En dat terwijl Peter R. qua politiek eigenlijk gewoon een soort D66er is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef Paginabeheerder het volgende:
ROTTERDAM - Peter R. de Vries steekt op zijn website zijn mening over Geert Wilders niet onder stoelen of banken.'Ik vind Geert W. zelf een gevaarlijk man, een demagoog met de potentie van een volksmenner. W. is ronduit kwaadaardig,' aldus de televisiemaker.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-onderduiken.dhtml
En dat terwijl de aanhang van Wilders grotendeels ook onder die van Peter R de Vries te vinden lijkt...
Volledig mee eens, had een reactie van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef nozem het volgende:
Ik moet helemaal niks van Peter R. de Vries hebben, maar hier heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.
Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt als Wilders aan de macht komt..
Mensen die denken dat als Wilders aan de macht komt dat dan de wereld vergaatquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef nozem het volgende:
Ik moet helemaal niks van Peter R. de Vries hebben, maar hier heeft hij natuurlijk gewoon gelijk.
Mensen die denken dat het allemaal wel meevalt als Wilders aan de macht komt..
Hoezo verongelijkt? Hoeze "alles beter wetende"? Waarom deze kwalificaties? Hij heeft een goed punt en mijns inziens heeft hij het ook op een heel deugdelijke wijze gisteren bij P&W uitgelegd. En die kwibus van een PVV-stemmer, tja dat was gewoon iemand die niet uit z'n woorden kwam en niet wist waarom hij op de PVV stemde. Een typische meeloper.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Boldface het volgende:
Peter R de Vries heeft het recht om dit te vinden en uit te spreken, net zoals Wilders het recht heeft om dergelijke uitspraken te doen over de in zijn ogen kwaadaardige islam.
Verder vind ik het vooral jammer dat De Vries dit soort teksten roept, maar buiten het politieke veld blijft. Hij had moeten doorpakken met zijn partij, die overigens uitstekende standpunten had. Dan had hij concreet bepaalde zaken kunnen aanpakken, een deel van de voedingsbodem onder Wilders vandaan kunnen halen, etc. Nu blijft hij toch de verongelijkte, alles beter wetende misdaadjournalist.
Nee, de wereld vergaat niet. Alleen Nederland krijgt problemen, zeker als hij zijn zin krijgt met bepaalde standpunten. Maar kennelijk heb je niet het beste voor met Nederland, anders zou je nooit zo praten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat als Wilders aan de macht komt dat dan de wereld vergaat
Ooit gehoord van coalitiepartijen en oppositie? Hij komt nooit in zijn eentje 'aan de macht' dus wees niet zo bang
Dat dus, behalve al het inheemse en uitheemse tuig aanpakken, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ooit gehoord van coalitiepartijen en oppositie? Hij komt nooit in zijn eentje 'aan de macht' dus wees niet zo bang
Nee, de wereld zal niet vergaan, maar een coalitie waarbij de PVV een flink aantal zetels inneemt is voor mij dusdanig schrikbeeld dat ik sterk zou overwegen om in een ander land te gaan wonen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoeveel partijen hebben al niet aangegeven nooit met de PVV in een coalitie te willen? Precies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de wereld vergaat niet. Alleen Nederland krijgt problemen, zeker als hij zijn zin krijgt met bepaalde standpunten. Maar kennelijk heb je niet het beste voor met Nederland, anders zou je nooit zo praten.
- Commando's op straat die zomaar geweld mogen gebruiken als hen dat goeddunktquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat dus, behalve al het inheemse en uitheemse tuig aanpakken, wat is daar mis mee?
Ik zie het ook niet direct gebeuren hoor. Maar als het gebeurt dan valt het niet mee. Wilders is geen gematigde politicus, Wilders wil een compleet ander Nederland, een Nederland dat veel mensen toch aanzienlijk minder zal bevallen dan ze aanvankelijk dachten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoeveel partijen hebben al niet aangegeven nooit met de PVV in een coalitie te willen? Precies.
Daarom zal het zo'n vaart niet lopen. Geef niet teveel toe aan die ongegronde angst, daar voel je jezelf echt veel beter bij
Je zou het ook kunnen zien dat wij in Nederland al jaaaren een ondergeschikte rol aannemen als het gaat om buitenlanders. Wij gaan meteen de ander zijn taal spreken, passen ons meteen aan en buitenlanders moeten alle rechten hebben om hun cultuur uit te oefenen. Met als gevolg dat Nederland zijn eigen cultuur ondergeschikt maakt aan die van een stel gasten die meteen 'racisme' gaat roepen zodra ze hun zin niet krijgen. De slachtofferrol die die mensen aannemen is te kinderachtig voor woorden. Net als dit proces tegen Wilders; al jaren kennen wij het recht op vrije meningsuiting in Nederland maar nu ineens mag dat niet meer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet direct gebeuren hoor. Maar als het gebeurt dan valt het niet mee. Wilders is geen gematigde politicus, Wilders wil een compleet ander Nederland, een Nederland dat veel mensen toch aanzienlijk minder zal bevallen dan ze aanvankelijk dachten.
Wat is het verschil? Volgens mij is een demagoog een volksmennerquote:een demagoog met de potentie van een volksmenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |