallen ook niet de aanhangers aan maar de ideologiequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Re het volgende:
je moet een enkeling niet verantwoordelijk houden voor de hele groep hoor, er zit heus wel een paar nette PVVers tussen
Wilders was de enige die beveiligd moest worden wegens zijn mening zei je toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef Griebus het volgende:
[..]
lol domme quote, ik heb het over moslims, niet over Peter R de Vries?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dude, waar haal je dat allemaal uit?
En ik ben geen dude.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het enige wat Wilders met dat wat jij haatzaaien noemt heeft bereikt, is dat hij zelf moet worden beveiligd. Ik zie geen hordes PVVers die moslims in elkaar schoppen. Verder is juist dat wat vrijheid van meningsuiting inhoud. Dat je mag zeggen wat je wil. Of je nou haat zaait of liefde predikt .
Ik kies een school uit voor mijn dochter waar de leraren geen burka dragen. Simpel zat, dat is nou vrijheid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ok maar dan is het ook geen probleem als ik vrouwen geen hand geef? En dat vrouwen een ondergeschikte rol hebben aan de man? En dan is het ook prima dat ik in burka les ga geven op de kleuterschool van jouw jongste dochter? En dat ik niet opsta voor Nederlandse rechters omdat ik ze niet erken?
Je eigen cultuur behouden is prima maar heeft toch echt grenzen.
Haatzaaien, beledigen, het zijn allebei subjectieve begrippen die niet horen bij een objectief recht als de vrijheid van meningsuiting. Enige uitzondering zijn het oproepen tot geweld (objectief beoordeelbaar) en concrete voorbeelden als het ontkennen van de Holocaust.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, dus nu opeens mag je in het kader van de vrijheid van meningsuiting wel haat zaaien?
Maar oh wee als een moslim dan iets niet-liefs predikt in een moskee.![]()
Vrijheid van meningsuiting betekent noooit dat je haat mag zaaien, of je nu een boerenhollander of een moslim bent.
Nee, in Nederland had in 2007 31% van de bevolking een HBO of universitair diploma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is niet zo dat slechts 14% van de bevolking HBO heeft en 2% Universiteit.
En dat is wat hoger-opgeleid is van stemmers van de PVV.
Een vredelievend Christen.quote:En de heer Kok (cas6000@hotmail.com) stelt: ‘Geert Wilders beledigen? Ik hoop voor jou dat je de meest vreselijke vorm van kanker in je lijf hebt. Ik ga er voor bidden dat jij dit in je hebt’.
Nee dat kun je niet zo concluderen. Als je over de bevolking spreekt dan heb je het over de totale populatie. Tijdens de verkiezingen stemt niet iedereen dus dan is het aannemelijk dat de verhoudingen anders liggen. Je kunt die harde conclusie dus niet zo trekken. Het is echter wel aannemelijk dat het zo is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, in Nederland had in 2007 31% van de bevolking een HBO of universitair diploma.
Bron: http://www.mdweekly.nl/91(...)oog-opleidingsniveau
We kunnen dus concluderen dat Wilders aanhangers gemiddeld lager opgeleid zijn dan de doorsnee Nederlander.
Bidden niet-gelovigen ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie in het gedeelte van je quote niet of deze persoon gelovig is.
Niet-gelovigen bidden zelden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie in het gedeelte van je quote niet of deze persoon gelovig is.
Een samenleving maak je samen, alsof alleen de allochtonen er een teringzooi van maken. Ja hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarbij je je kunt afvragen:
Stemmen ze op Wilders omdat ze tot het lager opgeleid deel van de bevolking behoren en dus in achterstandsbuurten wonen waar ze de geneugden van de multiculturele samenleving van dichtbij dagelijks mogen meemaken? In plaats van deze slechts te zien door de roze bril van de publieke omroep zoals de meeste hoogopgeleiden?
Kan, maar het zou mij niet verbazen als het Ben Kok is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kan ook symbolisch bedoelt zijn.
Wie is Ben Kok?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan, maar het zou mij niet verbazen als het Ben Kok is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |