abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77095505
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou op zn minst probeer ik aan te tonen dat de Wilders aanhang niet alleen bestaat uit droeftoeters.
Daarbij merendeel van de PVV stemmer zal dan laag opgeleid zijn, zoals ook meerendeel van de bevolking dat is.
In Nederland telt iedere stem even zwaar. Je moet dus zowel hoog- als laagopgeleide kiezer aan weten te spreken.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 13:53:10 #77
230491 Zith
pls tip
pi_77095512
Een aantal van die bedreigers kan je vinden met gooogle
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_77095522
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Kentoet het volgende:

[..]

[..]

lol domme quote, ik heb het over moslims, niet over Peter R de Vries?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77095525
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, we konden erop wachten.

PVV Aanhang bedreigd Peter R de Vries
Belachelijk.. ik las net ergens dat je geen hele groep moest beoordelen! Foei!
pi_77095544
quote:

[..]

Nou op zn minst probeer ik aan te tonen dat de Wilders aanhang niet alleen bestaat uit droeftoeters.
Daarbij merendeel van de PVV stemmer zal dan laag opgeleid zijn, zoals ook meerendeel van de bevolking dat is.
Het is niet zo dat slechts 14% van de bevolking HBO heeft en 2% Universiteit.
En dat is wat hoger-opgeleid is van stemmers van de PVV.
pi_77095550
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dus nu opeens mag je in het kader van de vrijheid van meningsuiting wel haat zaaien?
Maar oh wee als een moslim dan iets niet-liefs predikt in een moskee.

Vrijheid van meningsuiting betekent noooit dat je haat mag zaaien, of je nu een boerenhollander of een moslim bent.
Dude , waar haal je dat allemaal uit?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 13:54:22 #82
230491 Zith
pls tip
pi_77095565
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)oed_opgeleide_kiezer

Lees je eens in.
Wat ik lees is dat er relatief minder hoogopgeleiden op de PVV stemmen dan de landelijke verhoudingen dat zouden voorstellen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_77095594
quote:
Waarbij je je kunt afvragen:

Stemmen ze op Wilders omdat ze tot het lager opgeleid deel van de bevolking behoren en dus dom zijn?

Of

Stemmen ze op Wilders omdat ze tot het lager opgeleid deel van de bevolking behoren en dus in achterstandsbuurten wonen waar ze de geneugden van de multiculturele samenleving van dichtbij dagelijks mogen meemaken? In plaats van deze slechts te zien door de roze bril van de publieke omroep zoals de meeste hoogopgeleiden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 21-01-2010 14:00:12 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 13:55:18 #84
230491 Zith
pls tip
pi_77095600
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Belachelijk.. ik las net ergens dat je geen hele groep moest beoordelen! Foei!
Ik las ergens anders in een topic dat dat wel mag!
pi_77095626
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Re het volgende:
je moet een enkeling niet verantwoordelijk houden voor de hele groep hoor, er zit heus wel een paar nette PVVers tussen
We vallen ook niet de aanhangers aan maar de ideologie
pi_77095627
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef Griebus het volgende:

[..]

lol domme quote, ik heb het over moslims, niet over Peter R de Vries?
Wilders was de enige die beveiligd moest worden wegens zijn mening zei je toch?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77095639
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Dude , waar haal je dat allemaal uit?
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Griebus het volgende:

[..]

Het enige wat Wilders met dat wat jij haatzaaien noemt heeft bereikt, is dat hij zelf moet worden beveiligd. Ik zie geen hordes PVVers die moslims in elkaar schoppen. Verder is juist dat wat vrijheid van meningsuiting inhoud. Dat je mag zeggen wat je wil. Of je nou haat zaait of liefde predikt .
En ik ben geen dude.
pi_77095694
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ok maar dan is het ook geen probleem als ik vrouwen geen hand geef? En dat vrouwen een ondergeschikte rol hebben aan de man? En dan is het ook prima dat ik in burka les ga geven op de kleuterschool van jouw jongste dochter? En dat ik niet opsta voor Nederlandse rechters omdat ik ze niet erken?
Je eigen cultuur behouden is prima maar heeft toch echt grenzen.
Ik kies een school uit voor mijn dochter waar de leraren geen burka dragen. Simpel zat, dat is nou vrijheid.

Iemand verplicht stellen handjes te schudden.

We zullen speciaal voor de mafkezen die het in hun hoofd halen niet op te staan voor een Nederlandse rechter stroom op de stoel zetten. Bij meer dan 220V komt 'ie vast wel overeind.

Het zijn inderdaad misdaden! Onmenselijk. Als iemand mij de hand niet wil schudden dan vraag ik: "Ah, u heeft zweethanden...?"
pi_77095705
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, dus nu opeens mag je in het kader van de vrijheid van meningsuiting wel haat zaaien?
Maar oh wee als een moslim dan iets niet-liefs predikt in een moskee.

Vrijheid van meningsuiting betekent noooit dat je haat mag zaaien, of je nu een boerenhollander of een moslim bent.

Haatzaaien, beledigen, het zijn allebei subjectieve begrippen die niet horen bij een objectief recht als de vrijheid van meningsuiting. Enige uitzondering zijn het oproepen tot geweld (objectief beoordeelbaar) en concrete voorbeelden als het ontkennen van de Holocaust.

Als je trouwens dat krantenartikel leest zie je dat de meeste hoger opgeleiden zich zorgen maken over de beperking van de vrijheid van meningsuiting die onder druk staat door de Islam. Niet over de Islam an sich.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77095740
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is niet zo dat slechts 14% van de bevolking HBO heeft en 2% Universiteit.
En dat is wat hoger-opgeleid is van stemmers van de PVV.
Nee, in Nederland had in 2007 31% van de bevolking een HBO of universitair diploma.

Bron: http://www.mdweekly.nl/91(...)oog-opleidingsniveau

We kunnen dus concluderen dat Wilders aanhangers gemiddeld lager opgeleid zijn dan de doorsnee Nederlander.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_77095767
Peter R de Vries is zo'n gefrustreerd mannetje geworden.

Of hij nu gelijk heeft of niet. Het is een doordrammertje.
pi_77095782
quote:
En de heer Kok (cas6000@hotmail.com) stelt: ‘Geert Wilders beledigen? Ik hoop voor jou dat je de meest vreselijke vorm van kanker in je lijf hebt. Ik ga er voor bidden dat jij dit in je hebt’.
Een vredelievend Christen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77095859
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, in Nederland had in 2007 31% van de bevolking een HBO of universitair diploma.

Bron: http://www.mdweekly.nl/91(...)oog-opleidingsniveau

We kunnen dus concluderen dat Wilders aanhangers gemiddeld lager opgeleid zijn dan de doorsnee Nederlander.
Nee dat kun je niet zo concluderen. Als je over de bevolking spreekt dan heb je het over de totale populatie. Tijdens de verkiezingen stemt niet iedereen dus dan is het aannemelijk dat de verhoudingen anders liggen. Je kunt die harde conclusie dus niet zo trekken. Het is echter wel aannemelijk dat het zo is.

Maar wat zou dat uitmaken, is de stem van een lager opgeleid persoon een slechtere stem in vergelijking met iemand die hoger opgeleid is?
pi_77095924
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een vredelievend Christen.
Ik zie in het gedeelte van je quote niet of deze persoon gelovig is.
pi_77095983
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bidden niet-gelovigen ook?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:04:32 #96
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77095985
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Niet-gelovigen bidden zelden.

Al staat daarmee nog niet vast dat de heer Kok christen is.
pi_77096034
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bidden niet-gelovigen ook?
Het kan ook symbolisch bedoelt zijn.
pi_77096056
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Waarbij je je kunt afvragen:

Stemmen ze op Wilders omdat ze tot het lager opgeleid deel van de bevolking behoren en dus in achterstandsbuurten wonen waar ze de geneugden van de multiculturele samenleving van dichtbij dagelijks mogen meemaken? In plaats van deze slechts te zien door de roze bril van de publieke omroep zoals de meeste hoogopgeleiden?
Een samenleving maak je samen, alsof alleen de allochtonen er een teringzooi van maken. Ja hoor.
pi_77096071
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het kan ook symbolisch bedoelt zijn.
Kan, maar het zou mij niet verbazen als het Ben Kok is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77096097
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan, maar het zou mij niet verbazen als het Ben Kok is.
Wie is Ben Kok?

Ik ken alleen een Wim Kok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')