Mijn vriend is altijd heel lang aan het zoeken en ik grabbel het meestal in 1 keer uit mn tasquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
why? alsof er iets in te vinden is
zeg dat wat over je vriend of over jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend is altijd heel lang aan het zoeken en ik grabbel het meestal in 1 keer uit mn tas
Iedere vrouw heeft binnen no time iets in haar eigen tas te pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zeg dat wat over je vriend of over jou?
Het vrouw weet ook war die hetgene neer gelegd heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft binnen no time iets in haar eigen tas te pakken.
Iedere man is eindeloos aan het grabbelen in de tas van zn vrouw/vriendin
Heb je wel eens in een vrouwentasje gekeken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef Ben. het volgende:
[..]
Het vrouw weet ook war die hetgene neer gelegd heeft.Wij gaan uit verwarring gelijk graaien.
Meisjes horen ook niet met een vrouwentasje rond te lopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:27 schreef dralion13 het volgende:
en alles op een andere plek leggen, zodat de vrouw het de volgende keer ook niet in 1 keer kan pakken (a)
(en ik heb klasgenoten (meisjes) die ook altijd een uur in hun eigen tas zitten te zoeken)
ja, jullie zijn gwoon een soort lastdierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Tegan het volgende:
Idd, altijd zeuren dat ik teveel meeneem enzo, maar als we ergens heen gaan is het toch wel handig dat de TomTom ofzo in mijn tas kan he.
tuurlijk niet, dan loop je toch gewoon even sliploosquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:19 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, jullie zijn gwoon een soort lastdieren![]()
]
Ik dacht trouwens dat dat xtra slipje er voor was als er een dikke remspoor in zou zitten
Gadverquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan loop je toch gewoon even sliploos
vrouwen kunnen helemaal geen remsporen hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:37 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Gadver![]()
Remsporen in je gewone broek, dat is fijn
Oquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:35 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
![]()
vrouwen
![]()
Doe maar eens, rotzooiertquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef styliste het volgende:
In mijn tas zit eh...
Portemonnee, sleutels, telefoon, kauwgom, lippenbalsem, handschoenen en muts in de winter en een pen als t goed is.
Waarom ik nooit iets kan vinden? Nou eh.. Verder ook nog:
Briefjes, bonnetjes, boekjes en foldertjes waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan kom, oude kauwgom, briefjes en bonnetjes die niet meer te lezen zijn en dat soort zooi... Misschien moet ik m eens op gaan ruimen. En vanmiddag hier komen vertellen wat er nog meer in zat
Tenzij vrouwen aan de dunne zijn, of geen Activia hebben gegeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwen kunnen helemaal geen remsporen hebben![]()
wij poepen niet en laten geen scheten
tuurlijk niet, wij hebben niet van die gore harige billen waar de stront aan blijft plakken en waardoor dus remsporen ontstaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Tenzij vrouwen aan de dunne zijn, of geen Activia hebben gegetendronken.
Ik weet zeker dat jij in die gore harige billen van uw man knijpt, dus lul niequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, wij hebben niet van die gore harige billen waar de stront aan blijft plakken en waardoor dus remsporen ontstaan
oh ja, zit ook nog in mijn tas: een opvouwbaar zakje voor als ik ineens boodschappen moet doen en spul dat je handen desinfecteert zonder zeep en water te gebruiken
Wtf, je bent toch geen hond?! Je boodschap in een zakje doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, zit ook nog in mijn tas: een opvouwbaar zakje voor als ik ineens boodschappen moet doen en spul dat je handen desinfecteert zonder zeep en water te gebruiken
Hihi je zei u tegen mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij in die gore harige billen van uw man knijpt, dus lul nie
en drink jij trouwens activia,,,,,,,ben jij al zo oud
Beter dan gewoon op de stoep laten liggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wtf, je bent toch geen hond?! Je boodschap in een zakje doen..
als je moet pissen ofwa, dat stroomt tog gwoon weg, doe je toch nie in een zekske.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter dan gewoon op de stoep laten liggen
clit is met een c...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef Opkloter het volgende:
[..]
als je moet pissen ofwa, dat stroomt tog gwoon weg, doe je toch nie in een zekske.
of je hebt een behaarde klit waar al je zeik achter blijft hangen.
Bitchquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
clit is met een c...
het is namelijk clitoris en niet Klitoris
ik weet niet wat jij allemaal in bed haalt.. harige clitjes, zure gleuvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Bitch
Die zure gleuf dan....nou goed?![]()
![]()
Wtf, heb je een harige clit? Vies wijf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb een harige clit, zure gleuf
WHAHAHAHAHA wat grappigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wtf, heb je een harige clit? Vies wijf.
dat valt meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef styliste het volgende:
de schade:
2 pakjes kauwgom, portemonnee, pasfoto's, pijnstillers, lippenbalsem, zakdoekjes, 2 paar handschoenen (het is heel koud geweest), muts en een kaartspel
weggegooid: 3 bonnetjes, een boodschappenlijstje en 4 oude kauwgompjes.
Valt best mee toch?
Meeste vriendinnen van met hebben condooms bij....1tje zelfs Durex Playquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:39 schreef styliste het volgende:
[..]
jij bent echt een beetje een viespeuk
das wel ff iets anders als volgespoten kapotjes he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Meeste vriendinnen van met hebben condooms bij....1tje zelfs Durex Play
ok, niet volgespoten dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef styliste het volgende:
[..]
das wel ff iets anders als volgespoten kapotjes he?
voor vanavond in de kroegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef styliste het volgende:
[..]
zaten er niet 1, ga er gelijk 1 in mn portemonnee stoppen
neuken in de kroegquote:
nee, maar je snept t toch wel..."hee loop je even mee naar huis, want ik weet de weg niet" o, kom ook maar een kopje koffie drinkenquote:
Maak jij je niet op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
- Portemonnee
- Lippenbalsem
- Zuurstokjes
Telefoon en sleutels heb ik meestal in m'n jaszak.
ze is al adembenemendquote:
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.quote:
Doen eigenlijk alle sma's wel...........maar maakt niet uit. Dan heb jij niet veel spullen bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.
Ik heb het wel vaak bij me (als ik een tasje meeheb dan), ookal gebruik ik het nooitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet altijd, nee. En als ik het al doe dan doe ik dat thuis, en ga ik vervolgens niet de hele tijd naar de wc om m'n make-up 'bij te werken', dat vind ik echt te ver gaan.
voor de schimmel tussen je okselsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaak bij me (als ik een tasje meeheb dan), ookal gebruik ik het nooit
En anders zijn er wel vriendinnen die er gebruik van willen maken
Sleutels zitten er dan idd ook in, en als ik het heb zo'n potje pocketvaseline
nee man, voor als ze zin krijgt in anale sexquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Opkloter het volgende:
[..]
voor de schimmel tussen je oksels
hahaha, vrouw met mannenhumorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, voor als ze zin krijgt in anale sex
Je mag in mijn haremquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Opkloter het volgende:
[..]
hahaha, vrouw met mannenhumor
wil je trouwen
Is goed, als je het maar niet tegen mn meid zegtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag in mijn harem
Heb toch weer plek..
zie sig
behalve als ze mee wilt doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:00 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Is goed, als je het maar niet tegen mn meid zegt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pocketvaseline voor de schimmel tussen je oksels?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Opkloter het volgende:
[..]
voor de schimmel tussen je oksels
Ik gebruik het ook niet om constant bij te werken, maar het komt nogal eens voor dat ik bij mijn vriend ofzo onder de douche stap, en dan is het wel handig daarna. Ook is het wel fijn dat als ik ergens blijf slapen ik niet steeds mijn make-up bij elkaar moet zoeken, heb gewoon twee setjes, waarvan een in mijn tasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe geen make-up opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet om constant bij te werken, maar het komt nogal eens voor dat ik bij mijn vriend ofzo onder de douche stap, en dan is het wel handig daarna. Ook is het wel fijn dat als ik ergens blijf slapen ik niet steeds mijn make-up bij elkaar moet zoeken, heb gewoon twee setjes, waarvan een in mijn tas. Dan hoef ik alleen nog kleren te pakken.
En dat moet omdat...?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
Geen enkele vrouw hier neemt dus condooms mee?
Jawelquote:Op maandag 25 januari 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
Halloooo....? Heb je onder een steen geleefd? Aids? Ongewenst zwangerschap? Andere geslachtsziektes?quote:
Niet elke vrouw neukt alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Halloooo....? Heb je onder een steen geleefd? Aids? Ongewenst zwangerschap? Andere geslachtsziektes?
Nee, ik heb al 15 jaar de zelfde partner en als wij sexen met anderen liggen die dingen toch wel in de buurtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
Dus met condooms op zak neuk je alles wat vast en los zit? Denk je er zo over?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet elke vrouw neukt alles wat los en vast zit.
En je doet;t klinken alsof zwangerschap een soa is.
Dan heb je wel de intentie van"o mischien kom ik vandaag wel iets leuks tegen om ff te naaien" niet alles wat los en vast zit dus, maar wel een soort van behoeftequote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus met condooms op zak neuk je alles wat vast en los zit? Denk je er zo over?
Betekent een condoom op zak hebben dat ze kansen ziet om geneukt te worden? Ik dacht dat het een voorzorgsmaatregel was? Net zoals een pakje zakdoekjes bij je hebben, betekent niet dat je griep hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Geile chick,,,,,waarom, denk je dat je elke dag wel kans hebt om genaait te worden ofwa
Nope. Hoeveel vrouwen hier hebben een vaste vriend(in), denk je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus met condooms op zak neuk je alles wat vast en los zit? Denk je er zo over?
Jij doet one night standquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Hoeveel vrouwen hier hebben een vaste vriend(in), denk je?
Ik ben een single vrouw. Ik hou ervan om voorbereid te zijn mocht er een keertje iets op mijn pad komt wat neukbaar is. Gebeurt zelden uiteraard maar als het gebeurt heb ik iig condooms mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Geile chick,,,,,waarom, denk je dat je elke dag wel kans hebt om genaait te worden ofwa
Nee, geen behoefte naar voorzorgsmaatregel? Paracetamol kan ook in zo een tasje zitten, is ook geen behoefte maar voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Dan heb je wel de intentie van"o mischien kom ik vandaag wel iets leuks tegen om ff te naaien" niet alles wat los en vast zit dus, maar wel een soort van behoefte
Heul niet, ik doe maar 1 iemand atm.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Jij doet one night stand![]()
![]()
![]()
Ik vind t verder niet erg als een chick condooms bij heeft, hebben ze teminste nog iets nutigs in hun tas zitten
Dat geld niet voor mij hoor, ik ben niet zo kortzichtig. Maar sinds ik een vaste vriendin heb heb ik geen condooms meer in mijn portomonnee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik ben een single vrouw. Ik hou ervan om voorbereid te zijn mocht er een keertje iets op mijn pad komt wat neukbaar is. Gebeurt zelden uiteraard maar als het gebeurt heb ik iig condooms mee.
Hoeveel mannen hebben die dingen mee?
Gaan die ook geil op pad met het idee alles te neuken wat ze tegenkomen?
ok, mooi, ik had eerst wel condooms, maar die zijn steeds op.........quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik ben een single vrouw. Ik hou ervan om voorbereid te zijn mocht er een keertje iets op mijn pad komt wat neukbaar is. Gebeurt zelden uiteraard maar als het gebeurt heb ik iig condooms mee.
Hoeveel mannen hebben die dingen mee?
Gaan die ook geil op pad met het idee alles te neuken wat ze tegenkomen?
ik gok 25 procent? Het overgrote deel op FOK is puber en heeft geen vaste partner, dan zijn er nog vrijgezelle volwassenen mensen en tot slot de stelletjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Hoeveel vrouwen hier hebben een vaste vriend(in), denk je?
ik heb een vriendinquote:Op maandag 25 januari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik gok 25 procent? Het overgrote deel op FOK is puber en heeft geen vaste partner, dan zijn er nog vrijgezelle volwassenen mensen en tot slot de stelletjes.
Maar het was dom (of hoopte ik dat alleen maar) van mij om te denken dat jullie geen vaste relatie hebben en zodoende geen condooms meenemen...
Ik had een soort trots gevoel bij je 1e zin, bij je 2e zin was ik ietwat teleurgesteld in jequote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, mooi, ik had eerst wel condooms, maar die zijn steeds op.........![]()
Niet aan sex, maar aan lach-gas in het weekend![]()
Zo mag ik het horenquote:
Ik doel op de vrouwenin dit topic.:*quote:Op maandag 25 januari 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik gok 25 procent? Het overgrote deel op FOK is puber en heeft geen vaste partner, dan zijn er nog vrijgezelle volwassenen mensen en tot slot de stelletjes.
Maar het was dom (of hoopte ik dat alleen maar) van mij om te denken dat jullie geen vaste relatie hebben en zodoende geen condooms meenemen...
Ik heb ze nog nooit nodig gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had een soort trots gevoel bij je 1e zin, bij je 2e zin was ik ietwat teleurgesteld in je![]()
[..]
Zo mag ik het horen![]()
Ik wel, recentlijk nog. Mijn dinnetje moest ff aan de antibiotica en zodoende waren haar anticonceptiepillen niet betrouwbaar meer, ben blij dat ik ze niet meer hoef te gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit nodig gehad,,maarja vriendin heeft toch een hormonenring, dus is ookniet nodig
Want de nuva beschermd wel tegen soa;s.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit nodig gehad,,maarja vriendin heeft toch een hormonenring, dus is ookniet nodig
ben er 100 procent zeker van dat mn meidje geen soa heeft, en ik heb nog geen ander gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want de nuva beschermd wel tegen soa;s.
Hoe kan je daar nou 100% zeker van zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ben er 100 procent zeker van dat mn meidje geen soa heeft, en ik heb nog geen ander gehad.
DuivelseHoer
Ik heb nog geen rare kriebeltjes of complicaties dus ik ga er niet vanuit nee........kan mn eigen vriendin toch wel vertrouwen. Ik was maagd voor haar (is 2 jaar ouder)quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou 100% zeker van zijn?
En beter leer je even vertalen.
Het grootste deel merkt het niet, slimmerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rare kriebeltjes of complicaties dus ik ga er niet vanuit nee........kan mn eigen vriendin toch wel vertrouwen. Ik was maagd voor haar (is 2 jaar ouder)
Als ik bij m'n vriend slaap/douche dan neem ik wel eens make-up mee maar ik doe het toch nooit op daar, dus beetje nutteloosquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet om constant bij te werken, maar het komt nogal eens voor dat ik bij mijn vriend ofzo onder de douche stap, en dan is het wel handig daarna. Ook is het wel fijn dat als ik ergens blijf slapen ik niet steeds mijn make-up bij elkaar moet zoeken, heb gewoon twee setjes, waarvan een in mijn tas. Dan hoef ik alleen nog kleren te pakken.
die heb ik niet nnodig ::*quote:Op maandag 25 januari 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
ik ga toch niet met een condoom naaien met mn eigen vriendin, ik vertrouw haar gewoon. Dat is toch wel belangrijk lijkt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het grootste deel merkt het niet, slimmerd.
Ja, maar je kan nooit 100% zeker weten dat je soaloos bent. En het lijkt me wel logisch dat in het prille begin je wel met condooms neukt.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik ga toch niet met een condoom naaien met mn eigen vriendin, ik vertrouw haar gewoon. Dat is toch wel belangrijk lijkt me.
ik toen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar je kan nooit 100% zeker weten dat je soaloos bent. En het lijkt me wel logisch dat in het prille begin je wel met condooms neukt.
ken trouwens ook niemand die een beflapje gebruikt ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik toen niet![]()
![]()
....
ik vertrouwde haar, en ik heb NOG nix
Dat je niks merkt wil niet zeggendat je niks hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ik toen niet![]()
![]()
....
ik vertrouwde haar, en ik heb NOG nix
Ikken ook niemanddie pijpt met condoom.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:34 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ken trouwens ook niemand die een beflapje gebruikt ofzo
Ja, maar daar kun je net zo goed soa van krijgen........quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat je niks merkt wil niet zeggendat je niks hebt.
[..]
Ikken ook niemanddie pijpt met condoom.
Dat weet ik, ik ben ook niet dom.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je net zo goed soa van krijgen........![]()
Ok, ik zeg niet dat ik zeker nix heb, maar ik heb het tot nu toe niet gemerkt......alles werkt nog toppie mbt geslachtsdelen enzo![]()
Bedankt dat je bezorgd bent over mij![]()
![]()
![]()
![]()
Trio?
![]()
![]()
Opbokken jijquote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je net zo goed soa van krijgen........![]()
Ok, ik zeg niet dat ik zeker nix heb, maar ik heb het tot nu toe niet gemerkt......alles werkt nog toppie mbt geslachtsdelen enzo![]()
Bedankt dat je bezorgd bent over mij![]()
![]()
![]()
![]()
Trio?
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben ook niet dom.
Ik denk dat iemand het daar niet helemaal mee eens is.
quote:
Is ons trio hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |