ik weet niet wat jij allemaal in bed haalt.. harige clitjes, zure gleuvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Bitch
Die zure gleuf dan....nou goed?![]()
![]()
Wtf, heb je een harige clit? Vies wijf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb een harige clit, zure gleuf
WHAHAHAHAHA wat grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wtf, heb je een harige clit? Vies wijf.
dat valt meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef styliste het volgende:
de schade:
2 pakjes kauwgom, portemonnee, pasfoto's, pijnstillers, lippenbalsem, zakdoekjes, 2 paar handschoenen (het is heel koud geweest), muts en een kaartspel
weggegooid: 3 bonnetjes, een boodschappenlijstje en 4 oude kauwgompjes.
Valt best mee toch?
Meeste vriendinnen van met hebben condooms bij....1tje zelfs Durex Playquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:39 schreef styliste het volgende:
[..]
jij bent echt een beetje een viespeuk
das wel ff iets anders als volgespoten kapotjes he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Meeste vriendinnen van met hebben condooms bij....1tje zelfs Durex Play
ok, niet volgespoten dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef styliste het volgende:
[..]
das wel ff iets anders als volgespoten kapotjes he?
voor vanavond in de kroegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef styliste het volgende:
[..]
zaten er niet 1, ga er gelijk 1 in mn portemonnee stoppen
neuken in de kroegquote:
nee, maar je snept t toch wel..."hee loop je even mee naar huis, want ik weet de weg niet" o, kom ook maar een kopje koffie drinkenquote:
Maak jij je niet op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
- Portemonnee
- Lippenbalsem
- Zuurstokjes
Telefoon en sleutels heb ik meestal in m'n jaszak.
ze is al adembenemendquote:
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.quote:
Doen eigenlijk alle sma's wel...........maar maakt niet uit. Dan heb jij niet veel spullen bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.
Ik heb het wel vaak bij me (als ik een tasje meeheb dan), ookal gebruik ik het nooitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.
voor de schimmel tussen je okselsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaak bij me (als ik een tasje meeheb dan), ookal gebruik ik het nooit
En anders zijn er wel vriendinnen die er gebruik van willen maken
Sleutels zitten er dan idd ook in, en als ik het heb zo'n potje pocketvaseline
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |